Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj všem,

dnes jsem byl v servisu kvůli opravě, na kterou mě sami upozornili, že je potřeba ji řešit.
Pod krytem motoru je odřená olejová vana a začíná na ní koroze. Přikládám i fotky.

Podle technika z ADIV Ostrava si prý Škodovka nemusí opravu uznat. Důvod? Na krytu motoru jsou šrámy, kryt se údajně „nalepil“ na vanu a poškodil barvu.
Osobně mi to přijde jako úplný nesmysl – pokud tam dochází k odírání, tak je to podle mě spíš důsledek vibrací a postupného vydření barvy, což logicky vede ke korozi. Navíc kryt motoru má ze své podstaty motor chránit, ne ho ničit.

Co z toho plyne:

  • Uvidíme, jak to dopadne s uznáním záruky.

  • Pokud by Škodovka odmítla a vyžadovala spoluúčast, cena opravy je cca 10 000 Kč.

  • Doporučuju vám zkontrolovat si svoje kryty motoru, jestli se vám náhodou neděje něco podobného.

Pro kontext – auto je nová Octavia FL, najeto cca 20 000 km, koupená letos v lednu.
Nejsem si vědom, že bych na něco najel – může to být od čehokoliv.

 

 

IMG_6956.jpg

IMG_6960.jpg

IMG_6959.jpg

IMG_6964.jpg

IMG_6961.jpg

IMG_6957.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...