architect Vloženo 7. Března Sdílet Vloženo 7. Března (editace) Ahojte, dorazila nová Octávka😃 a ja tupelo som v konfigurácii nevybral volič pre jazdné režimy. Mal som za to, že je to iba tlačidlo, ktoré funguje ako zrýchlený prístup do menu (tak sa to javilo aj na produktových fotografiách v konfigurátore), ale tým, že som si to nevybral, prišiel som úplne o možnosť voľby jazdných režimov😪. Nie je to vôbec prístupné ani v menu infotainmentu. V servise mi tvrdili, že je to definitíva a že sa to nedá, ani za príplatok, dokúpiť a dokódovať. Je tomu naozaj tak? Príde mi to dosť kruté, lebo okrem dokódovania riadiacej jednotky, čo je možno jedno-dve zaškrtávacie políčko v menu pre technika a doplnenia jedného tlačidla na panel nenapadá ma dôvod prečo by to nemalo ísť. Vie mi prosím niekto s týmto pomôcť? Dá sa to doplniť alebo nie? Ďakujem Editováno: 7. Března, autor: architect doplnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 7. Března Sdílet Vloženo 7. Března Dle mě by tam musely být přinejmenším adaptivní tlumiče. A myslím že i adaptivní tempomat. Protože to jsou věci, které se jízdním režimem mění (tuhost tlumičů, zrychlování). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
architect Vloženo 7. Března Autor Sdílet Vloženo 7. Března Adaptívny tempomat mám, ale tlmiče nie. Konfigurátor to ale bez adaptívnych tlmičov vpohode pustí, takže tie určite nie sú podmienkou pre sprístupnenie Voliča jazdných režimov. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dettektorr Vloženo 7. Března Sdílet Vloženo 7. Března Mám před FL, mám volbu jizdnich režimu a nemám adaptivní tlumiče. Dodělat to na 100% nepůjde. Máš smůlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ort Vloženo 7. Března Sdílet Vloženo 7. Března před 2 hodinami, boban1108 napsal: Dle mě by tam musely být přinejmenším adaptivní tlumiče. A myslím že i adaptivní tempomat. Protože to jsou věci, které se jízdním režimem mění (tuhost tlumičů, zrychlování). Tlumiče být nemusí. Nastavení režimu umožňuje měnit tuhost řízení, reakci plynu, reakci světel, ACC, klimu, pohon. Pravda je, že tlumiče jsou asi nejvýraznější změna. Dodělat jde všechno, otázka je, kdo to bude umět. Koupit tlačítko, kabely zapojit do řj, která tu funkci musí umět, případně jí vyměnit a nakódovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.podzimek Vloženo 7. Března Sdílet Vloženo 7. Března @architect tobě to může pripadat jako jedno tlačítko na palubovce a položky v menu. Ale v reálu to může potřebovat vyměnit ŘJ nebo dokonce nějakou přidat. Některé výbavy to nemají ani jako příplatkovou výbavu. Navíc to není úplně důležitá výbava. Mění to reakci akceleračního pedálu, volantu, automatické převodovky, DCC tlumičů, výkon klimatizace, případně barvu ambientniho osvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Března Sdílet Vloženo 8. Března Mám to, nic moc to nepřináší a stejně se to musí pokaždé znovu nastavovat z výchozí volby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
architect Vloženo 8. Března Autor Sdílet Vloženo 8. Března Pokiaľ je tomu naozaj tak, že si to vyžaduje doplnenie nejakého "železa" okrem tlačítka, tak je to vysvetlenie, prečo sa to nedá dorobiť. Trochu ma ukľudnil príspevok od @bojler. Trochu ma ale mrzí, že Škoda to berie v návode na obsluhu, ako štandardnú vec a ani slovom tam nie je zmienka o tom, že voľba jazdného režimu je len za príplatok. V základe ho má iba Sportline. Čítal som návod ešte pre tým ako som si vyskladal v konfigurátore auto a, podľa toho ako sa to ponúka práve v konfigurátore, mi to prišlo ako iba "tlačítko na paneli" a Voľba jazdných režimov, ako taká, je prístupná ako niekde vnorená položka v menu. Tlačítko mi prišlo ako vec na zvýšenie komfortu ovládania. To že je to inak som zistil až keď prišlo auto domov. Čo už... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Března Sdílet Vloženo 8. Března V každém návodu je na jeho začátku toto (nebo obdobné) upozornění: Všeobecně Tento Návod k obsluze je platný pro všechny varianty karoserie vozu, všechny jejich modelové varianty i pro všechny výbavové stupně. Jsou zde popsány všechny možné varianty výbavy vozu, aniž by byly označeny jako mimořádná výbava, modelová varianta nebo výbava určená pouze pro některé trhy. Ve Vašem voze tak nejsou všechny součásti výbavy popsané v tomto Návodu k obsluze. Nemůže si snad nikdo myslet, že ten manuál je ke konkrétnímu vozidlu s konkrétní výbavou. Toto je technická sekce - další diskuse o návodech zde již nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lasse Vloženo 8. Března Sdílet Vloženo 8. Března Pokud nemáš adaptivní tlumiče, tak to žádná tragédie není, že to nemáš. Já volbu jízdního režimu mám a stejně to téměř nepoužívám. Po každém nastartování je nastaven režim normal. Rozdíly mezi režimy jsou minimální. Netrap se tím a užívej nové auto. 1 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gandi Vloženo 9. Března Sdílet Vloženo 9. Března Tak pokud to je mildhybrid e-tec, tak za mne jsou rozdily propastne. Hlavne v tom, ze by nemohl nijak zabranit vypinani motoru a rezimu plachteni treba ve meste kdyz nechce. V rezimu sport se motor nevypina. Po sundani nohy z plynu brzdi motorem, rekuperuje treba s kopce a dobiji i lip baterii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dettektorr Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března Já tedy též vnímám rozdíly l. Ne teda propustné, ale třeba já plachtění vyloženě chci a tedy režim Eco nebo individual je pro mě potreba. Jde o 2 TDI 110kw dsg před FL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března před 22 hodinami, Gandi napsal: Tak pokud to je mildhybrid e-tec, tak za mne jsou rozdily propastne. Hlavne v tom, ze by nemohl nijak zabranit vypinani motoru a rezimu plachteni treba ve meste kdyz nechce. V rezimu sport se motor nevypina. Po sundani nohy z plynu brzdi motorem, rekuperuje treba s kopce a dobiji i lip baterii. Auto este nemam, ale čistě teoreticky na voliči převodovky se to nedá hodit na sport ? Tim pádem by změnil ten režim i bez tlačítka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ort Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března U automatu ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gandi Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března @dettektorr- To ja mam taky rad rezim plachteni, za studena a pri odberu proudu krasne vyrazuje a plachti s motorem. U nafty ale nevypina motor za jizdy uplne a tady casto ano, pokud neni velika zima, je maly odber apod. Motor vypne za jizdy uplne a hladce se zase nahodi pridanim plynu. Neni to poznat funguje to dobre. Nekdy je to vyborny, ale treba ve meste je to nekdy lepsi vypnout protoze vypinani na par vterin po sundani nohy z plynu mi prijde casto zbytecny. @ČudlR- To je pravda, volicem by to melo jit. Ja mam neradsi individual. Nastaveno v nem mam rezim sport ale rizeni mam nastavene na lehci. Jediny u toho sportu co mi vadi pri dojezdech podrazovani. Proto ty rezimy stridam podle potreby. I ten rezim ECO neni spatny. Kdyz jedu na tempomat a vyjedu mimo obec tak se rozjizdi uspornejsi a jemnejsi. Sport a normal kopne hodne do vrtule a to taky pokazde nepotrebuju pri rozjezdu na tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lasse Vloženo 11. Března Sdílet Vloženo 11. Března Uznávám, že s automatem má volba jízdního režimu nějaký význam. Já mám 1.5 tsi s manuálem, proto bych ho klidně oželel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.