Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

no trochu jsem ty ceny podhodnotil (hlavně ten brzdovej válec bude spíš za 2-2,5) a zapoměl jsem ještě kroužek pod volant (snímač natočení volantu) taky aspoň 1500

vašo,psal jsi že ABS/ASR automaticky obsahuje EDS!já mám ABS podle kodu EDS a ASR chybí?!to znamená že opačně to automaticky není!Otázkou zůstává:vyplatí se mi to dodělat?spíš jezdím jemně bez podhrabů atd.myslel jsem to jen kvůli zimě kdybych zůstal někde viset!

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

no trochu jsem ty ceny podhodnotil (hlavně ten brzdovej válec bude spíš za 2-2,5) a zapoměl jsem ještě kroužek pod volant (snímač natočení volantu) taky aspoň 1500

Takze s praci je to tak do 9tis. ?

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Hlavne mam pocit, ze 90% lidi, co ASR chce, nevi, co to vlastne je lol

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Děkuji! :D

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Hlavne mam pocit, ze 90% lidi, co ASR chce, nevi, co to vlastne je lol

Nebud takovej pesimista :), zkratek je vo hoodne vice, vedet co je ABS, ASR a ESP je podle me zaklad, ostatni jsou mene uzitecne doplnkove fce.

no trochu jsem ty ceny podhodnotil (hlavně ten brzdovej válec bude spíš za 2-2,5) a zapoměl jsem ještě kroužek pod volant (snímač natočení volantu) taky aspoň 1500

Takze s praci je to tak do 9tis. ?

možná, zatím vím o kroužku na volant za 1500,- takže celkovou cenu nevím přesně

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Mno o významu těch udělátek by se dalo diskutovat... ASR můžu posoudit jenom z Passata a nevím nevím... na suchu stejně člověk prohrábne a gumy vpředu mizí téměř před očima. No a v zimě, když jsem někde zůstal viset, tak nepomůže ani svěcená voda = resp. pomůže tak maximálně traktor :) Jsou to sice zkušenosti z Passata, ale myslím, že tyhle udělátka fungují v celém koncernu stejně. Jako zajímavý systém mi přijde spíš ESP - ale dodělat to by vyšlo docela drsně - takže si nechám zajít chuť :)

Upraveno od lukash

no trochu jsem ty ceny podhodnotil (hlavně ten brzdovej válec bude spíš za 2-2,5) a zapoměl jsem ještě kroužek pod volant (snímač natočení volantu) taky aspoň 1500

Takze s praci je to tak do 9tis. ?

možná, zatím vím o kroužku na volant za 1500,- takže celkovou cenu nevím přesně

Ok, tak me pak dej pripadne vedet na icq.

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Mno o významu těch udělátek by se dalo diskutovat... ASR můžu posoudit jenom z Passata a nevím nevím... na suchu stejně člověk prohrábne a gumy vpředu mizí téměř před očima. No a v zimě, když jsem někde zůstal viset, tak nepomůže ani svěcená voda = resp. pomůže tak maximálně traktor :) Jsou to sice zkušenosti z Passata, ale myslím, že tyhle udělátka fungují v celém koncernu stejně. Jako zajímavý systém mi přijde spíš ESP - ale dodělat to by vyšlo docela drsně - takže si nechám zajít chuť :)

Nevim o tom ze by kuli ASR sly pneu vice do haje, kdyz by si to melo omezit vykon, kdyz tomu budes davat, taky sjedes pneu stejne tak a na suchu mozna trochu prohrabnes, ale rozhodne je to lepsi jak bez a v zime je to super, da se bezne jezdit na snehu, v kaluzich, nehlede kdyz pri predjizdeni vjedes jednim kolem do snehu, tak si to srovna, bez toho mas co delat...

Pro sprinty znam ale lidi co jsou hodne vyjezdeny a vypinaj si ho.

obráceně to nefunguje

EDS i ASR je podle mě na nic

Mno o významu těch udělátek by se dalo diskutovat... ASR můžu posoudit jenom z Passata a nevím nevím... na suchu stejně člověk prohrábne a gumy vpředu mizí téměř před očima. No a v zimě, když jsem někde zůstal viset, tak nepomůže ani svěcená voda = resp. pomůže tak maximálně traktor :) Jsou to sice zkušenosti z Passata, ale myslím, že tyhle udělátka fungují v celém koncernu stejně. Jako zajímavý systém mi přijde spíš ESP - ale dodělat to by vyšlo docela drsně - takže si nechám zajít chuť :)

Nevim o tom ze by kuli ASR sly pneu vice do haje, kdyz by si to melo omezit vykon, kdyz tomu budes davat, taky sjedes pneu stejne tak a na suchu mozna trochu prohrabnes, ale rozhodne je to lepsi jak bez a v zime je to super, da se bezne jezdit na snehu, v kaluzich, nehlede kdyz pri predjizdeni vjedes jednim kolem do snehu, tak si to srovna, bez toho mas co delat...

Pro sprinty znam ale lidi co jsou hodne vyjezdeny a vypinaj si ho.

ASR má omezit prokluz... nemyslel jsem že by se snad kvůli tomu opotřebovávaly pneu víc - to rozhodně ne, byla by to kravina.

Jenom mi přišlo, že když jsem se škrábal na hory ve sněhu, tak stejně platí přísloví = když se zastavíš, tak už se nerozjedeš... to je moje zkušenost, když dá někdo plnej kotel na sněhu, tak začne akorát tak hrabat a stojí na místě = ať má ASR nebo nemá.

nemáš za co

jestli ti nestačí postup hrabání trak jsi mohl použít funkci hledání a našlo by ti to co mě t.j.:http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4505&hl=dekódér

Asi jsme se nepochopili. Sorry. V puvodnim prispevku jsem uvedl, ze dle kodu v kufru mam "1AC = Antiblokovací systém ABS". Generator kodu znam delsi dobu, ale diky.

Jelikoz nejsem odbornik (coz jsi jiste uz poznal), chtel jsem se pred tim predevsim dotazat, zda-li nahodou neni EDS automatickou sučastí novejsich ABS. Asi tedy neni (nektere odpovedi v tomto threadu mi nejsou moc srozumitelne).

Jelikoz mam z minuleho zimniho obdobi s ASR zkusenosti (z Golfa), nepokladam ho, za nic vyjimecneho (pro me uziti), do ceho bych chtel momentalne investovat. Spis, nez nemoznost rozjeti se na ledu, ci rozjizdeni na plny plyn na mokre vozovce... resim semtam problemy se zapadnutim jednoho kola (napr. na lucni ceste do blata, v zime do zaveje), kdy druhe kolo stoji v poklidu na pevnem podkladu, pricemz uvizle kolo se protacenim propada hloubeji...). Logicky je ale kombinace ASR s EDS lepsi, nez samotne EDS - to jsem pochopil take.

A o co mi konkretne slo. Predpokladam, ze EDS funguje tak, ze pres jednotku ABS se proste pribrzdi protacejici se kolo a tim padem zacne zabirat kolo, ktere neprokluzuje (zjednodusene). Dovolil jsem si usoudit (odhadnout), ze pro pripadnou aktivaci EDS by mozna nebyla potrebna zadna velka uprava (vymena jednotky, mechaniky, atd.).

A konkretni dotaz tedy zni: Pokud bych chtel mit jen kombinaci ABS s EDS je potreba menit ABS jednotku ve voze (MR 2001), ci dalsi soucasti a nebo staci jen jakasi jednoducha SW uprava?

Diky za odpoved.

Upraveno od MASH

překódovat asi nepůjde, kdysi jsem to zkoušel (moje ABS jsem kódoval na ABS/EDS) a nešlo to. Jestli by to šlo přehráním SW to nevím ani jsem neslyšel že by to někdo dělal

Jenom mi přišlo, že když jsem se škrábal na hory ve sněhu, tak stejně platí přísloví = když se zastavíš, tak už se nerozjedeš... to je moje zkušenost, když dá někdo plnej kotel na sněhu, tak začne akorát tak hrabat a stojí na místě = ať má ASR nebo nemá.

No ale to se me s ASR/EDS nestane, mes se kola sice protaci, ale cim vic slapu na plyn tim driv me auto chcipne. Ale jak zde psali jini, jezdim na hory a s dobrejma zimnima gumama si nemuzu stezovat. Oproti auto bez ASR je zase o krok dal

překódovat asi nepůjde, kdysi jsem to zkoušel (moje ABS jsem kódoval na ABS/EDS) a nešlo to. Jestli by to šlo přehráním SW to nevím ani jsem neslyšel že by to někdo dělal

Diky za odpoved. Tak to je skoda :( Holt tedy casem koupim celou jednotku s ASR.

  • 5 měsíců později...

Ahoj, mozno trocha hlupa otazka, ale je mozne dorobit do auta ASR ?

Mam S-Octavia 2001, 2.0i 85kW.

Ano je mozne,

ak by si chcel mam celu rj cku k a vsetko co by trebalo na prerobenie aby si mal ASR, EDS...

info na emailu.

supsak@zoznam.sk

Jaro

To bych spíš šel do ESP a ASR bych si dal jako bonus :) premyslel sem o tom taky, ale vyslo by to asi draho, jak sem to propocitaval :(

To bych spíš šel do ESP a ASR bych si dal jako bonus :) premyslel sem o tom taky, ale vyslo by to asi draho, jak sem to propocitaval :(

Ved prave o to ide ze ESP je uz brutalnejsia cena, tam uz je viac senzorov a to neviem ci by som zvladol, montaz atd...

Kdyby jenom senzory, ale co jsem koukal, je tam i jinej hl.br.válec a posilovač brzd + další serepetičky....

Hodte tu aspon neaku cenu kolko by to asi tak vsetko vyslo a co v sevise cena??

Hodte tu aspon neaku cenu kolko by to asi tak vsetko vyslo a co v sevise cena??

Taky budu časem dodělávat ASR, kabeláž jsem sehnal za 250,- , novou řídící jednotku ABS+ASR za 2000,- i s vypínačem na palubku.

jj taktéž se na to chystám mám old model původně takže staré abs/eds a chci ESP rovnou...

na ESP je potřeba....

ABS jednotka (ABS/ASR/ESP)

brzdovej válec s čidlem.....

čidlo podélného a příčného zrychlení u předohrabky je jen jedno dvojité pod volantem

jiný kontaktní kroužek s čidlem natočení volantu

kabeláž s konektory a spínač ESP

práce výměna ABS natažení a zapojení svazků atd ...ovzdušnění brzd.....

jj taktéž se na to chystám mám old model původně takže staré abs/eds a chci ESP rovnou...

na ESP je potřeba....

ABS jednotka (ABS/ASR/ESP)

brzdovej válec s čidlem.....

čidlo podélného a příčného zrychlení u předohrabky je jen jedno dvojité pod volantem

jiný kontaktní kroužek s čidlem natočení volantu

kabeláž s konektory a spínač ESP

práce výměna ABS natažení a zapojení svazků atd ...ovzdušnění brzd.....

podtlakový posilovač je taky jinej

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.