Přejít na obsah

Nové motory od léta 2007


radek_m

Doporučené příspěvky

Má prísť motor 1,8 TFSI ako náhrada motora 2,0 FSI. Iné turbobenzíny zatiaľ neočakávaj.

U nafty snáď príde 1,6 TDI-CR.

S tým 1,4 TSI 103 kW som už jazdil v Golfe a zase taký zázrak to nie je. Ku cti mu slúži mimoriadna tichosť. Ten motor v tom aute viac cítiť, než počuť. Na záťahu absolútne necítiť nábeh turba či kompresora, ale na druhej strane tá spotreba nie je tak oslnivá, ako som očakával a potom mne ten zvuk nesedí. Radšej by som volil 2,0 FSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja taktiež benzínu. S 1,8 TFSI som síce ešte nejazdil, ale vlastním 2,0 TFSI a jazdil som už aj s 1,4 TSI. Tak sa domnievam, že to bude určite viac než dôstojný nástupca motora 1,8T. Napríklad 2,0 TFSI sa vytáča omnoho ochotnejšie ako 1,8T a taktiež je celkovo pokojnejší a kultivovanejší. Tak očakávam podobné chovanie aj u 1,8 TFSI, akurát pri nižšom výkone. Spotrebu v OII očakávam tesne pod 8 litrov, s TFSI jazdím za cca 8,3 dlhodobo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a já bych zase dal přednost naftě. Ale s benzínem TSFI jsem ještě nejel, jen s 1,8 T 110 kW... zrychlení má do stovky asi lepší než 2,0 TDI, nevím přesně, rozdíl je v tom, že u benzínu se delší dobu vytáčejí rychlosti a 100 to udělá na dvojku, to u nafty nejde. Ale nafta má lepší zátah od 100 vejš a na dálnici benzínu ujede, nemyslím na maximálce, ale při zrychlování ve vyšších rychlostech už není nutné řadit, a to je pro mě příjemnější vlastnost než zrychlení z nuly... ale každej má rád něco jinýho, a to že benzín má do jistý míry sportovnější charakter je fakt, i když to už taky není 100% tvrzení... 2,0 TDI 103 kW ale se sportovní jízdou moc společného nemá, jiný kafe je to ale u 2,0 TDI v RS a úplně jiný kafe třeba u BMW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak, tak, Diamant ma pravdu. Jsou to minimalni rozdily. Me spise zajimaly rozdily 1.8T vs. 1.8TFSI a 1.4TSI. 1.8T 110KW v OCT I mam doma, stejne jako 2.0TDI 103KW - rekl bych ze benzin je daleko prijemnejsi nez "tvrdy" diesel. Fakt je, ze benzin tak netlaci do sedadel, ale to ja nemusim - naopak se mi zda, ze kdyz 1.8T podradim, tak vyrazim jak "raketa". S tim 20.OTDI nejsem spokojen, neb je to zvukove nekultivovany "traktor" a chtel bych to vymenit za nejaky turbo benzin, proto jsem sondoval kdo co vi, ze ma prijit. Z 2.0FSI mam strach, ze to bude hodne papat, kdyz to nema turbo. Zase nadruhou stranu nevim, jaka bude cena turbo benzinu, az je pusti Skodovka ven, tak jsem ted v rozpacich co mam delat - ale ten diesel me fakt nebavi - i kdyz jezdim za 5.5L (v OCT I 1.8T mam 8.2l).

Myslite, ze je jedno, zda prodam ten diesel ted, nebo az v lete, kdy se rika, ze je sezona? V lete to bude rok, co byla uvedena do provozu, takze bude jeste zbyvat rok zaruky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ujede, potvrdil to i ten kluk, co to 1,8T má... zkoušeli jsme sice jiný TDI než 2,0, konkrétně 1,9 s chipem na 110 kW... benzín nemá ten zátah z nízkých otáček a tu pružnost a na nějakém úseku ujede, benzín ho pak dožene, ale co se předjíždění týče, je na tom hnedle líp nafta... nemá smysl to řešit, každej motor se chová jinak a každýmu sedí něco jinýho. ale když si porovnáš stejný výkon benzín vrs nafta, hodnoty zrychlení jsou prakticky stejné, jen ta pružnost u dieselu je lepší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To označenie sa mi nepáči, mali to nechať na TFSI. Ale jasne, je to oficiálne, čítal som to pred pár dňami v tlačovej správe.

Radek, myslím, že sezóna bude skôr na jar, keď sa oteplí. V lete už to nie je ono, lebo ľudia sú kade tade po chatách a na dovolenkách, autá nie sú stredobodom záujmu.

Inak s tým hodnotením TDI vs. benzín plne súhlasím, mám na vec rovnaký názor. Preto nemám naftu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, tak to je pak jasny, kdyz ste meli 1.9ku se 110kW. to jsem mel taky a tam bych mozna i veril, ze ujede, protoze dvoulitrovým ropakum jsem ujížděl

to už je jedno, na dálnicích budou nové radary, tak že se ještě vydivočte a od června máme po ptákách, prý to bude součást středového svodidla a bude se dát měnit během 15min., tak že je budou přemísťovat :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No neviem, ale to, čo sa objavilo na web-e neboli radary, ale nejaké čítače z Rakúska. Myslím, že taký premiestniteľný radar by tam dlho nevydržal, navyše by to potrebovalo dostatok voľnej pamäte a veľké baterky, aby to tam vedelo fungovať. Nepzdá sa mi to pravdepodobné.

Verejne to prístupné nie je, ale myslím, že to uverejnili viaceré servery. Je to správa o tom, čo predstavia v Ženeve. Bežné autoservery z toho urobili viacej správ a článkov, inak to je ale len v jednom texte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...