Přejít na obsah

Dodělání ASR


vlabar

Doporučené příspěvky

vašo,psal jsi že ABS/ASR automaticky obsahuje EDS!já mám ABS podle kodu EDS a ASR chybí?!to znamená že opačně to automaticky není!Otázkou zůstává:vyplatí se mi to dodělat?spíš jezdím jemně bez podhrabů atd.myslel jsem to jen kvůli zimě kdybych zůstal někde viset!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Hlavne mam pocit, ze 90% lidi, co ASR chce, nevi, co to vlastne je lol

Nebud takovej pesimista :), zkratek je vo hoodne vice, vedet co je ABS, ASR a ESP je podle me zaklad, ostatni jsou mene uzitecne doplnkove fce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no trochu jsem ty ceny podhodnotil (hlavně ten brzdovej válec bude spíš za 2-2,5) a zapoměl jsem ještě kroužek pod volant (snímač natočení volantu) taky aspoň 1500

Takze s praci je to tak do 9tis. ?

možná, zatím vím o kroužku na volant za 1500,- takže celkovou cenu nevím přesně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Mno o významu těch udělátek by se dalo diskutovat... ASR můžu posoudit jenom z Passata a nevím nevím... na suchu stejně člověk prohrábne a gumy vpředu mizí téměř před očima. No a v zimě, když jsem někde zůstal viset, tak nepomůže ani svěcená voda = resp. pomůže tak maximálně traktor :) Jsou to sice zkušenosti z Passata, ale myslím, že tyhle udělátka fungují v celém koncernu stejně. Jako zajímavý systém mi přijde spíš ESP - ale dodělat to by vyšlo docela drsně - takže si nechám zajít chuť :)

Editováno: , autor: lukash
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no trochu jsem ty ceny podhodnotil (hlavně ten brzdovej válec bude spíš za 2-2,5) a zapoměl jsem ještě kroužek pod volant (snímač natočení volantu) taky aspoň 1500

Takze s praci je to tak do 9tis. ?

možná, zatím vím o kroužku na volant za 1500,- takže celkovou cenu nevím přesně

Ok, tak me pak dej pripadne vedet na icq.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Mno o významu těch udělátek by se dalo diskutovat... ASR můžu posoudit jenom z Passata a nevím nevím... na suchu stejně člověk prohrábne a gumy vpředu mizí téměř před očima. No a v zimě, když jsem někde zůstal viset, tak nepomůže ani svěcená voda = resp. pomůže tak maximálně traktor :) Jsou to sice zkušenosti z Passata, ale myslím, že tyhle udělátka fungují v celém koncernu stejně. Jako zajímavý systém mi přijde spíš ESP - ale dodělat to by vyšlo docela drsně - takže si nechám zajít chuť :)

Nevim o tom ze by kuli ASR sly pneu vice do haje, kdyz by si to melo omezit vykon, kdyz tomu budes davat, taky sjedes pneu stejne tak a na suchu mozna trochu prohrabnes, ale rozhodne je to lepsi jak bez a v zime je to super, da se bezne jezdit na snehu, v kaluzich, nehlede kdyz pri predjizdeni vjedes jednim kolem do snehu, tak si to srovna, bez toho mas co delat...

Pro sprinty znam ale lidi co jsou hodne vyjezdeny a vypinaj si ho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Mno o významu těch udělátek by se dalo diskutovat... ASR můžu posoudit jenom z Passata a nevím nevím... na suchu stejně člověk prohrábne a gumy vpředu mizí téměř před očima. No a v zimě, když jsem někde zůstal viset, tak nepomůže ani svěcená voda = resp. pomůže tak maximálně traktor :) Jsou to sice zkušenosti z Passata, ale myslím, že tyhle udělátka fungují v celém koncernu stejně. Jako zajímavý systém mi přijde spíš ESP - ale dodělat to by vyšlo docela drsně - takže si nechám zajít chuť :)

Nevim o tom ze by kuli ASR sly pneu vice do haje, kdyz by si to melo omezit vykon, kdyz tomu budes davat, taky sjedes pneu stejne tak a na suchu mozna trochu prohrabnes, ale rozhodne je to lepsi jak bez a v zime je to super, da se bezne jezdit na snehu, v kaluzich, nehlede kdyz pri predjizdeni vjedes jednim kolem do snehu, tak si to srovna, bez toho mas co delat...

Pro sprinty znam ale lidi co jsou hodne vyjezdeny a vypinaj si ho.

ASR má omezit prokluz... nemyslel jsem že by se snad kvůli tomu opotřebovávaly pneu víc - to rozhodně ne, byla by to kravina.

Jenom mi přišlo, že když jsem se škrábal na hory ve sněhu, tak stejně platí přísloví = když se zastavíš, tak už se nerozjedeš... to je moje zkušenost, když dá někdo plnej kotel na sněhu, tak začne akorát tak hrabat a stojí na místě = ať má ASR nebo nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemáš za co

jestli ti nestačí postup hrabání trak jsi mohl použít funkci hledání a našlo by ti to co mě t.j.:http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4505&hl=dekódér

Asi jsme se nepochopili. Sorry. V puvodnim prispevku jsem uvedl, ze dle kodu v kufru mam "1AC = Antiblokovací systém ABS". Generator kodu znam delsi dobu, ale diky.

Jelikoz nejsem odbornik (coz jsi jiste uz poznal), chtel jsem se pred tim predevsim dotazat, zda-li nahodou neni EDS automatickou sučastí novejsich ABS. Asi tedy neni (nektere odpovedi v tomto threadu mi nejsou moc srozumitelne).

Jelikoz mam z minuleho zimniho obdobi s ASR zkusenosti (z Golfa), nepokladam ho, za nic vyjimecneho (pro me uziti), do ceho bych chtel momentalne investovat. Spis, nez nemoznost rozjeti se na ledu, ci rozjizdeni na plny plyn na mokre vozovce... resim semtam problemy se zapadnutim jednoho kola (napr. na lucni ceste do blata, v zime do zaveje), kdy druhe kolo stoji v poklidu na pevnem podkladu, pricemz uvizle kolo se protacenim propada hloubeji...). Logicky je ale kombinace ASR s EDS lepsi, nez samotne EDS - to jsem pochopil take.

A o co mi konkretne slo. Predpokladam, ze EDS funguje tak, ze pres jednotku ABS se proste pribrzdi protacejici se kolo a tim padem zacne zabirat kolo, ktere neprokluzuje (zjednodusene). Dovolil jsem si usoudit (odhadnout), ze pro pripadnou aktivaci EDS by mozna nebyla potrebna zadna velka uprava (vymena jednotky, mechaniky, atd.).

A konkretni dotaz tedy zni: Pokud bych chtel mit jen kombinaci ABS s EDS je potreba menit ABS jednotku ve voze (MR 2001), ci dalsi soucasti a nebo staci jen jakasi jednoducha SW uprava?

Diky za odpoved.

Editováno: , autor: MASH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom mi přišlo, že když jsem se škrábal na hory ve sněhu, tak stejně platí přísloví = když se zastavíš, tak už se nerozjedeš... to je moje zkušenost, když dá někdo plnej kotel na sněhu, tak začne akorát tak hrabat a stojí na místě = ať má ASR nebo nemá.

No ale to se me s ASR/EDS nestane, mes se kola sice protaci, ale cim vic slapu na plyn tim driv me auto chcipne. Ale jak zde psali jini, jezdim na hory a s dobrejma zimnima gumama si nemuzu stezovat. Oproti auto bez ASR je zase o krok dal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

překódovat asi nepůjde, kdysi jsem to zkoušel (moje ABS jsem kódoval na ABS/EDS) a nešlo to. Jestli by to šlo přehráním SW to nevím ani jsem neslyšel že by to někdo dělal

Diky za odpoved. Tak to je skoda :( Holt tedy casem koupim celou jednotku s ASR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

jj taktéž se na to chystám mám old model původně takže staré abs/eds a chci ESP rovnou...

na ESP je potřeba....

ABS jednotka (ABS/ASR/ESP)

brzdovej válec s čidlem.....

čidlo podélného a příčného zrychlení u předohrabky je jen jedno dvojité pod volantem

jiný kontaktní kroužek s čidlem natočení volantu

kabeláž s konektory a spínač ESP

práce výměna ABS natažení a zapojení svazků atd ...ovzdušnění brzd.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj taktéž se na to chystám mám old model původně takže staré abs/eds a chci ESP rovnou...

na ESP je potřeba....

ABS jednotka (ABS/ASR/ESP)

brzdovej válec s čidlem.....

čidlo podélného a příčného zrychlení u předohrabky je jen jedno dvojité pod volantem

jiný kontaktní kroužek s čidlem natočení volantu

kabeláž s konektory a spínač ESP

práce výměna ABS natažení a zapojení svazků atd ...ovzdušnění brzd.....

podtlakový posilovač je taky jinej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...