peter934 Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Cosby: Neviem, nie je to ET prilis male na octaviu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 šak já chci malé ET,aby byly kola pěkně ven.nelíbí se mi zapuštěné kola jak to má origo OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 pak to nafot, protoze mam obavu, ze 16ky co polezou "ven" nebudou to pravý ořechový. na druhou stranu je pravda, ze origo kola jsou zapadly hodne, uz jsem si i pohraval s myslenkou, ze bych dal 2cm podlozky, ale mam z toho strach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 Cao Luke. Viz vyše je pár fotek jak to vypadá s 205/55x16" s Metan ze Supa na OII. Trochu to leze, ale zezadu to je slušné. Nechtěl jsem mít parniválec, promiňte. To ET je zavádějící. Když větší ET, tak podložky a delší šrouby - podložky asi nejsou povoleny, šrouby z čeho budou vyrobeny (aspoň min. z hutněné 15 ocel a zlepšeno na 130-150 kg). Myslím si, že když to poleze moc ven, tak budou trpět ramena (logicky uvažováno). Máš dobré zkušenosti, viz příspěvky na jiném místě, ale toto zde je můj pouze postřeh. Já jsem něchtěl jít víc než 16", jen z důvodu ceny pláštů a postřehů, čím větší průměr, tím menší kilometrový dojezd. Teď mě seří jak jsem psal jinde, ty letní gumy co mají na zadních ""naploškované"". Dát za nové 2 gumy 6litrů se mi nechce. Dofám, že tě zase někdo nenapadne, že brzdíš z 200 na 60 a pak ti odejdou kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 vidíš ty jo, já jsem fakt pako, vůbec jsem si neuvědomil, žes sem dával fotky, jak to vypadá tak to beru zpět, je to tak akorat, na tenhle stav bych potřeboval myslim tak 1.5cm podložky a delší šrouby, jenže jak píšeš, mám strach z toho nadměrnýho namáhání, protože přece jenom ročně najedu myslim docela dost kilometrů. co se týče šroubů, tak když už, tak nějaký dobrý, troufnu si říct, že ty nejlepší. nevim jak s bezpečákama, ty by možná stačily stávající, ale to by musel někdo potvrdit. mě ty podložky pořád leží v hlavě sakra fix. ad moje kotouče- dej tomu čas, mam vytipováno pár lidi, co se na to chytnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 Mám trochu zkušenosti s materiály. Kluci dříve jezdili BMX a hodně věcí jsem si dělal a přitom se hodně zkoušelo. Tehdy na 105 převrtané na 130 a trošku upravený motor, jako setrvák, ojnice, písty, kanály atd. Tehdy jsem na ní měl podložky a nejlepší materiál byl 15241. To byl materiál, kterému jsem věřil, hutněný materiál. Dát si tam blato a při představě, že to nevydrží se mám zatím rád a auto za 800 bych nerad rozbil. Nemluvě o pojišťovně jak by bylo posouzeno při expertíze. Proto se někdy u diskuze culím. Držím pěsti ve výběru Luku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 Prochy, omlouvám se předem, protože o podložkách toho moc nevím. Ale proč by musela podložka, která je z obou stran sevřená mezi diskem a kotoučem být z nějakýho super legovanýho materiálu. Nehci se mýlit, ale nedělá se to naopak z hliníkových slitin ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 Promiň Jirko, asi jsem to teď blbě napsal, ale řeč je o šroubech. Tak se ještě jednou omlouvám, viz výše byla diskuze - podložky a delší šrouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 jo tak to už jsem taky doma. Hliníkový šrouby by opravdu asi nebyly to nejlepší řešení. Já jsem se nedávno právě jen tak zběžně koukal u MOMO na podložky, a tak si říkám, kurnik, vždyť to snad byl dural, tak proč to Prochy dělá z patnáctky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 jo tak to už jsem taky doma. Hliníkový šrouby by opravdu asi nebyly to nejlepší řešení. Já jsem se nedávno právě jen tak zběžně koukal u MOMO na podložky, a tak si říkám, kurnik, vždyť to snad byl dural, tak proč to Prochy dělá z patnáctky. Že by se mu to z ní líp stáčelo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 to jistě ne, ale zato by pak možná auto díky váze podložek líp sedělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 to jistě ne, ale zato by pak možná auto díky váze podložek líp sedělo To je jasný, čím víc neodpružený hmoty, tím líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 A čo takto horčík? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 A čo takto horčík? chceš snad něco podpálit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 no jasně, ty neznáš fire efekty za jízdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Může mi někdo nafotit štítek na víčku nádrže(tlaky v pneu) mám to rozmazaný a nevím kolik foukat 17" kola.V manuálu k autu jsem to nenašel je tam odkaz na víčko nádrže.Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juricek Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 tak jsem nakonec skoncil u 17 Extended Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juricek Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 a jeste zezadu.... podle me to leze ven tak akorat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 foto z profilu by nebylo? o kolik mm je tohle víc venku než origo OII kola? ja snad ty podložky fakt koupim sakra! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter934 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Ja som hovoril ze vyzeraju dobre.Ako sa ti jazdi na 17kach? Nie su tvrde? Hod foto z profilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juricek Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 17 mam ted na zimu - na leto nahodim origo rs 18. puvodne jsem chtel 16, aby tam sly retezy, ale vzhled nakonec prevazil nad prakticnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 řetězy jdou i na 17ky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juricek Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 řetězy jdou i na 17ky ale ne na superba - uz jsme to tu myslim resili... vadi tam ty tahla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter934 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Na leto 18ky? Tak potom ta moja otazka na tvrdost 17tiek bola asi smiesna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 řetězy jdou i na 17ky ale ne na superba - uz jsme to tu myslim resili... vadi tam ty tahla... aha tvrdost 17 a 18 je skoro stejná- úplně v poho. na RS je hřích mít 17ky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.