Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte,

 

Kamiq 2024, 1.0 TSI, 85kw, najeto 30tkm, včera nastartoval asi napotřetí a dnes už vůbec. Baterii jsem ještě  nedobíjel. Jezdim pravidelně Jak 20km denně a cca 300km týdně. Zajimá mě, jak často dobíjíte vy, případně po jak dlouhé době se vám baterie vybila tak, že jste nenastartovali? 

Upraveno od he3ll

A ty myslíš, že se ti při 300 km dlouhý jízdě dobije baterka do plna na 100 %  ?

 

S inteligentním dobíjení ani náhodou.  Teď už dlouhá cesta neznamená dobita baterie.

  • Autor

Nemyslím si to, ale zajímá mě jak často to mám teda dobíjet při tomto stylu ježdění. 

Když to nabiješ, tak hned první, druhou jízdou tu baterii auto vybije zpátky na úroveň kolem 12V.

Někdo dobíjí co týden, někdo na to sere a někdo vypojí malý káblík u baterie, tím se zbaví start stop + int. dobíjení a má klid...

Kabel bych nevypojoval bo pak nepude ani nezávislý topení a podobně. 

Upravit pomocí diagnostiky. Byli tady lidi co to dělaj. 

kamiq a nezavisle topení ???  ano my ho tam máme, ale určitě ne z výroby a mimo to je to nesmysl, třeba v Karoqu normálně NT funguje...

Proč by ne?  Já měl nezávislý topení v jedničkový Fabii 1.4 MPi, tak proč ne Kamiq?

 

Co mám zkušenost s O3 a O3fl, tak když auto nemá údaj o stavu baterie, tak topení nenaběhlo. Kvůli ochraně baterie, aby ju to nevycuclo do mrtě a dalo se nastartovat. Předpokládám,  že to má škodovka stejné u všech modelů. Ale pokud ne…

díval jsi se někdy do ceníku pro KAMIQ nebo jen tak moderuješ? NT nikdy nešlo a nejde objednat z výroby...

a i v OIII FL NT jede s vytaženým konektorem na baterce... NT si baterku kontrolu dělá podle palubní síti, nikoli na baterce! 

Upraveno od Petr Svetr

U  tzv. inteligentního dobíjení můžeš po 200km přijet do cíle s více vybitou baterií, než jsi nastartoval. Upravuje to nabíjení i podle okolní teploty.

Upraveno od radek253

Přes léto mám káblík vytažen, v zimě je to cca jedno. Dobíjím teď lídlovkou cca 1-2 x měsíčně, protože poslední 3 roky už velmi málo jezdím. Rapid 2019 baterie EFB původní.

jedna z možností, jak auto donutit do plna dobíjet je svítit potkávacími světly ve dne, kdy se tu u Trabanta požívalo, aby dynamo nepřebíjelo při dlouhé dálniční jízdě baterku, např. do NDR, nyní naopak aby auto dobíjelo... používám v létě když mám v autě ledničku a chci, aby při zastávkách běžela a nevypnula se z důvodu nízkého palubního napětí... 

Petr Svetr> to by sis musel pustit vyhřívání sedadel. Napětí sleduji přes jednoduchý V-metr do zapalovače za pár korun

Skôr by som hľadal chybu niekde inde, resp. zisťoval co vybija bateriu. Chápem, že to inteligentne dobíjanie je zloba, ale nieje možné aby rok staré auto malo problem naštartovať. A pri najazde 30k km za rok.

před 6 hodinami, Petr Svetr napsal:

díval jsi se někdy do ceníku pro KAMIQ nebo jen tak moderuješ? NT nikdy nešlo a nejde objednat z výroby

 

Nemusím koukat do ceníku bo kamiq nekupuju.  Pokud nešlo NT objednat z výroby, proč ho na firmě máme? A není to dodo. 

 

před 6 hodinami, Petr Svetr napsal:

i v OIII FL NT jede s vytaženým konektorem na baterce

Tak to měl šéf auto, kterýmu to zapomněli říct. Po odpojení NT nešlo. 

před 1 hodinou, DoubleG napsal:

Skôr by som hľadal chybu niekde inde, resp. zisťoval co vybija bateriu.

Právě že to může bejt klidně blbost  nastálo nechaná nabíječka na mobil nebo kabel pro AA nebo fleška s písničkama. 

 

Nebo pak jednotka co v autě neusne.  Třeba dodělaná GPS sledovačka, přepínání záznamu služební/soukromá jízda.

před 2 hodinami, ben06 napsal:

Petr Svetr> to by sis musel pustit vyhřívání sedadel. Napětí sleduji přes jednoduchý V-metr do zapalovače za pár korun

 

nebo... ale světla jsou pohodlnější, kór v létě a světla fungují ... mám vyzkoušeno ...

Upraveno od Petr Svetr

V 22. 6. 2025 na 14:00, he3ll napsal:

Ahojte,

 

Kamiq 2024, 1.0 TSI, 85kw, najeto 30tkm, včera nastartoval asi napotřetí a dnes už vůbec. Baterii jsem ještě  nedobíjel. Jezdim pravidelně Jak 20km denně a cca 300km týdně. Zajimá mě, jak často dobíjíte vy, případně po jak dlouhé době se vám baterie vybila tak, že jste nenastartovali? 

Budem sa drzat temy a odpoviem na konkretne otazky.

Tiez mam Kamiq 110kW z vyrobnej serie 01/2024, prihlaseny v 05/2024. Jazdim takmer denne, a to kratke trasy v meste, kde jedna ma v priemere 7km a denne ich urobim kludne aj 4. Sem-tam robim trasy nad 100km, max raz za mesiac. Vypinam start-stop, baterku som este nedobijal a ani nemam v plane. Pri prvej servisnej prehliadke po 2 rokoch sa budem zaujimat o jej stav.

Dajte vediet, ci stacilo bateriu nabit alebo to bol iny problem. Som zvedavy.

Upraveno od manager666

jsme na tom úplně stejně, máme jeden z prvních FL 1,5 TSI, jak jsem psal, máme dodělané Webasto a monitorování aku, manželka jezdí úplně stejně málo, denně topila ráno i po práci a nikdy jsme nemuseli dobíjet, přitom sám výrobce Webasto uvádí, že kolik minut se topí , tolik minut by pak mělo auto jízdou dobíjet baterku, což se určitě neděje... předtím jsme měli Citigo, domontované topení a dobíjet jsme podle monitorování baterky museli každý víkend, ale.Citigo mělo mnohem menší baterku a náš Kamiq, jelikož má tažné, má nejspíš baterku o něco silnější než standard...

  • Autor

Tak mám auto zpátky. Mám úplně novou autobaterii. Ta původní už ani nešla dobít, říkali že vadný kus (že to nemohlo být nějakým pasivním vybíjením jako třeba nezhasínající světýlko v přihrádce, že to by se rychle dobilo jízdou). Takže buď jsem si vylosoval černýho Petra, nebo se tady po čase přidá pár dalších nešťastných z dané série :D A to jsem si po první odpovědi zde od pana Ludi myslel, že jsem já idiot a nenabíjím. Ne, není to normální, aby autobaterie vydržela rok. 

Upraveno od he3ll

 Výměna na záruku? 

 

Nepsal sem, že si idiot, ale že nemůžeš čekat výdrž baterie jako dřív. Časy, kdy baterie vydržela dvanáct patnáct let a jízda 300 km znamenala plnou baterii sou pryč.

 

Uvidíš jak dlouho ti vydrží ta nová.

  • Autor

Jojo, výměna na záruku. Mám i prodlouženou, ale doufám, že tahle už vydrží dýl :D 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.