Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj všem,

dnes jsem byl v servisu kvůli opravě, na kterou mě sami upozornili, že je potřeba ji řešit.
Pod krytem motoru je odřená olejová vana a začíná na ní koroze. Přikládám i fotky.

Podle technika z ADIV Ostrava si prý Škodovka nemusí opravu uznat. Důvod? Na krytu motoru jsou šrámy, kryt se údajně „nalepil“ na vanu a poškodil barvu.
Osobně mi to přijde jako úplný nesmysl – pokud tam dochází k odírání, tak je to podle mě spíš důsledek vibrací a postupného vydření barvy, což logicky vede ke korozi. Navíc kryt motoru má ze své podstaty motor chránit, ne ho ničit.

Co z toho plyne:

  • Uvidíme, jak to dopadne s uznáním záruky.

  • Pokud by Škodovka odmítla a vyžadovala spoluúčast, cena opravy je cca 10 000 Kč.

  • Doporučuju vám zkontrolovat si svoje kryty motoru, jestli se vám náhodou neděje něco podobného.

Pro kontext – auto je nová Octavia FL, najeto cca 20 000 km, koupená letos v lednu.
Nejsem si vědom, že bych na něco najel – může to být od čehokoliv.

 

 

IMG_6956.jpg

IMG_6960.jpg

IMG_6959.jpg

IMG_6964.jpg

IMG_6961.jpg

IMG_6957.jpg

Vloženo

Příteli okřídleného šípu,

první a poslední fotografie. Zajímá mne, kdy byly pořízeny? Před demontáži onoho krytu v servisu? Jedná se mi o to, že kryt je špatně nasazený. Kryt ve směru na nárazník má ve předu čtyři tzv. úchyty, které mají být vidět. Jdou vidět pouze tři. Pokud si Ty s tím nějak nešmajstroval, tak kdo jej tak špakně nasadil. To je otázka která mne a Tebe by měla zajímat. Osobně si myslím, hypoteticky, že kdyby si někde na něco najel, není možné, aby ten plast a on je dost pevný, aby se tak prohnul a aby motor, který má jisté vibrace, se o něj vana brousila. Šrámy mohou být, třeba od nějaké větvičky, kterou si přehlédl na silnici. Aby ten kryt dřel vanu, musela by být na kryru motoru směrem k vaně boule vypouklá tak cca 2 cm. Mezi vanou a krytem musí být utčitý prostor, aby v případě pohybu motoru se vana samovolně neobrušovala o jeho ochranný kryt. Osobně si nechci připustit, že motor klesl z důvodu nějakého poškození silentbloků, je to nové auto. Ale člověk nikdy neví. Radek.

Vloženo

Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu. 

 

Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.

Vloženo

Lehce bych to osmirkoval a natřel černou barvou odolnou teplotám. Je to zajímavé, jak se to mohlo stát. Mě napadlo, jestli jsi třeba někde déle neparkoval a nebylo to přimáčklé i se sněhem na krytu po jízdě, tak si myslím, že by se to mohlo stát. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...