Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nerieš kde ho dáš, aj tak je niekde pri rádii nakoľko má svoj držiak a káblový zväzok má aj odbočku preň takže to asi nebudeš rozoberať.

Nájdi voľné miesto za rádiom, odpinuj CAN vedenie, prípadne ho predĺž a napinuj do pätice pre relé, napinuj nové dva stočené kábliky do konektoru relé a priveď do konektoru navigácie. z toho konektoru zoberieš aj stále napájanie pre konvertor

Vloženo

Ok tak to chápu . Je tam i nekde zasuvka pripravena na rele?Jinak teoreticky by mohlo byt rele kdekoliv?Staci zapojit CAN L a CAN H z radia do Rele a z rele CAN L 2 a CAN H 2 do radia ok je to tak?

Vloženo

Cobra, bez urážky - nemôžem si pomôcť, ale tvoje príspevky vyznejú, že vôbec netušíš, čo vlastne robíš... Prečo to nedáš spraviť niekomu, kto tomu rozumie?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

zdarec chodí někomu velká navi s tím gateway modulem 5J0035751 ? ve škodovce mi tvrdili ,že je určen pouze pro černo-bílé navigace .Cena v Praze 1690,-

Editováno: , autor: carel
Vloženo (editace)

Otestovan prevodnik na:

Skoda Columbus maxidot

Skoda Trinax maxidot

Skoda Bolero funguje i podvolantove ovladnani , maxidot

Skoda Nexus funguje i podvolantove ovladani , maxidot

Editováno: , autor: jtfcobra
citace předchozího příspěvku
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Dobrý den,rád bych se zde zeptal jsem tu nový četl jsem tu už hodně příspěvků o to jak zaměnit autoradio za tuto navigaci apod.,ale přesto pořád nevím zda to s tím MAXIDOT bude fungovat.Někdo píše že mu to jde někdo zase ne a tak bych rád věděl jsem ze Severních Čech zda je tu někdo v okolí a mohl by mi udělat tuto záměnu do škodovky s tím asi nepojedu tam pochybuji že mi tohle udělají a tak bych rád někoho kdo je v tomto prostě už hodně znalý a pomohl by mi a šlo by vše i s maxidot na 100% s navigací columbus.Mám tedy octavii II nefeliftovanou a je tam originální rádio AUDIENCE a tak Vás tedy prosím zda je tu někdo kdo by mi mohl poradit asi nejlépe soukromou zprávou. a nebo na icq 190034683 děkuji moc opravdu by mi to pomohlo.A ještě bych dodal že v autě je již instalovaný soundsystém s tímto radiem audience tak zda to vše půjde předělat.

Editováno: , autor: Huplik
  • o 5 let později...
Vloženo

Zdravim pani, precital som kopu for od skoda cez VW a pochopil som z toho vsetkeho ze dat do pred FL fabie 2 nejakú navigáciu je mozne a je potrebne pouzit bud 5J0 035 751 alebo nejaky z tych 200 a viac eurovych convertorov can 1,6 na 2. Nepotrebujem aby mi zobrazovalo navigaciu na MAXI DOT, staci mi aby som tam mal radio aby to vrchne policko nebolo prazdne. Ale co som z toho este pochopil je to, ze navigacia mi pri pouziti 5J0 035 751 nezobrazi parkovaci asistent ?! Je to tak?

Ak pouzijem niektory z tych drahsich balastov tak mi park.asist. bude fungovat?! podla stastia na kodovanie, sw a pod.

Vratil by som sa vsak k 5J0 035 751. Ak mi teda zobrazenie park.asist. neprejde do radia, co ked zoberiem riadiacku park.asist. J446 z FL Fabie a prekablujem ho a zapojim medzi 5J0 035 751 a napriklad amundsen. Dokaze takto komunikovat cez CAN ? Lebo jedine co vlastne cita udaju od park.asist. je prave radio, cize to ze je to napojene na CAN komfortu mi je na dve veci.

Asi to este nikto neskusal, ale teoreticky? ked navigacka dokaze komunikovat s rele R94 co je vlastne 5J0 035 751 bez potreby gateway zmesti sa tam aj J446 ? teoreticky? nie je az taky problem to skusit, ale ked niekto vie preco by to nemalo fungovat, sem s tym prosim

Vloženo

hmm, uz ma to napadlo, ale v prechode do motora nie je svorkovnica a to znamena vymenit vsetko, celu kabelaz, jednotky klimatronic, budiky, predpokladam ze aj zamky... veru do tohoto sa mi nechce

Vloženo

Ja chapem, ale to nechcem, je vzdy jednoduchsie kupit riadiacku pre parkovacie senzory a zapojit to za rele (ak to bude fungovat a asi to skusim) ako kupovat vsetko ostatne, mam to v sporty s klimatronic, esp atd...to uz mozem rovno predat a kupit FL fabiu

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Doporučují předělat na BCM

 

abych nezakládal nový vlákno, tahla myšlenka mě zaujala, mám teď rozebranou Fabii před FL a možná bych se i do toho pustil, ale jen bych se zeptal někoho kdo má víc zkušeností - chápu, že u Octavie to asi jde, jelikož má CAN 2.0 bez ohledu na to jestli má BSG nebo BCM, ale u Fabie, která má CAN 1.6 to podle mě nemůže jít jelikož by nekomunikovala jednotka motoru, opravte mě jestli se mýlím.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Sleduje tohle vlákno ještě někdo? Mám čínské rádio Desay rcd330 ve fabii pre-fl. Pořídil jsem škodovácký adaptér za asi 2000. Rádio šlape jak má, i zesiluje podle rychlosti. Co nejde,jsou hodiny na rádiu. To oželím. Ale rádio bohužel vůbec neví o zařazené zpátečce. V passatu jsem si to mé rádio nakódoval,jako že má kameru a když jsem v passatu zařadil zpátečku,tak vše ok. V mé fábii ale ani ťuk-o zpátečce rádio neví. Nějaký nápad?

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Řešil jsem přesně to samé, když jsem měl rádio Swing v před FL autě, takže CAN 1.6 vs 2.0. S použitím Škodováckého převodníku fungovalo jen zobrazení teploty na rádiu, ale hodiny to neukazovalo vůbec. (Jen s tím samotným převodníkem mi to vybíjelo baterku...).

 

A co se týče parkovacích senzorů, tak je asi nemožný to rozchodit. U před FL je jednotka parkovacího asistenta na CAN komfort a komunikuje to přímo s rádiem, ale u FL je jednotka parkováků na CAN pohonu, a do rádia to jde přes gateway ještě, takže prostě všechno je tam jinak. :D 

Já jsme nakonec vyhodil swing a dal tam rádio Dance, sice vypadá už dost retro, ale všechno funguje tak jak má na 100%. 

Vloženo

Já si objednal CAN bus simulátor z Alíku. Měl by převádět napěťové vstupy do CAN 2.0, tak že bych to hodil za CAN adaptér. Jen nevím, zda se to nebude tlouct.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tome, ještě jedna věc: já teď v sobotu či v neděli nenastartoval-vybitá baterka. Vybila se až asi na 8,5V, že ji ani Lídlovská nabíječka nechtěla nabít jako autobaterku, ale jako motobaterku. :-/ Po zapojení staré dobré trafonabíječky se nabila, prozatím na 12,5V. Zkoušel jsem změřit odběr-0,6A v klidu. Když jsem vyndal pojistku 50 - rádio, tak odběr klesl někam k 0,23A, později ještě klesl. Tzn. že baterku vytlouklo rádio. To rádio tam mám furt stejně už asi 2 měsíce, tak je mi to divný. Ještě jsem přišel na to, že rádio ukazuje při zapnutém klíčku teplotu z Climatronicu, takže CAN převodník od Škodovky šlape. Divný mi ale přijde, že jde rádio zapnout i při vytaženém klíčku (a dokonce zamčeném autě), to si nejsem jistý, jak předtím bylo a zda tohle není problém že to vytlouká baterku. Když ale vložím klíček, zapnu rádio, tak se po vyjmutí klíče rádio vypne. A po opětovném vložení klíče se zapne. Jak jsi to měl/máš ty? Hrozně moc nerad bych se toho rádia zbavoval, vyhovuje mi na 200%.

 

PS: jinak k autobaterce nevím vůbec nic-stáří, jen že je to Economy 61Ah, podle mě už druhá od výroby (je to 9 let staré auto)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...