sven01 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Nie. Tak to je. Jednokablova centrala. Ide cez odpor. O to ci je zamknute alebo odomknute sa staraju mikrospinace v zamku. Takze toho odporu sa neboj, inak sa to neda pripojit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Daj vediet ako si dopadol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 10. Září 2015 Sdílet Vloženo 10. Září 2015 JAsně, napíšu, ale dostanu se na to asi až někdy o víkendu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 10. Září 2015 Sdílet Vloženo 10. Září 2015 Tak jsem nevydržel muka čekání a kouknul na to hned. A asi tě zklamu, ale na 5 + 12 není, původně byla neobsazená, Teď tam mám připojený adaptér pro napájení zesilovače antény po koaxiálním kabelu. Když jsem odpojil rádio i DO, tak po 30 minutách se auto uspalo a odběr klesl na 0,01 A, pak jsem připojil DO a po 30 minutách se taky uspalo. Na rádio už jsem nečekal, na to se podívám zítra, ta 30 minutová prodleva bádání moc nezrychluje. :-) Taky je možné, že je vše OK a já byl jen netrpělivý a klidový odběr měřil moc brzo. Ale na druhou stranu, když nedávno auto dlouho stálo, tak napětí na baterce na prázdno bylo sotva 12 V. Budu to sledovat, hlavně aby to nebyla nějaká občasná "závada". To se blbě opravuje. Nebo aby to nebyl moribundus. :-) Dík za podporu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 10. Září 2015 Sdílet Vloženo 10. Září 2015 30 Minut sa mi zda dost...ale hlavne ze sa vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Sven01: S trvalýma +12 na svorce č. 5 si měl si pravdu. Já už ji měl odbastlenou někdy od minule a nahrazenou napájením antény. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 30 Minut sa mi zda dost...ale hlavne ze sa vypne. Je to nastavený z výroby, máme to tak všichni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub.sara Vloženo 27. Květen 2016 Sdílet Vloženo 27. Květen 2016 Zdravím, mám Škoda Fabia 1.2HTP 47kW, rv 2004. Baterka se mi vybije po nabití asi do 5ti - 7dnů. Zkoušel jsem měřit a hodnotu mám 0,17A při zamčeném autě - což je hodně. Po vyndání pojistky BSG, klesne na 0,07A a po vytažení pojistek na stahování oken klesne na 0,01A - což by tedy bylo ok. Nevíte někdo jak vyřešit, co zkontrolovat? Světla v interieru zhasínají atd., vše co se tu radí jsem zkontroloval. Děkuji předem za jakoukoliv radu. Jakub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 27. Květen 2016 Sdílet Vloženo 27. Květen 2016 A co autorádio??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub.sara Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 (editace) autorádio má přeci zvlášť pojistku, myslím že je to hned pod zásuvkou (zapalovač) a tu když jsem vyndal tak to skočilo o 0,01A, nebo ten stálí proud je na tu pojistku BSG? A neřeší určitě proč při vytažení pojistek na okna to klesne o 0,06A. Editováno: 28. Květen 2016, autor: Pawouk Necituj bezprostředně předcházející příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 K měření klidového odběru musíš v první řadě počkat 30 minut, než se jednotky uspí. A naopak je probudí i odemčení auta, takže nechat auto zamčené s otevřeným motorem. U aut se snímačem otevření motoru zajistit zámek víka motoru v zavřené poloze. A bojím se, že auto s otevřenými dveřmi se taky neuspí, tak zámek dveří taky jako zavřít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 diagnostikou se podivej na adresu komfortsystemu ( 46 ) co mas vsechno aktivni a napis chyby pro srovnani G4 mr2000 ( vybava bez eletr. oken, jen central na dalku a tovarni alarm ) po 15sekundach od uzamceni to vsechno usne a odber 18mA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 K měření klidového odběru musíš v první řadě počkat 30 minut, než se jednotky uspí. A naopak je probudí i odemčení auta, takže nechat auto zamčené s otevřeným motorem. U aut se snímačem otevření motoru zajistit zámek víka motoru v zavřené poloze. A bojím se, že auto s otevřenými dveřmi se taky neuspí, tak zámek dveří taky jako zavřít. A hlavně - ten ampérmetr, kterým to měříš, musíš připojovat paralelně k ještě připojenýmu kabelu od baterky = NESMÍŠ PŘED JEHO PŘIPOJENÍM PŘERUŠIT NAPÁJENÍ AUTA. Tím se totiž resetujou a uspávají (a obnovením dodávky napájení zase probouzejí) další části elektroniky - prostě když odpojíš kabel od baterky a potom ho kvůli změření odběru "nastavíš" ampérmetrem, nezměříš nic co by stálo za něco. Musíš nejdřív ampérmetrem přemostit třeba kostřicí kabel k baterce, ano, samozřejmě že v tu chvíli bude ukazovat nulu, protože má větší odpor než samotnej kábl a proud jde cestou menšího odporu, ale ty ho musíš nechat připojenej a odpojit jen ten samotnej kabel, aby proud BEZ PŘERUŠENÍ musel dál procházet měřákem. Jedině tak změříš správnou hodnotu klidovýho odběru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub.sara Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 (editace) Dnešní moje testování ukázalo toto (vždy zamčené auto): po 30minutách to ukazovalo 0,06A (60mA), po odpojení autorádia (opět po 30minutách) 0,05A (50mA), při vyndané pojistce číslo 58 (el. okna) klesla hodnota na 0,00A (zamčené a po 30minutách a stále odpojené rádio), po odpojení druhé pojistky na el. okna číslo 46 a zapojení pojistky 58 se hodnota pohybovala na 0,03A (30mA) (zamčené a po 30minutách a stále odpojené rádio). Vypadá to tak že je problém od pojistky 58. Je to možné? Jak řešit dále? Díky za tipy. Ještě zítra zkusím VAGem diagnostiku na ten komfortsystem. Editováno: 28. Květen 2016, autor: jakub.sara Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Nekoukal jsem na starší příspěvky - ale to auto máš od nova, nebo to je bazarovka? Na tý pojistce 58 totiž může bejt "pověšený" ještě něco PO PRVNÍM MAJITELI, o čem vůbec nemusíš vědět - třeba GPS-lokátor/GSM-signalizátor pro vytváření elektronický knihy jízd bez vědomí řidiče (spousta služebních aut to má) a podobný vyfikundace, který samozřejmě jako novej majitel nevyužíváš - ale elektriku z baterky to žere dál ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub.sara Vloženo 29. Květen 2016 Sdílet Vloženo 29. Květen 2016 Ano jsem druhý majitel. Jako první majitel byl pán z vesnice, který to provozoval na nákup do města a na ryby. Pamatuji si, že při prodeji mi říkal že měnil motorek pro stahování oken pro jedny dveře jen nevím už které. Myslíte si že by třeba mohl být špatně zapojený nebo nateklá voda u motorku a díky tomu nevypne ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub.sara Vloženo 29. Květen 2016 Sdílet Vloženo 29. Květen 2016 Dnes jsem přes VAG zkontroloval Komfort system a neukázalo mi to žádnou chybu. Na fotkách je vyfoceno za 1, celá pojistková skříňka, za 2, po odstranění pojistky číslo 58, multimetr ukazuje 0,01A. Po vložení a vytažení pojistky číslo 46, multimetr ukazuje hodnotu 0,03A po vrácení obou pojistek 0,06A. Ještě přikládám video: Řešení někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Květen 2016 Sdílet Vloženo 29. Květen 2016 (editace) Takže jestli to dobře chápu, s oběma pojistkama ukazuje 60mA, se samotnou pojistkou 46 to je 30mA a se samotnou 58 to je 10mA. A tebe zaráží, že 10mA + 30mA je 40mA, ale měřák při obou pojistkách ukazuje 60mA. A zkusils ten měřák před měřením přepnout ne na rozsah 2A, ale na 200mA, aby ti to ukazovalo každou jednotlivou miliampéru? To co "reklamuješ" je totiž následek zaokrouhlování. Měřák na rozsahu 2A zaokrouhlí proud 15mA na indikovanejch 0,01, protože na tu "5" na konci už nemá místo. To samý v momentě, kdy proud je 35mA - on ukáže 0,03. Některý laciný šmejdy tohle dělají ještě při číslici "8" na posledním nezobrazovaným místě - místo 0,038 ukážou 0,03, i když matematicky správně by měly už ukázat 0,04. Myslím že to je i tvůj případ - protože pak (například) takovejch 38mA a 18mA dohromady je 56mA - a tam už může mít snahu ukazovat místo 0,056 zaokrouhleně 0,06. Když ten měřáček před měřením (a před odpojením klemy) přepneš na 200mA (0,2A), bude ukazovat přesný miliampéry a ty sem budeš moct dát lepší výsledky. jinak já bych se osobně šel podívat pod palubku, co na těch pojistkách 46 a 58 skutečně "visí", protože na ně někdo mohl něco "pověsit" i bez vědomí prvního majitele (v servisech jsou někdy opravdu DĚSNÝ PRASATA)... Editováno: 29. Květen 2016, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bukovany Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Zakoupena Fabia Roomster s radiem Blaupunkt na kterém je jen jeden trvalý přívod + 12V, PIN 4 a 7 jsou proklemovány. Tím se při vypnutí radia i vyndání klíčku po několika dnech stání podstatně vybije AKU. Je možné přerušit klemu vypínačem, ponechat napětí pouze na paměť stanic, a rádio vypínačem zapínat? Ideální by bylo klemu zrušit a natáhnout další +12V spínané klíčkem(nebo po nastartování), ale kam jednoduše bez velkých zásahů nový vodič zapojit. Děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 (editace) Jestli tě pomůže totok rádio.pdf nebo zkus spínač brzdových světel u pedálu brzdy. Když jsem zapojoval tempomat, tak nějaké návody se připojovaly tam, ale nevím, proč by mělo být na brzdových světlech spínané + 12V, ale už si nepamatuju podrobnosti. Editováno: 14. Prosinec 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MuffMuff Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 (editace) Ahoj, mám Fabii rv. 2006, 1.2, 47 kW a mám problémy s neustálým vybíením autobaterie (vybíjí se to tak, že po 4 dnech neodemkne ani centrál). S autobaterií problém není, je nově měněná a kontroloval jsem jí zátěžákem - je bez problému. Z výbavy mám akorát el. okna a klima, centrál, autorádio jsem jako předpokládaného viníka vybíjení vyndal. I přez vyndání autorádia mi neustále něco dál vybíjelo baterii a tak jsem se postupným pátráním dostal až na pojistku č. 43, která mi autobaterii baští. Bez této pojistky je klidový odběr 12mA, s touto pojistkou 180mA. Na téhle pojistce by měla být "centrální řídící jednotka, blokování volící páky automatické převodovky". Snažil jsem se někde nalézt, jak se tohoto odběru zbavit, ale nikde jsem nenašel žádnou odpověď. Nevíte někdo prosím co s tím? Tuším, že s tím budu muset někam do servisu, ale nerad bych, aby mě natáhli... Díky za radu! Editováno: 29. leden 2017, autor: MuffMuff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochanan Vloženo 29. Duben 2017 Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 (editace) Ahoj klubaci... Nedavno se mi stala takova vec,odesla mi volnobezka na altiku,tak jsem altik demontoval,privodni kabel + jsem jen zadelal sackem,autobaterii jsem neodpojoval. Jelikoz jezdim kamionem,tak Fabie stala 10dni v klidu. Prijel jsem a chtel odemknout auto dalkou a nic,uplne mrtve auto. Po zprovozneni jsem si pak promeroval odber,bohuzel nejak tomu dost neholduju. Napojil jsem merak na minus pol baterky,pak jej odpojil. Otevrel-zavrel-zamkl dvere dalkou a na multimetru se ukazalo 0,23A,asi po dvou minutach to spadlo na 0,11A, a pak po pul hodine,kdy se vse uspalo ukazal multimetr 0,01A Je to v poradku? Prepocet miliamper mi nejak nejde [emoji3] prikladam foto. V aute nemam nic extra dodelavane,vse origo. Domontovan jen usb menic a subwofer z Audi A6 spinany radiem. Editováno: 29. Duben 2017, autor: Jochanan Spatne vlozeni obrazku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 29. Duben 2017 Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Po půl hodině 0,01 A je dobře. Ty obrázky nějak neklaply. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochanan Vloženo 29. Duben 2017 Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Ty obrazky jako velikostne? Vkladam to pres tapatalk,tak se omlouvam.Tak to jsem rad,ze 0,01A je v pohode. Ale stejne mi vrta hlavou,ze za 10dni klidu klekla baterka. Asi odchazi. Jinak je auto denne v provozu,a nebyl s ni nikdy problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 29. Duben 2017 Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Ty obrázky se nevložily nebo alespoň mně nejdou otevřít. Jestli se auto uspí pokaždé, asi to bude chtít delší dobu na sledování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.