Publikováno Leden 25, 200718 r Chci se zeptat jestli mají všechny fabie otvíraní nádrže na stejné straně .
Leden 25, 200718 r Autor Koupil jsem svět motorů a na zadní straně je fabia a má otvíraní na druhé straně .
Leden 25, 200718 r Žeby nějaka zavodní - u formule 1 maji taky možnost měnit stranu z ktere leji benzín - podle toho na jakem okruhu jezdi a nebyla to nějaka co ma připojku na zemni plyn - ted sem viděl v nějakem pořadu v TV jak ukazovali nějake auta a byla tam fabča sedan a do te to tankovali zleva - se mi tak zda.
Leden 25, 200718 r hele a nebyla to náhodou fábka, která byla pouze zrcadlově otočená??? pisalci od časopisu takovou techniku maji
Leden 25, 200718 r Jo takhle,no tak to sou ty grafici v casakach co maj auticko a otocej si ho podle sebe ) Chválim te ze si vsimas detailu
Leden 25, 200718 r http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11704...tml?ilink=51014 uplně na konci odjiždi fabie od čerpačky která byla na levé straně
Leden 26, 200718 r A vždyť tam je vidět, jak "tankuje" plyn kamsi do motorového prostoru z levé strany. Víčko nádrže na benzín ma klasicky na pravé.
Leden 26, 200718 r A vždyť tam je vidět, jak "tankuje" plyn kamsi do motorového prostoru z levé strany. Víčko nádrže na benzín ma klasicky na pravé. ja si myslím že ta co to tankuje do motoru je jiná - mi připada jina barva na prave straně muže mit klasickou nadrž a naleve udělane vičko pro tankovani plynu - mě tak jenom napadlo
Leden 26, 200718 r Dá se to poznat podle výfuku (většinou je na opačné straně, než plnicí hrdlo) a podle pravidla, pro jaký trh byla auta původně určena. Třeba všechna japonská auta mají víčko nádrže na levé straně. V Japonsku se jezdí na levé straně, proto víčko nádrže je nalevo. Ono v pravěkých motoristických dobách byly stojany pump pouze pro jeden druh paliva (alá benzina) a byl tak jeden, dva k té boudě, co si hrdě říkala "čerpací stanice". A hadice byly také krátké. Takže evropská auta mají plnicí hrdla napravo, anglická a japonská nalevo. Už třeba kvůli tomu. Silně pochybuji, že by se jakákoliv automobilka zaobírala jinými bočnicemi, nádrží, palivovým a brzdovým rozvodem a jinak tvarovanými díly výfuku. To ji za ty náklady doopravdy nestojí.
Leden 26, 200718 r Dá se to poznat podle výfuku (většinou je na opačné straně, než plnicí hrdlo) a podle pravidla, pro jaký trh byla auta původně určena.Třeba všechna japonská auta mají víčko nádrže na levé straně. V Japonsku se jezdí na levé straně, proto víčko nádrže je nalevo. Ono v pravěkých motoristických dobách byly stojany pump pouze pro jeden druh paliva (alá benzina) a byl tak jeden, dva k té boudě, co si hrdě říkala "čerpací stanice". A hadice byly také krátké. Takže evropská auta mají plnicí hrdla napravo, anglická a japonská nalevo. Už třeba kvůli tomu. Silně pochybuji, že by se jakákoliv automobilka zaobírala jinými bočnicemi, nádrží, palivovým a brzdovým rozvodem a jinak tvarovanými díly výfuku. To ji za ty náklady doopravdy nestojí. přesně vysvětleno
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.