Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahojte,

 

Kamiq 2024, 1.0 TSI, 85kw, najeto 30tkm, včera nastartoval asi napotřetí a dnes už vůbec. Baterii jsem ještě  nedobíjel. Jezdim pravidelně Jak 20km denně a cca 300km týdně. Zajimá mě, jak často dobíjíte vy, případně po jak dlouhé době se vám baterie vybila tak, že jste nenastartovali? 

Editováno: , autor: he3ll
Vloženo

A ty myslíš, že se ti při 300 km dlouhý jízdě dobije baterka do plna na 100 %  ?

 

S inteligentním dobíjení ani náhodou.  Teď už dlouhá cesta neznamená dobita baterie.

Vloženo

Když to nabiješ, tak hned první, druhou jízdou tu baterii auto vybije zpátky na úroveň kolem 12V.

Někdo dobíjí co týden, někdo na to sere a někdo vypojí malý káblík u baterie, tím se zbaví start stop + int. dobíjení a má klid...

Vloženo

Proč by ne?  Já měl nezávislý topení v jedničkový Fabii 1.4 MPi, tak proč ne Kamiq?

 

Co mám zkušenost s O3 a O3fl, tak když auto nemá údaj o stavu baterie, tak topení nenaběhlo. Kvůli ochraně baterie, aby ju to nevycuclo do mrtě a dalo se nastartovat. Předpokládám,  že to má škodovka stejné u všech modelů. Ale pokud ne…

Vloženo (editace)

díval jsi se někdy do ceníku pro KAMIQ nebo jen tak moderuješ? NT nikdy nešlo a nejde objednat z výroby...

a i v OIII FL NT jede s vytaženým konektorem na baterce... NT si baterku kontrolu dělá podle palubní síti, nikoli na baterce! 

Editováno: , autor: Petr Svetr
Vloženo (editace)

U  tzv. inteligentního dobíjení můžeš po 200km přijet do cíle s více vybitou baterií, než jsi nastartoval. Upravuje to nabíjení i podle okolní teploty.

Editováno: , autor: radek253
Vloženo

Přes léto mám káblík vytažen, v zimě je to cca jedno. Dobíjím teď lídlovkou cca 1-2 x měsíčně, protože poslední 3 roky už velmi málo jezdím. Rapid 2019 baterie EFB původní.

Vloženo

jedna z možností, jak auto donutit do plna dobíjet je svítit potkávacími světly ve dne, kdy se tu u Trabanta požívalo, aby dynamo nepřebíjelo při dlouhé dálniční jízdě baterku, např. do NDR, nyní naopak aby auto dobíjelo... používám v létě když mám v autě ledničku a chci, aby při zastávkách běžela a nevypnula se z důvodu nízkého palubního napětí... 

Vloženo

Skôr by som hľadal chybu niekde inde, resp. zisťoval co vybija bateriu. Chápem, že to inteligentne dobíjanie je zloba, ale nieje možné aby rok staré auto malo problem naštartovať. A pri najazde 30k km za rok.

Vloženo
před 6 hodinami, Petr Svetr napsal:

díval jsi se někdy do ceníku pro KAMIQ nebo jen tak moderuješ? NT nikdy nešlo a nejde objednat z výroby

 

Nemusím koukat do ceníku bo kamiq nekupuju.  Pokud nešlo NT objednat z výroby, proč ho na firmě máme? A není to dodo. 

 

před 6 hodinami, Petr Svetr napsal:

i v OIII FL NT jede s vytaženým konektorem na baterce

Tak to měl šéf auto, kterýmu to zapomněli říct. Po odpojení NT nešlo. 

Vloženo
před 1 hodinou, DoubleG napsal:

Skôr by som hľadal chybu niekde inde, resp. zisťoval co vybija bateriu.

Právě že to může bejt klidně blbost  nastálo nechaná nabíječka na mobil nebo kabel pro AA nebo fleška s písničkama. 

 

Nebo pak jednotka co v autě neusne.  Třeba dodělaná GPS sledovačka, přepínání záznamu služební/soukromá jízda.

Vloženo (editace)
před 2 hodinami, ben06 napsal:

Petr Svetr> to by sis musel pustit vyhřívání sedadel. Napětí sleduji přes jednoduchý V-metr do zapalovače za pár korun

 

nebo... ale světla jsou pohodlnější, kór v létě a světla fungují ... mám vyzkoušeno ...

Editováno: , autor: Petr Svetr

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...