Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, nejde mi obrázek vložit přes tlačítko, tak je na tomto odkaze: https://freeimage.host/i/F8f3wJe

 

Mám takovou blbost ale která mě úplně vytáčí. Motor 1.2 tsi 81 kW rok 2015. Aktuálně se dělali rozvody v servisu. Ne autorizovaný, ale bezny servis, kam fabie jezdí. Po rozvodech jsem si všiml, že i když tomu dám kotel po dálnici, ručička teploty se nedostane na 90 stupňů. Servis tvrdí, že se musí udělat termostat nebo termostaty, prý tam jsou dva. Nevím. Dle mého názoru ti termostat není, před rozvodama bylo vše ok a kdyby to termostat byl, tak by mi teplota i klesala při jízdě z kopce, to se však neděje. Bojím se s tím jezdit aby se něco nepodělalo. 

 

Ví někdo co to může být? 

 

Btw přijde mi že tu chcípl trochu pes, snad mi někdo odpoví... Díky a čau fabiaci.

IMG_2009.jpeg

IMG_2010.jpeg

IMG_2011.jpeg

Vloženo

Napíchněte to na diagnostiku a tam se podívejte na teplotu, ostatně ručička tachometru taky neukazuje přesně u žádného auta, vždy ukazuje víc a toto nikdo neřeší.

 

Vloženo

Přesně tak, diagnostika a sledovat teplotní čidla + podívat se jestli umí vyčíst stav termomanagementu. Ručička je uprostřed od nějakého cca 75 °C a 107 °C, Možná by ještě pomohlo místo spotřeby přepnout na teplotu oleje, tu to ukazuje aspoň reálnou.

Vloženo

Nechtěl by mi to v Praze někdo zkouknout? Nebo v okolí? Diagnostiku mám, dokonce nejsem ani tak marnej, ale nějak mi blbnou měřené hodnoty, nebo s tím neumím :D Tohle jsem nikdy nepotřeboval. No ale tak odhadem si myslíte, že odešlo co? Vzhledem k rozpětí teplot, při jakých to ukazuje 90°C na budíčku, tak je možné, že tedy ten termostat? Ale je mi fakt dost divné, že ta ručička je zaseklá vždy ve stejné poloze. Jsem z toho akorát vytočenej.

Vloženo
před 55 minutami, CorkaCZ napsal:

ručička je zaseklá vždy ve stejné poloze

To není chyba, ale vlastnost (bohužel) všech koncernových aut. Poslední škodovka co měřila "přesně" teplotu chladící kapaliny byla asi Felicia.

Vloženo

Ale to je v pořádku, to vím, že to neměří přesně. Ale vždy vylitla na 90 stupňů a držela. I naše druhá fabie to dělá a i oktávka to dělá. Ale fabie tahle to na 90 ani nedostane. Začalo to po rozvodech.

Vloženo

Já bych se na ten termostat i klidně podíval, ale vlastně nevím, kde se nachází u těch TSI. Naposled jsem si termostat dělal na oktavce 1 ASV 😂 tady na to si už netroufnu

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...