Přejít na obsah

Otvírání nádrže


milan007

Doporučené příspěvky

Žeby nějaka zavodní :smich::smich: - u formule 1 maji taky možnost měnit stranu z ktere leji benzín - podle toho na jakem okruhu jezdi :smich::smich::smich::smich:

a nebyla to nějaka co ma připojku na zemni plyn - ted sem viděl v nějakem pořadu v TV jak ukazovali nějake auta a byla tam fabča sedan a do te to tankovali zleva - se mi tak zda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A vždyť tam je vidět, jak "tankuje" plyn kamsi do motorového prostoru z levé strany. Víčko nádrže na benzín ma klasicky na pravé.

ja si myslím že ta co to tankuje do motoru je jiná - mi připada jina barva

na prave straně muže mit klasickou nadrž a naleve udělane vičko pro tankovani plynu

- mě tak jenom napadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dá se to poznat podle výfuku (většinou je na opačné straně, než plnicí hrdlo) a podle pravidla, pro jaký trh byla auta původně určena.

Třeba všechna japonská auta mají víčko nádrže na levé straně. V Japonsku se jezdí na levé straně, proto víčko nádrže je nalevo. Ono v pravěkých motoristických dobách byly stojany pump pouze pro jeden druh paliva (alá benzina) a byl tak jeden, dva k té boudě, co si hrdě říkala "čerpací stanice". A hadice byly také krátké.

Takže evropská auta mají plnicí hrdla napravo, anglická a japonská nalevo. Už třeba kvůli tomu.

Silně pochybuji, že by se jakákoliv automobilka zaobírala jinými bočnicemi, nádrží, palivovým a brzdovým rozvodem a jinak tvarovanými díly výfuku. To ji za ty náklady doopravdy nestojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dá se to poznat podle výfuku (většinou je na opačné straně, než plnicí hrdlo) a podle pravidla, pro jaký trh byla auta původně určena.

Třeba všechna japonská auta mají víčko nádrže na levé straně. V Japonsku se jezdí na levé straně, proto víčko nádrže je nalevo. Ono v pravěkých motoristických dobách byly stojany pump pouze pro jeden druh paliva (alá benzina) a byl tak jeden, dva k té boudě, co si hrdě říkala "čerpací stanice". A hadice byly také krátké.

Takže evropská auta mají plnicí hrdla napravo, anglická a japonská nalevo. Už třeba kvůli tomu.

Silně pochybuji, že by se jakákoliv automobilka zaobírala jinými bočnicemi, nádrží, palivovým a brzdovým rozvodem a jinak tvarovanými díly výfuku. To ji za ty náklady doopravdy nestojí.

přesně vysvětleno :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...