jirkaaa Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 no ja prave myslim, ze spinac dveri je ok, protoze po zamknuti auta hned svetlo zhasne ... co jeste by to mohlo byt? Ludia jednoznačne treba opraviť ten mikrospínač pretože riešenie ako bolo spomenuté ála tajný vypínač odpojujúci BSG....to čo vás napadá? BSG v tom prípade ked je otvorené nezaspí a taktiež nevyšle signál na uspatie ostatných RJ ak tento signál potrebujú takže tak.Jirkaaa: keď zamkneš zhasne ti svetlo hneď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 Skús odpojiť konektor z BSG - XS5 a odmeraj prúd, mal by to byť červený jediný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trpaslik10 Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Skús odpojiť konektor z BSG - XS5 a odmeraj prúd, mal by to byť červený jediný Zdravím odborníky a chtěl bych se přidat k problému konektor jsem odpojil a mám taky stále odběr 150 mA a když vytáhnu pojistku 43 tak zmizí. A měřeno půl hodiny a odběr stále. Když vytahuji pojistku tak v BSG spíná relé to znamená že je stále sepnuto a mě by zajímalo jestli má být vůbec sepnuto ??? Neví někdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mamutik Vloženo 8. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2008 no ja prave myslim, ze spinac dveri je ok, protoze po zamknuti auta hned svetlo zhasne ... co jeste by to mohlo byt? Ahojte, kupil som zamok dveri a vcera som ho vymenil a parada uz to vsetko funguje ako ma? Ako som si myslel NIE, Uz mi aj znie ten lahodny zvuk pri zapnuti svetiel a otvoreni dveri ale stale je tam nieco, tak idem zistovat dalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaaa Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Ja som to zistil vtedy ked som daval do auta central a alarm...Zatvoris dvere a svetielko v kokpite by ti malo automaticky zhasnut ak mas prepinac v polohe " otvorenie dveri " zhruba po 20 sec. Ak pouzijes central, svetielko v kokpite by malo zhasnut hned spolu so zamknutim auta. Mne to zacalo hukat lebo alarm detekoval otvorenie dveri, svetielko mi nezhaslo spolu so zamknutim auta. Takto som prisiel na to ze su to dvere vodica. Vybral som si moznost jednoducho to odpojit od alarmu. Fungovalo to, dokym som auto neodstavil na 2tyzdne... a uz som nenastartoval. Takze som osral sam seba A tak dufam ze nebude vadna cela jednotka.... Ak sa do toho pustim dam vediet vysledok zdravim, tak sem zatim nic noveho neobjevil. myslite, ze by se mi mohlo ukazat neco na VAGu? spinac dveri sem vyloucil, neb zhasinani vnitrniho osvetleni funguje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Môj posledný poznatok bolo rádio Alpine ktoré sosalo asi 130mA, ked som ho odpojil, kľudový prúd po polhodine klesol na 9mA, ked budem pri meráku stiahnem trend a postnem sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaaa Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 ja mam radio origos Môj posledný poznatok bolo rádio Alpine ktoré sosalo asi 130mA, ked som ho odpojil, kľudový prúd po polhodine klesol na 9mA, ked budem pri meráku stiahnem trend a postnem sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 vypne sa ti rádio ked vytiahneš klúčik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaaa Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 jj, vypne ... vypne sa ti rádio ked vytiahneš klúčik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pattuning Vloženo 14. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2008 jj, vypne ... a toto je pravda? cituji z autohifi... Dobrý den, chtěl bych doplnit info o ISO konektoru Lubomíra Otepky. Možná je to obecně známá věc, ale asi spíš ne. Montážní firmy by to samozřejmě měly vědět a asi i vědí (i když asi jen bod 2) viz. níže). ISO konektory jsou zapojeny stejně pro Fabia, Octavia (od 08/98 nové provedení) a Superb, rovněž VW, Seat a Audi. Je tu problém ( nezmiňovaný v příspěvku L. Otepky) a to je v "novém provedení" pin 3 v konektoru III (A). Je tam totiž u většiny autorádií vyvedeno napájení pro autoanténu, ale ze strany "auta" kabel ke CAN busu, který propojuje vedení diagnostiky. Prakticky to znamená, že pokud připojíte běžné autorádio: 1) z hlediska auto-hifi nepodstatné, ale dojde k tomu, že po zapnutí autoradia se objeví 12V v diagnostickém vedení, což má, pokud se v servisu připojí diagnostický přístroj, za následek jeho zničení (což je 30 000 Kč - 950 000 Kč škoda, kterou vám servis dá s velkou pravděpodobností k úhradě...) 2) z hlediska auto-hifi podstatnější věc, není připojeno napájení zesilovače autoantény, což má samozřejmě za následek špatný příjem autorádia. Řešení je jediné odpojit kabel k pinu 3 na konektoru III (A) (na rádiu !!!) a připojit ho k separátoru napájení autoantény (nutno zakoupit, cena cca 250-350 Kč). Tímto se odstraní oba problémy zároveň. Platí 100% pro Octavia (od r.v.08/98), Fabia, Superb. Rovněž platí pro všechny ostatní vozy koncernu VAG od modelového roku 1999. (Pro tyto vozy je k autoanténě pouze jeden kabel, tzn. není bokem kabel pro napájení zesilovače antény. Na první pohled to vypadá jako když anténa nemá zesilovač, ale má, ale napájení je vedeno v signálovém kabelu. Separátor napájení tyto signály od sebe odděluje, takže je zde kablík pro napájení (ten se připojí k pinu 3) a koax. kabel pro signál z rádia.) Separátor napájení Separátor napájení Pokud nevíte, zda spadáte do postižené kategorie, tak to poznáte asi nejjednodušeji tak, že pokud vyndáte rádio a najdete za rádiem kabel od antény, je buď u něho kabel pro napájení, který vede do ISO konektoru, nebo vede samotný anténní kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 14. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2008 Je pravda, že na daném pinu je v originální přípravě pro rádio připojeno vedení-K, ale jak se zachová diagnostika, při připojení 12V nevím. Jinak, některý neorigo rádia mají napájení ant. zesilovače už taky přes koax, já mám SONY XR-CA370 (ještě na kazety) a taky je tam napájení ant.zesilovače přes koax. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 Ak je tam K-Line to nevadí, predsa lej ne to "blbuvzdorné" a mimo to je K-Line upnuté na 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 nebudu zakládat nové téma mám podobný problém po 3dnech stání nenastartuji odběr je 0.230A stále i po 30min centrál šlape dobře a stejný odběr je i u vyndaného rádia, vnitřní osvětlení funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 tak závada odstraněna doufejme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maja19 Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 tak závada odstraněna doufejme To jsi nám pomohl, a čím to bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 já čekal zda to pomuže či ne a pomohlo závada při zapojování zásuvky v kufru byl špatně zapojený kablík na podsvícení a žárovka stále žrala a RJ se nepřepla do zda to někomu žere podívejte se zda někde něco nesvítí, zda funguje centrál nebo jako v mém případě zda tam nemáte něco dodělaného a při měření vyndejte rádio často to dělají - toto je rada od el. ze Škodovky já tu zásuvku dělal v létě ale auto každý den jezdilo tak nebylo nic poznat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomgersl Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Ahoj mám 1.4MPI 50kw koupil jsem H7 100W a H3 100W a nevím jestli mi to utahne alternátor elektřině nerozumím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 (editace) Ahoj chlapy,prosím o pomóóc,mám Fabii 2003 1.2 HTP 40 kW a jde mi konkrétně o odběr proudu v klidu.Mám odběr 174mA po cca půl hodině mám 80mA.Po vytažení pojistky rádia to klesne na 40mA.Postupně jsem vytahal všechny pojisky a nic,jen když vytáhnu pojistku s označením BSG,hodnota stoupne.Vyměnil jsem i rélé( pro napájení simons),přečetl jsem celé forum o odběru.PROSÍM POMÓC,z eletriky jsem zoufalej.Díky. Jé zapomněl jsem,mám centrál origo,pal pc,alarm Magicar M9300. Editováno: 6. Srpen 2009, autor: Pany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubbo Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 (editace) Len tak zo zvedavosti som to zmeral aj ja a mám ihneď po zamknutí 130 mA ( 0,13 A ) a po 30 minútach nepretržitého merania 0,01 A ( 10 mA ). Panel z rádia som vybral a auto zamkol. Niekto písal že otvorená predná kapota má vplyv na meranie -- podla mojich meraní žiadny vplyv nemá , kludne môže byť otvorená!! Editováno: 27. Říjen 2009, autor: lubbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 Ano pokial nemáš v zámku mikrospínač k alarmu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mulah Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 Zdravim. Mám takový problémek. Ač mám novou baterii (po 5 letech). DO 24 hodin se mi vybije. Tak jsem to proměřil a odběr je 1A. Tak jsem postupně tahal pojistky a zjistil jsem že problém vyřeší pojistka č. 43. Sice úspěch ale když vezmu co všechno visí na té pojistce, tak mi to moc nepomohlo. Máte někdo nějakou radu? Rádio je origoš, bez alarmu, bez dálky, centrál dělán novej v servisu asi před rokem,světlo v kufru odpojeno, protože nezhasínalo,1.2 HTP . Na diagnostiku mi to píchl soused z garáže a tam žádný problém nebyl, jen pár bezvýznamných chybiček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipoforall Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 Uzamčení vozidla na to nemá vliv, dálkáč nemám. Zjistil jsem ale, že někdy je proud jen do 20 mA a pak po nějaké zátěži (třeba rozsvícení světel) zůstane odběr i bez zátěže jakoby viset na 120 mA. Mi to spíše připadá zase na tu řídící jednotku. Stejně by mě zajímaly vaše hodnoty, pokud je někdo měřil. Ahoj mám stejnej problém, spotřeba obdobná pomůže akorát při zavřenym stavu(zamackle cidlo kapoty, dveří, zamčeno) vyndat a zandat pojistku č.43 pak to klesno do normalu, vypada to ze komfortka(pokud se nepletu) na neco stale ceka a nedocka se.... vag mi nasel par problemu ale jsem bezradnej s resenim VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045 Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0830 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 5 Nalezeny chyby: 01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154) 41-10 - blokovano nebo bez napeti - Sporadicky 01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154) 28-10 - zkrat na plus - Sporadicky o - rid.jedn. v sdruzenych pristrojich (J285) 79-00 - prosim precist pamet zavad v ostatnich jednotkach bez chyb(can-gateway,rj motoru, elektronika I,.....) a nevim jestli to s tim ma co delat ale asi pred mesicem jsem si tam daval novy radio a to se pri vytazeni klicku asi po tejdnu prestalo vypinat, delalo to jen obcas takze jsem musel vycvakavat panel... takze jsem ho vratil a dal tam zpatky original kterej uz funguje jak ma... ->klima funguje v pořádku, ta klapka při přepnutí slyšitelně vrčí dojede kontrolka se rozsvítí a po dalším stisku zase někam jede a kontrolka pak pohasne... nenašel by se někdo kdo by poradil ? ubec by mi nevadilo treba i vypnout klimu potrebuju auto kazdej den a takhle je to nepouzitelny... je to 1.9tdi rv.03 dík za jakoukoliv radu ps. doufam ze jsem se trefil do spravnyho vlakna... kdyztak to pls presunte... a pardon jestli to tu uz je ale ja nikde nic nenasel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 dle chyb to vypadá na špatnej motorek topení. mě to hláso taky, ale jen s rozdílem, že to hlásí klapvku V68 a topení občas topí jen horkým vzduchem a nereaguje regulace teploty. vyměn motorek topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipoforall Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 A myslis ze to muze mit opravdu vliv na tu spotrebu? uz se mi podarilo to dat na standartni nastaveni nebo jak to ve vagu bylo, chyby to prestalo vypisovat ale spotreba furt stejna... jediny co to prave ted pise je VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q1 937 049 C Komponent a/nebo - verze: 00 BN-SG. 1S33 Kódodvání softwaru: 25995 Kód opravny: WSC 23302 01598 - Napeti akumulatoru vozidla 27-00 - nesmyslny signal typuju ze jsem to budto totalne zblbnul (hraju si s tim uz celej den) nebo je nekde problem jelikoz jsem mel auto natoceny po celou dobu (mimo to nastavovani atd..) takze by se to snad nemelo vytriskat... jinac jak rikam topeni, klima a vsechno funguje bez problemu jen ta spotreba... postahoval jsem uz i servisni manualy ale tam me dovedou leda tak na pojistky a napisou at si to pak najdu v prislusnym obvode ale u toho #43 je to trochu moc rozsahle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipoforall Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 no vymyslel jsem si vlastni nouzovku, chtel bych si bezdratove rozepinat tu pojistku (prez rele, a TRmodul) to neni problem ale otakza zni muzu tim poskodit tu jednotku kdyz ji takhle budu napr tyden precvakavat? denne tak 3-4 startovani... setrny to asi nebude ale auto proste potrebuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.