Erik Zimmermann Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Zdravým mám taky problém vyskratoval mi v autě zapalovač a vyhodilo mi aj čerpadlo benzínové motor točí aj vsetko akorát netaha benzín a ked dlksie startujem začne blikat olej ale výměna oleje filtru Bola dělaná asi před měsícem nevím si už s Tým radi máte někdo podobnu skutečnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Tak pokud je dobré relé čerpadla a pojistky, jde do čerpadlo proud a to nejde, tak jedině nové čerpadlo. Tu kontrolku oleje neřeš, to je normální při delším startování když nechytne motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
111pepino Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 Zdravím, potřeboval bych poradit. Nestartovala mi octavie, v servisu zjistili, že je špatné relé čerpadla. To vyměnili, pak zjistili, že je zlé čerpadlo paliva, tak mi ho za 3 tis. dali nové. Auto startuje. Nyní jsem zkoušel to staré a zjistil jsem, že se točí. Je možné, že by bylo zlé, když se točí, nebo jen v servisu potřebovali nahnat peníze? Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 Asi dali blbě relé, tak to vzali nejlehčí vynosnou cestou. Teda pokud tlakuje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vagy Vloženo Sobota v 08:51 Sdílet Vloženo Sobota v 08:51 Dobrý den. Mám problém s palivovým čerpadlem. Když chci nastartovat, praskne mi pojistka. Kde bude problém? Vyměnit palivové čerpadlo? Nebo, jak souvisí pojistka s relé? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo Sobota v 11:17 Sdílet Vloženo Sobota v 11:17 Mám 75 kw BFQ 2009 a čepadlo zavrčí už když otevřu dveře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo Sobota v 11:55 Sdílet Vloženo Sobota v 11:55 No a co chceš jako slyšet. Jestli je to tak jak říkáš a nikdo se v tom před tím nehrabal tak jsou nejpravděpodobnější dvě možnosti: Zkrat na vedení (větev přes to relé). Nebo kouslé čerpadlo. Takže bych postupoval takto: -stáhnout DP elektro (ohledně konektoru a barev a pinů) - rozpojil konektor u nádrže a zkusil bez připojeného čerpadla jestli znovu vypne pojistka - pokud ne tak ještě pro jistotu test mou oblíbenou žárovkovou zátěžovou zkoušečkou -pokud test OK hledat v čerpadle -pro tyto zkoušky je možno využít test akčních členů přes diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.