milan007 Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Chci se zeptat jestli mají všechny fabie otvíraní nádrže na stejné straně . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 ano mají,proč by neměli ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan007 Vloženo 25. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Koupil jsem svět motorů a na zadní straně je fabia a má otvíraní na druhé straně . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Žeby nějaka zavodní - u formule 1 maji taky možnost měnit stranu z ktere leji benzín - podle toho na jakem okruhu jezdi a nebyla to nějaka co ma připojku na zemni plyn - ted sem viděl v nějakem pořadu v TV jak ukazovali nějake auta a byla tam fabča sedan a do te to tankovali zleva - se mi tak zda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 hele a nebyla to náhodou fábka, která byla pouze zrcadlově otočená??? pisalci od časopisu takovou techniku maji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan007 Vloženo 25. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Všechno je možné . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 stačí aby omylem přetocili diak a je to to se stává asi o tom ani neví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Jo takhle,no tak to sou ty grafici v casakach co maj auticko a otocej si ho podle sebe ) Chválim te ze si vsimas detailu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11704...tml?ilink=51014 uplně na konci odjiždi fabie od čerpačky která byla na levé straně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 A vždyť tam je vidět, jak "tankuje" plyn kamsi do motorového prostoru z levé strany. Víčko nádrže na benzín ma klasicky na pravé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 A vždyť tam je vidět, jak "tankuje" plyn kamsi do motorového prostoru z levé strany. Víčko nádrže na benzín ma klasicky na pravé. ja si myslím že ta co to tankuje do motoru je jiná - mi připada jina barva na prave straně muže mit klasickou nadrž a naleve udělane vičko pro tankovani plynu - mě tak jenom napadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Dá se to poznat podle výfuku (většinou je na opačné straně, než plnicí hrdlo) a podle pravidla, pro jaký trh byla auta původně určena. Třeba všechna japonská auta mají víčko nádrže na levé straně. V Japonsku se jezdí na levé straně, proto víčko nádrže je nalevo. Ono v pravěkých motoristických dobách byly stojany pump pouze pro jeden druh paliva (alá benzina) a byl tak jeden, dva k té boudě, co si hrdě říkala "čerpací stanice". A hadice byly také krátké. Takže evropská auta mají plnicí hrdla napravo, anglická a japonská nalevo. Už třeba kvůli tomu. Silně pochybuji, že by se jakákoliv automobilka zaobírala jinými bočnicemi, nádrží, palivovým a brzdovým rozvodem a jinak tvarovanými díly výfuku. To ji za ty náklady doopravdy nestojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Dá se to poznat podle výfuku (většinou je na opačné straně, než plnicí hrdlo) a podle pravidla, pro jaký trh byla auta původně určena.Třeba všechna japonská auta mají víčko nádrže na levé straně. V Japonsku se jezdí na levé straně, proto víčko nádrže je nalevo. Ono v pravěkých motoristických dobách byly stojany pump pouze pro jeden druh paliva (alá benzina) a byl tak jeden, dva k té boudě, co si hrdě říkala "čerpací stanice". A hadice byly také krátké. Takže evropská auta mají plnicí hrdla napravo, anglická a japonská nalevo. Už třeba kvůli tomu. Silně pochybuji, že by se jakákoliv automobilka zaobírala jinými bočnicemi, nádrží, palivovým a brzdovým rozvodem a jinak tvarovanými díly výfuku. To ji za ty náklady doopravdy nestojí. přesně vysvětleno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.