Přejít na obsah

Vysoká spotřeba S2 2014 125kw DSG


mandolinyx

Doporučené příspěvky

Ahoj.

Už cca rok mám Superba 2 125kw.

 

Hned jsem si všimnul že je spotřeba extrémě vysoká.

S dlouhodobou se nedostanu pod 16l, volnoběh 1,5l s klimou 1,2l bez klimy.

Dojezd na plnou nádrž ukazuje 370km.

 

Včera jsem přes diag zkoušel zjistit spotřebu na volnoběh kdy vcdska mi ukazuje 0,60 l/h ale budíky 1,2 l/h je tedy možné že by byla chyba v budíkách ? 

Reálně nemám spočítáno kolik skutečně najedu, odkazuju se na "trip" 

 

Auto nehulí a koncovky jsou čisté.

 

Jediné co mi auto za celou dobu vyhodilo 2x byl egr (chyba 4891 a 4892) ale od smazání už se nic neobjevilo.

 

Někdo nějakou radu ?

IMG_4511.JPEG

IMG_4423.JPG

IMG_4512.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jsem to napsal trochu špatně.

 

Jde mi o to to že když jsem si hledal kolik kdo má spotřebu ať už na volnoběh nebo při jízdě (popřípadě dojezd). Přišlo mi divné že tam pár lidí psalo že když natankují plnou ukazuje jim to klidně 1000km dojezd (i 4x4 verze).

 

O víkendu jsem jel s kamarádovo superbem ale 103kw a ten to měl taky tak i spotřeba "podle budíku" byla kolem 6-7 litry. Po přesednutí do mého se pod 16l nedostanu, to samé na volnoběh který u něj je 0,5-0,6 u mě 1,2-1,5

 

Reálnou spotřebu si samozřejmě zjistím postupným ježděním jen mi jde o to co ukazují budíky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj. 

Přesně jak píše @VeteranChild

 

Prošel jsem vcdsku a skutečně mě zarazila hodnota korekce spotřeby kterou jsem měl na 255%.)

Po stahnutí na 100% už nešlo upravit zpátky na 255% tak jsem si říkal že bude chyba tady.

Ukazovalo to i před redlinem atd.

 

Prošel jsem známé které mají stejný motor a všude měli korekci na 100% tak jsem ji nastavil taky a už je to v pořádku.

Kdybych se na tvoji odpověď podíval dříve ani jsem je nemusel objíždět. 

Tak jako tak, díky 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím. Mam asi problem s mojim autem Superb II2.0tdi 125kw DSG. Na nádrž do rezervy ujedu 600km max. Najeto cca 600k dalnicnich.

 

Jezdim denne jen do skolky s dcerou a trasa Děčín - Pirna cca 180km. Natankoval jsem plnou a po 270km mam temer pul nadrze pryč. Neresil nekdo podobny problem prosím? Vstřiky nebo co mam rict technikovi? Ja autum nerozumim vubec. Zajmave bylo dnes napriklad ze palubak ukaze dojezd 650. Ujedu 500m a dojezd 550. Auto mám mesic. Moc dekuji za pripadne rady. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zdravím, mám Škodu Superb 2014 125kw DSG najeto 220tis. km. Auto jsem kupoval když mělo okolo 214 tis. km. Kupoval jsem ho s tím, že DPF má dle diagnostiky 70g. Jezdím dálky, Německo, Švýcarsko, zkrátka dálnice a auto slouží k podnikání. Najedu tak 3000-3500km za měsíc. Po první cestě do Německa jsem zjistil, že je zřejmě špatný termostat, jelikož teplota motorového oleje byla konstantních 75 stupňů a teplota chladicí kapaliny kolísala, po opravě vše v pořádku. Při opravě termostatu mi volal mechanik, že je hodně zanesený EGR ventil, tak jej mechanicky kompletně vyčistil. Do každé nádrže od mého vlastnictví nalévám VIF. Jednou za čas auto na dálnici protáhnu. Nechal jsem následně upravit DSG proti podtáčení, jelikož mi to vadilo a spolu s tím se udělal chip, auto odbržděno a jde za plynem jak před chipem tak i po, žádné propady nebo ztráta výkonu, spotřeba lehce klesla. To jenom pár informací pro představu.
 

Teď k tomu co mně vrtá hlavou. Průměrná spotřeba dle PP je 5,5l/100km ale dle tankování nějakých 8l/100km. To je celkem velký rozdíl a žere to neskutečně. Mám také Webasto a používám ho teď přes zimu, ale to nemůže vzít tolik nafty. Nevím kde by mohl být problém. Na 2.0tdi mi přijde taková spotřeba dost, ikdyž ano vím je to těžké auto, ale i tak bych si představoval třeba 6,5l/100km. Po dojetí s autem někdy cítím jako kdyby naftu a z přední části vozu jde mírně kouř, jako kdyby se pálila nafta, nevím. Hledám už asi každou kravinu co by mohla způsobovat takovou spotřebu. Udělalo by takto zanesené DPF takový rozdíl na spotřebě? Uvažoval jsem také o kompletní dekarbonizaci, ale to je poslední varianta, rád bych přišel na to co způsobuje takovou spotřebu, protože jezdím s lehkou nohou a co se týče auta, tak jsem takový puntičkář a starám se o něj. Zřejmě jak tam byl špatný termostat, tak neprobíhala regenerace DPF jelikož se motor pořádně neohřál a zanesl se nebo jezdil předchozí majitel kratší trasy a nebo je příčina zanesení někde jinde. Jestli jsou nějaké korekce na vstřikovačích nevím.

 

Jaké jsou vaše zkušenosti a máte nějaké tipy?

 

Předem díky, Kuba

ae8a4fbf-520b-4e87-afb4-ca565d818e33.jpeg

29f90733-1eea-4108-9519-225ccfd10316.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem, co znamena, ze dpf ma 70 gramov, ale podla internetu je tam limit 80 gramov.

ked k tomu par tisic km neprebiehala regeneracia kvoli termostatu, tak je dpf na vymenu.

co ukazuje diagnostika, ako casto prebieha regeneracia - toto treba odsledovat alebo rovno filter rozobrat a skontrolovat vizualne

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 70g sazí, jestli je limit 80g, tak je to už dost chycené. No s tou regenerací zatím nedokážu říct, pokud jsem schopen to zjistit z diagnostiky, tak až v servisu jinak sám když jedu tak někdy mi to udělá za 200km 2x jindy za 1000 vůbec, podle toho jenom jak vypozoruju vyšší spotřebu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...