Publikováno Leden 24, 200718 r zdarec lidi, chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě (OctaviaI. 2000). Auto jsem koupil z bazaru, bylo sice bouraný, ale "slušně" spravený. V papírech je 66kW, z VINu taky vychází AGR, na štítku v zavazadlovém prostoru je taky 66kW, ale byl jsem před rokem u kohosi na diagnostice (měl takovou tu big pixlu za 100 litrů) a ten mi řekl že mám 81kW. Další poznávací znamení by mohlo být, že mám zadní kotoučovou nápravu a auto oproti kámošové 66kW jede líp. V bazaru mi řekli, že auto není čipnutý, ale že je tam přehozený turbo s náklapěcíma lopatkama, ŘJ a trysky. Momentálně navíc k tomu přibyl problém, že mi auto padá do nouzáku kvůli překročení mezního tlaku (leze tam až 2550mBar), z toho by mi plynulo zasekávající se lopatky na turbu. Dá se vůbec nějak poznat jestli auto čipnutý?
Leden 24, 200718 r talk tohle mi řekl včera jeden šikula ,že se dá takle zvednout výkon .mam 66kw a ted už mam taky zadní nápravu kotoučovou ( to má dnes už skoro každej ) Bud rád že máš autí co má víc než šnek (66kw)
Leden 24, 200718 r talk tohle mi řekl včera jeden šikula ,že se dá takle zvednout výkon .mam 66kw a ted už mam taky zadní nápravu kotoučovou ( to má dnes už skoro každej ) Bud rád že máš autí co má víc než šnek (66kw) O to mu asi ani tak nejde jeho problem je to, ze to pada do nouzaku. Co rika VAG ?
Leden 24, 200718 r jestli spíš otázka nezněla -chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě
Leden 24, 200718 r Panove ve VAGU jsem mrkal, ze v RJ motoru je zavedeno mereni zatizeni motoru. Da se to vyuzit v nejakem jinem programu nez je VAG?
Leden 24, 200718 r zdarec lidi, chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě (OctaviaI. 2000). Auto jsem koupil z bazaru, bylo sice bouraný, ale "slušně" spravený. V papírech je 66kW, z VINu taky vychází AGR, na štítku v zavazadlovém prostoru je taky 66kW, ale byl jsem před rokem u kohosi na diagnostice (měl takovou tu big pixlu za 100 litrů) a ten mi řekl že mám 81kW. Další poznávací znamení by mohlo být, že mám zadní kotoučovou nápravu a auto oproti kámošové 66kW jede líp. V bazaru mi řekli, že auto není čipnutý, ale že je tam přehozený turbo s náklapěcíma lopatkama, ŘJ a trysky. Momentálně navíc k tomu přibyl problém, že mi auto padá do nouzáku kvůli překročení mezního tlaku (leze tam až 2550mBar), z toho by mi plynulo zasekávající se lopatky na turbu. Dá se vůbec nějak poznat jestli auto čipnutý? Ale to turbo a trysky by měli stačit na ten zvednutej výkon na 81kw dělaj to tak na diselpower a je to bez přehrání sw.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.