linkin1 Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Díky moooc ... ještě otázečka : proč prostě nehraje autorádio jen na + a - jako jíné spotřebiče,které jdou třeba do zapalovače?? Proč ještě spínané + ?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 (editace) no v zasade spinane + nepotrebujes. k radiu potrebujes + - antenu a repro. Snad vsechny radia maj oddelene +. Prvni byva slabsi drat ( oranzovy, zluty) ktery privadi plus k pametem stanic, hodinam ap. ten musi byt trvale +, jinak by se ti radio pokazde vymazalo. Pak je dalsi + silnejsi (cerveny) to je "vykonove" + proste napaji chod radia. To si zapoj bud taky trvale + a bude ti hrat i kdyz vypnes klicek. Nebo se tak dava "spinane" + ,tkaze kdyz vypnes zapalovani ( nebo vyndas klicek, pripadne dalsi moznosti), tak se radio vypne. Branis tim tomu, kdybys zapomel radio vypnout, aby ti nevybilo baterku. (nektera radia, treba SONY a dalsi maj ale funkci, ze se automaticky vypnou po nejake dobe kdy s nima nemanipulujes). Takze je jen na tobe jak si to zapojis. dulezite je jen to, aby na pameti radia bylo trvale plus. Editováno: 20. Duben 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linkin1 Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 (editace) Můžou tedy být žlutý kabel a červený přivedeny k jednomu + ,třeba trvalému??? Nebo musí být každý zvlášť u jiného trvalého + aby se to nějak netlouklo??? Editováno: 20. Duben 2009, autor: Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 jj presne tak, muzes je v klidu spojit a dat na jedine trvale +. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linkin1 Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 (editace) Tak tedy nevím co je špatně,ale připojil jsem na zkoušku než se začnu v něčem vrtat radio na zapalovač a ono to nejde. Jakoby se chtělo zapnout,ale zároveň vypnout...Asi to pozná,že je to ze zapalovače:-)) Ale je tam trvalé - i + Autorádio kenwood KDC 334 Editováno: 20. Duben 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 tezko rict, nekdy je lepsi nechat ho chvilku zapnuty, aby se vzpamatovalo. pokud jen nekde spojujes draty, tak se muze zblbnout, jak se nekolikrat zapne a vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linkin1 Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Díky...já taky nevím,ale myslím si,že by to fungovat mělo. Na zkoušku. Mám vše pájené na zásuvku zapalovače,takže žádné spojování drátků. Možná vadný kenwood?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 (editace) nemel by tu nekdo chvilku a nevysvetlil polopate jak kterej drat kam zapojit do tech origo konektoru? reprodoktury neresim, ale resim ten zbytek dalsich kabelu (z radia mi jde jeste dalsich 5kabelu (z radia vedou dva konektory (asi iso konektor (redukce z jvc na iso konektor?)) no a v tom druhym konektoru jsou cervenej, zlutej, modro-bilej, cernej a hnedej kablik... vedel by nekdo proadit, kam kterej strcit do toho skodovackyho konektoru? jedna se mi o fabii 2, rv leden 2009, prosim o radu :-) Editováno: 5. Červen 2009, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 to Malibu Moc ti nerozumím, chceš snad říct, že máš auto s přípravou na neoriginální rádio a chceš tam zapojit origo škodovácký rádio?. Jestli ano, tak už tady všechno bylo napsáno, stačí hledat. Já sám jsem to podle zdejších návodů zapojoval a šlo to hned napoprvé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 (editace) je tam priprava pro radio.. tot vse..., jsou tam ty dva skoda konektory (jeden s repro, druhy s el. a kdo vi cim vsim :-) ) no a nejak bych to potreboval zapojit pro neorigo radio, resp. jvc rradio (to ma kabliky - cerveny, zluty, modro-bily, hnedy, cerny) no a ten skoda konektor ma cervenej (a do toho stejnyho mista privedenej jeste jeden tenkej cervenej), pak tam je dalsi cervenej (vedle), a pak hnedo-zlutej a dva nejaky oranzovy kabliky.. dle schema zapojeni iso je cervenej zapalovani (akumulator) a zlutej - akumulator, cernej zem (kostra).. to mam zlutej a cervenej spojit do hromady a zapojit do cervenyho v ty kostce (konektoru) skodovacky? Editováno: 7. Červen 2009, autor: Blacky pro opakovane citovani predesleho udeluji varovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 (editace) to malibu V orgo škodováckým konektoru pro napájení je dvakrát trvalé plus (červené dráty) a jedna kostra, barvu teď z hlavy nevím. Pak jsou tam dva hodně tenké kablíky (0.35mm)na CAN, to je vše. Na neorigo rádio potřebuješ víc vodičú. Zapojení tady dával tuším Blacky, tak hledej. Takže jsem se spletl. Návod byl od Igora ve vlákně Konektor rádia. Editováno: 7. Červen 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harius Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 Hele, kolegové, tak mě napadlo....když si takhle pěkně sami montujeme neorigo rádia s použitím MOST-ISO redukcí a plastových rámečků, co na to značkový service a záruka ? I když kámoška si nechala do nové FII namontovat neorigo rádio při prodeji v servisu a dali jí tam stejný 1din rámeček, jako jsem si koupil já na jaře v prodejně s autorádii, vypadá úplně stejně, jako v mojí FII... Brzy budu muset na výměnu oleje,auto ještě více jak tři roky v záruce, tak si říkám, vyndat rádio a vrátit starou záslepku, vykašlat se na to...co na to servis ? A co Jan Tleskač?..:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 vykaslat sa na to , pokial nebudes reklamovat problemy s elektrikou , bude im to jedno ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 11. Září 2010 Sdílet Vloženo 11. Září 2010 Tak kolegové, jenom pro pořádek. Lenost pominula a tak jsem včera do své FII "red corrida holota-line" combi classic zabudoval SONY CDX-GT31U. Použil jsem obvyklou redukci MOST/ISO s vestavěným napájením antény a plastový rámeček 1DIN. Neb jsem tvor nedůvěřivý, uchopil jsem před montáží voltmetr, MOST konektor si opřel tak, že sekce napájení byla vlevo a sekce repro vpravo, v právém dolním rohu napájecí sekce napíchl mínus a jal se šátrat plusovou sondou po dalších konektorech. Hned vedle, v levém dolním rohu napájecí sekce, na mě vykouklo trvalé plus a pozor, hned nad ním další !!!! Bez ohledu na to, jestli byl klíček v zapalování nebo ne, na obou zmíněných pinech mám z výroby v přípravě trvalé flus. Kouknul jsem na zadní stranu MOSTu, do dolního rohového levého pinu vedl tenký červený a ten nad tím byl tlustý červený a k němu do stejného pinu ještě tenký červený. Tak si říkám chlapče, máš na háku někde honit spínané plus, stejně musíš nosit panel domů a když vezeš matku nebo tchýni, tak musí hrát v autě Gott, dechovka nebo musí být ticho, rádio se bude vypínat a zapínat ručně. Připojil jsem kabelovou redukci, k tomu ještě SONY redukci ISO/rádio, zkontroloval jsem aby seděl průřez drátů (na SONY redukci rádio/ISO je žlutý drát tlustý a červený tenký, tak jsem zajistil, aby tlustý žlutý z rádia byl napájen tlustým červeným z MOSTu ) a šoupnul to tam. Hraje to dobře, jen mě mate, že se rádio zapne s vložením panelu. Už jsem neměl čas zkoušet, zda drží paměť (ono jí ale nic jiného nezbyde, když na ní vede trvalý flus). V mém MOST konektoru je to zapojeno skutečně zajímavě, že ? Jo a pro úplnost, na horních dvou pinech napájecí sekce MOSTU jsou taky nějaké drátky, ale těch jsem si nevšímal:-) Ahoj, mam presne tu istu situaciu ako Misa. Dnes kedze bol uz vecer, som to nechal tak, ale chcem to spojazdnit na spinane plus. Proste chcem, aby sa radio vyplo po vybrati klucika zo spinacej skrinky. Je mi jasne, ze asi nude treba natiahnut kablik z poistkovej skrinky. Vlastne to podla mna nieje problem. Neviete mi niekto poradit, na ktorej poistke by som nasiel spinane plus? Skusal som sa dostat aj k poistkam, ale aj ked som vybral celu poistkovu skrinku a dal dole zadny kryt, netusim, ako sa dostat k jednotlivym uchyteniam kablikov :-( Je k tomu veeeeelmi zly pristup, takze ak toto uz niekto absolvoval, poradte mi pleeeeeease. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 14. Září 2010 Sdílet Vloženo 14. Září 2010 (editace) Ahojte, tak som sa s tym potrapil a nakonie vcelku uspesne. Radio je na mieste a hra to ovela lepsie, ako Dance. Na vymenu radia Dance za SONY je potrebna redukcia zo zdruzeneho skodovackeho konektora na dva ISO (repro a napajanie), antenna redukcia (su dva typy podla koncovky radia a odporucam pouzit aj fantomove napajanie (modry kablik, ktory zastrcite do ISO konektora) - ovela lepsi prijem), redukcia ramceka a pevne nervy. Ramcek som montoval az ako posledny, aby som mal dostatok priestoru pre pracu. najvacsi problem bol s napajanim. Ta redukcia na ISO konektory obsahuje dva nezapojene kabliky : oranzovy (podsvietenie radia) a cerveny (spinane plus). Dolezity je ten cerveny. V mojej sade bol ukonceny takym plieskom, ktory presne sadol do skodovackeho zdruzeneho konektora pod trvale plus, lenze ked som ho tam zapojil, tak tam bolo tiez trvale plus. To znamena, ze radio vobec neriesi, ci je auticko nastartovane - ked ho zapnete, hra, ked ho vypnete nehra, ale nezapne ani nevypne sa spolu s autom. V navode k original prestavbovej sade som sa dozvedel, ze ten cerveny treba zapojit v poistkovej skrinke do volnej pozicie 16 (stredny rad vpravo), alebo pripojit k 19 (dolny rad 3. zlava). Ake bolo moje prekvapenie, ked som zistil, ze pozicia 16 nieje prazdna, takze som radsej riesil tu 19. Do pozicie 19 som potom dal 10A poistku. Inak dostat poistky z palubnej dosky je dost porod, treba odsrobovat dve skrutky a este aj tretiu na lavej strane, aby sa dal plast palubky trochu odtiahnut. Nastastie kablik bol v pohode dlhy na pripojenie, lenze tu dutinku som odtial ani po hodine nedostal, tak som len odiziloval kusok kablika a pripajkoval som ho k nemu. Radio sa spina a vypina spolu s klucikom, ALE nejde mi zapnut ked je klucik vytiahnuty . Inak zvuk je uplne ina trieda (mozno aj preto, ze som vymenil aj repro za sinus live ). trvalo to cele asi dve hodiny (z toho som hodinu riesil tu poistkovu skrinku) ale spokojnost. Aj ta redukcia na 1 DIN s malym priecinkom je v pohode a pekne to tam sedi. Takze teraz uz si pekne hraaaaaaaam. Keby boli nejake otazky, tak sa pytajte. Paulie Editováno: 14. Září 2010, autor: pauliej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek7788 Vloženo 11. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 Ahojte, tak som sa s tym potrapil a nakonie vcelku uspesne. Radio je na mieste a hra to ovela lepsie, ako Dance. Na vymenu radia Dance za SONY je potrebna redukcia zo zdruzeneho skodovackeho konektora na dva ISO (repro a napajanie), antenna redukcia (su dva typy podla koncovky radia a odporucam pouzit aj fantomove napajanie (modry kablik, ktory zastrcite do ISO konektora) - ovela lepsi prijem), redukcia ramceka a pevne nervy. Ramcek som montoval az ako posledny, aby som mal dostatok priestoru pre pracu. najvacsi problem bol s napajanim. Ta redukcia na ISO konektory obsahuje dva nezapojene kabliky : oranzovy (podsvietenie radia) a cerveny (spinane plus). Dolezity je ten cerveny. V mojej sade bol ukonceny takym plieskom, ktory presne sadol do skodovackeho zdruzeneho konektora pod trvale plus, lenze ked som ho tam zapojil, tak tam bolo tiez trvale plus. To znamena, ze radio vobec neriesi, ci je auticko nastartovane - ked ho zapnete, hra, ked ho vypnete nehra, ale nezapne ani nevypne sa spolu s autom. V navode k original prestavbovej sade som sa dozvedel, ze ten cerveny treba zapojit v poistkovej skrinke do volnej pozicie 16 (stredny rad vpravo), alebo pripojit k 19 (dolny rad 3. zlava). Ake bolo moje prekvapenie, ked som zistil, ze pozicia 16 nieje prazdna, takze som radsej riesil tu 19. Do pozicie 19 som potom dal 10A poistku. Inak dostat poistky z palubnej dosky je dost porod, treba odsrobovat dve skrutky a este aj tretiu na lavej strane, aby sa dal plast palubky trochu odtiahnut. Nastastie kablik bol v pohode dlhy na pripojenie, lenze tu dutinku som odtial ani po hodine nedostal, tak som len odiziloval kusok kablika a pripajkoval som ho k nemu. Radio sa spina a vypina spolu s klucikom, ALE nejde mi zapnut ked je klucik vytiahnuty . Inak zvuk je uplne ina trieda (mozno aj preto, ze som vymenil aj repro za sinus live ). trvalo to cele asi dve hodiny (z toho som hodinu riesil tu poistkovu skrinku) ale spokojnost. Aj ta redukcia na 1 DIN s malym priecinkom je v pohode a pekne to tam sedi. Takze teraz uz si pekne hraaaaaaaam. Keby boli nejake otazky, tak sa pytajte. Paulie Čau, a ten kablík jak si zapojil do pojistkový skřínky, tak do iso konektoru si ho zapojil kam?? Jsem to zkoušel a nejde mi to. Prostě chci, aby se radio zaplo a i vyplo vždy s klíčkem. Nechce se mi to vypínat a zapínat ručně. Dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 Ahoj, sorry za neskoru odpoved. Nepamatam si to uz uplne presne, ale postupoval som podla prilozeneho obrazku - takze spinane plus od poistkovej skrinky (pozicia 19) som pripojil na PIN4 napajacieho ISO konektora. V podstate som ho myslim nenapajal priamo do iso konektora, ale do MOST konektora (ten original skodovacky) tak, aby ked pripojim redukciu MOST - ISO bol na uz spominanom PINe 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
killah21 Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Zdravim, rozmyslam nad vymenou radia DANCE za neorigo radio - asi nejaky PIONEER.. chcem sa spytat ci mi staci toto na zapojenie neorigo radia a ci musim nieco navyse zapojit aby sa vypinalo po vytiahnuti klucika: http://www.saunika.sk/iso-konektory-redukcie/iso-redukcie-pre-autoradia/iso-redukcia-pre-montaz-autoradia-vw-seat-skoda---451/ http://www.autoomega.sk/index.php?id_sek=952&id_tovar=8871&uroven=4&zaradenie=952&ukaz=detail&hlzaradenie=9 A este sa chcem spytat ci sa zlepsila kvalita zvukupo vymene radia DANCE za nieco lepsie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Jestli koupíš rádio pod 15tkč,tak se nezlepší.Žádný autorádio nehraje,musíš k tomu koupit repráky.Doporučuji TVM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Zdravim, rozmyslam nad vymenou radia DANCE za neorigo radio - asi nejaky PIONEER.. chcem sa spytat ci mi staci toto na zapojenie neorigo radia a ci musim nieco navyse zapojit aby sa vypinalo po vytiahnuti klucika: http://www.saunika.sk/iso-konektory-redukcie/iso-redukcie-pre-autoradia/iso-redukcia-pre-montaz-autoradia-vw-seat-skoda---451/ http://www.autoomega.sk/index.php?id_sek=952&id_tovar=8871&uroven=4&zaradenie=952&ukaz=detail&hlzaradenie=9 A este sa chcem spytat ci sa zlepsila kvalita zvukupo vymene radia DANCE za nieco lepsie.. Este potrebujes dokupit FANTOMOVE NAPAJANIE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
killah21 Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 Repro mam v predu zatial origo a vzadu SINUS Live.. Na fantomove napajanie som zabudol A staci ta redukcia co je vyssie spomenuta alebo potrebujem tahat aj nejaky kabel s poist. skrinky na to aby sa to zapinalo - vypinalo na kluc, resp. na vytiahnutie kluca zo zapalovania?????????????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rmaudio Vloženo 12. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2010 musis hladat kabel, ten ktory drzi spinacku pri vypnutom nevytiahnutom kluci, niekde tu bolo aj napisane ktory kabel to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2010 Este potrebujes dokupit FANTOMOVE NAPAJANIE. Máš v tom hokej - fantómové napájení je název, který se používá obecně pro ZPŮSOB PŘÍVODU stejnosměrného proudu po stejném vedení, které jinak slouží pro přenos vyšších frekvencí. Origo koncernová rádia to umějí - "nahoru" po anténním kabelu posílat stejnosměrný proud k napájení předzesu a zároveň z kabelu "dole" odebírat vf rádiový signál. To, co potřebuje každý uchazeč o montáž neorigo rádia do škodofky, je NAPÁJECÍ VÝHYBKA, která to fantómové napájení udělá - jako náhradu principiálně shodných součástek napevno vestavěných do koncernových rádií... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Melkor Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Máš v tom hokej - fantómové napájení je název, který se používá obecně pro ZPŮSOB PŘÍVODU stejnosměrného proudu po stejném vedení, které jinak slouží pro přenos vyšších frekvencí. Origo koncernová rádia to umějí - "nahoru" po anténním kabelu posílat stejnosměrný proud k napájení předzesu a zároveň z kabelu "dole" odebírat vf rádiový signál. To, co potřebuje každý uchazeč o montáž neorigo rádia do škodofky, je NAPÁJECÍ VÝHYBKA, která to fantómové napájení udělá - jako náhradu principiálně shodných součástek napevno vestavěných do koncernových rádií... Diky za vysvetleni. Muzete mi jeste vysvetlit rozdil mezi ISO-ISO a ISO-DIN adaptérem ve smyslu ktery vlastne vybrat v jakem pripade jej potrebuji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 záleží na tom jaký konektor máš z antény a jaký konektor do rádia..... podle toho ISO-ISO nebo DIN-ISO nebo ještě další... J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.