Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Žeby nějaka zavodní :smich::smich: - u formule 1 maji taky možnost měnit stranu z ktere leji benzín - podle toho na jakem okruhu jezdi :smich::smich::smich::smich:

a nebyla to nějaka co ma připojku na zemni plyn - ted sem viděl v nějakem pořadu v TV jak ukazovali nějake auta a byla tam fabča sedan a do te to tankovali zleva - se mi tak zda.

Vloženo
A vždyť tam je vidět, jak "tankuje" plyn kamsi do motorového prostoru z levé strany. Víčko nádrže na benzín ma klasicky na pravé.

ja si myslím že ta co to tankuje do motoru je jiná - mi připada jina barva

na prave straně muže mit klasickou nadrž a naleve udělane vičko pro tankovani plynu

- mě tak jenom napadlo

Vloženo

Dá se to poznat podle výfuku (většinou je na opačné straně, než plnicí hrdlo) a podle pravidla, pro jaký trh byla auta původně určena.

Třeba všechna japonská auta mají víčko nádrže na levé straně. V Japonsku se jezdí na levé straně, proto víčko nádrže je nalevo. Ono v pravěkých motoristických dobách byly stojany pump pouze pro jeden druh paliva (alá benzina) a byl tak jeden, dva k té boudě, co si hrdě říkala "čerpací stanice". A hadice byly také krátké.

Takže evropská auta mají plnicí hrdla napravo, anglická a japonská nalevo. Už třeba kvůli tomu.

Silně pochybuji, že by se jakákoliv automobilka zaobírala jinými bočnicemi, nádrží, palivovým a brzdovým rozvodem a jinak tvarovanými díly výfuku. To ji za ty náklady doopravdy nestojí.

Vloženo
Dá se to poznat podle výfuku (většinou je na opačné straně, než plnicí hrdlo) a podle pravidla, pro jaký trh byla auta původně určena.

Třeba všechna japonská auta mají víčko nádrže na levé straně. V Japonsku se jezdí na levé straně, proto víčko nádrže je nalevo. Ono v pravěkých motoristických dobách byly stojany pump pouze pro jeden druh paliva (alá benzina) a byl tak jeden, dva k té boudě, co si hrdě říkala "čerpací stanice". A hadice byly také krátké.

Takže evropská auta mají plnicí hrdla napravo, anglická a japonská nalevo. Už třeba kvůli tomu.

Silně pochybuji, že by se jakákoliv automobilka zaobírala jinými bočnicemi, nádrží, palivovým a brzdovým rozvodem a jinak tvarovanými díly výfuku. To ji za ty náklady doopravdy nestojí.

přesně vysvětleno :palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...