Duben 16, 201312 r Ano. Moje okta má maximálku 191, když jsem s tím jel 220 zdaleka nebylo znát, že by motor byl v koncích. Jediný omezovač seděl vedle na sedadle
Duben 20, 201312 r Neříkej Martine, že ho v Anděle nemáš taky?!? Ne, nemyslel jsem to tak, že by mi někdo vyměnil převodovku, ale když jsem porovnal maximální rychlost dle TP a maximální otáčky motoru, tak se mi ty otáčky při 160-165 km/h prostě zdály nízké, protože jsem si myslel, že při maximální rychlosti se budou otáčky pohybovat poblíž omezovače, ale v příspěvku výše mi Wojnar napsal, že maximální rychlost není dána jen maximálníma otáčkama motoru, takže to může být tak, že i při maximální rychlosti, které je vozidlo schopné dosáhnout, můžou být otáčky daleko před omezovačem? A hlavně - KAŽDEJ tachometr proměřuje už záměrně z výroby do plusu = ukazuje vyšší rychlost než je reálná. PROČ to tak je se mne neptej, ale je to fakt a dodržujou to všecky automobilky. Skutečnou reálnou rychlost zjistíš jedině podle stopek projetím ustálenou rychlostí nějaký přesně odměřený vzdálenosti na rovině a změřením času kterej na to spotřebuješ, nebo pomocí GPS navigace přepnutý do toho správnýho režimu. A ujišťuju Tě, že když jedeš s felinou "tacho" 160km/h, tak v reálu se pohybuješ stěží někde nad hranicí 145km/h.
Prosinec 19, 201311 r zdravim vas neviete poradit mam feliciu 1.6 1998 lxi a mam kvalitny problem auto mi ide stale na 3 valce normalne sa ma roztrhat a neviem kde je problem v servise mi merali tlaky vo valcoch a vraj je to oka neviete poradit co mam prehladat ake priciny mozu byt za to dakujem
Prosinec 19, 201311 r Zapalování nebo palivo - možná že dokonce obojí. Zkontroluj všecko počínaje ŘJ přes zapalovací trafo, kabely a svíčky a k tomu si přidej kontrolu tlaku paliva na vstupu do vstřikovačů i funkce samotnejch vstřiků. Dokud nezkontroluješ tohle a nebude to VŠECKO OK, nemá cenu špekulovat o čemkoliv dalším.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.