Přejít na obsah

Nové motory od léta 2007


radek_m

Doporučené příspěvky

SM 11/07 - " Pozitivní změnou u škody octavia liftbacku i kombi je výměna motoru 2.0 za 1.8 TSi-118 kW s přímým vstřikem a variabilním časováním ventilů. Výrazné zvýšení toč. momentu o 50 Nm na 250 Nm v širokém pásmu ot. 1500- 4200. Motor by se tak měl chlubit výrazně lepší pružností při nezměněné komb. spotřebě 7,6 l."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak, v Seatu Altea XL je 1.8 TFSI a je to udajne motor z dilny Audi. Presne tento motor bude mit i Octavia II. Ted je jen otazka, jaka tam bude cena (napr. ve srovnani s nynejsim 2.0FSI) a udavana spotreba. Altea XL 1.8TFSI ma spotrebu stejnou jako 1.6MPI (alespon dle tech. udaju vyrobce) A take hlucnost toho motoru by me zajimala - srovnaval jsem OII 1.6FSI a OI 1.8T a pri akceleraci a ve vyssich otackach (cca nad 2500) je to daleko hlucnejsi nez stary dobry 1.8T. Stejne je skoda, ze se zatim neuvazuje o 1.4TSI :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor je to opravdu od Audi, vyráběn údajně v Maďarsku. Kromě Altey Xl se zatím dává do A3. Mám dojem, že když se v A3 nahrazoval za 2.0 FSi, tak bylo navýšení 15.000,- O tom motoru bych taky rád něco věděl, ale žádný test Altey Xl/Audi A3 1.8 TFsi jsem zatím nikde nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohľadom termínu nasadenia motora 1,8 TFSI si myslím, že je to pomerne jasné. Mal by nabehnúť s MR 2008. Minulého roku nabehol MR2007 v 22 k.t., takže tak nejako to bude aj tohoto roku. Takže reálne máj (květen).

Ohľadom ceny, zdravý rozum hovorí, že aj to turbo musí niečo stáť a zase až tak sa ten zbytok od 2,0 FSI nebude líšiť, ale zase za vyššiu cenu by bol ten motor nepredajný. Takže ja nižšiu cenu ako 2,0 FSI neočakávam, ale ak vyššiu, tak len nepatrne.

Myslím, že asi 1,8 + DSG nie je vylúčená kombinácia. Doposiaľ koncern DSG ponúkal len u nafty a u benzínu až od 2,0 TFSI. Ale zdá sa mi, že u Audi už s motorom 1,8 TFSI ponúkajú s DSG.

Ešte som netestoval, lebo som mal teraz dosť hektické obdobie, ale veľmi rád by som 1,8 TFSI vyskúšal. Napríklad som testoval aj 1,4 TSI, ale ešte nebolo času to dať na web.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Opatření modelového roku 2008 modelová řada Octavia

Nový motor 1.8 / 118kW TSI

Tento motor nahrazaje stávající motorizaci 2.0FSI/110 kW. Náhrada se týká jen vozů s mechenickou převodovkou, v EU4. Pro automatickou převodovku, EU2 a vozy 4x4 pokračuje motor 2,0 FSI/110 kW.

Termín realizace: 26. KT/07

tolik citace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě hlavně zajimá ta cena 1.8 TFSI (TSI) Kdyby byla někde kolem 2.0 FSI, tak by to byla jasna koupě... Dokázal bych si ji představit v Eleganci provedení s dvoubarevným interierem, sportovním podvozkem + Zenith kolama a pár kravinkama navrch za nějakých 600 - 620 000,- Kč -> taková levnější varianta RSky... No když to dobře půjde tak za dva roky ju kupuju :D Pokud teda ovšem nenašetřim rovnou na RSku v TFSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V příštím týdnu proběhne v dealerské síti školení na téma nových motorů. Sice všude píšou, že 1.8 T má být TFSI z Maďarska, ale dle mých informací to má být snad TMPI :huh:

Značené to má být jen Ti. Nechám se překvapit co z toho nakonec bude.

Editováno: , autor: lubos01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
To sa mi nezdá, že by ten pripravovaný 1,8 TSI bol bez priameho vstreku? To by ho potom ani nemuseli vyvíjať, mohli tovno použiť 1,8T, ktoré je vlastne to TMPI. A prečo by ho potom Škoda označovala TSI?

Taky se mě to nezdálo, nicméně už je to venku a každý se může podívat na web jak to vlastně je. Jako víceméně laik bych řekl, že to není tmpi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na konfigurátoru škodovky už je 1.8 TFSI a cena je oprvadu velice zajimavá!! Myslím že TDI už se tolik prodávat nebudou...

Ale budou, třeba 2.0 TDi má sice nižší výkon, ale výrazně vyšší krouťák. Navíc je příznivější spotřeba a pro některé je nafta záležitost světonázoru.

Tak za měsíc jim pošlu objednávku :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si osobně myslim že ta nová motorizace 1.8TSI bude nejlepší variantou pro Octávku.Já teda jsem osobně nafták,mám s TDičkama nalítnuto přes 900.000km a nikdy mě to nezklamalo,ale ty dnešní pumpíky taky nejsou to co to bývalo (spotřeba,spotřeba oleje,hlučnost při akceleraci+poruchovost 2.0TDI ).

Hlavně dnes se už o nějaké uspoře s TDI motory nedá snad ani mluvit,při dnešních rozdílech cen nafty a benzínu,navíc spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora a ještě 1.8TSI má mít servisní interval po 60.000km nebo 4letech což je taky velmi pěkný a těch 250Nm není vůbec špatný,to má stejnej kroutak jako 1.9TDI 77kw.

Ještě jsem teda s TSI nejel,ale kdybych si měl ted jít koupit novou OII tak bych už asi volil 1.8TSI nebo vyčkal na common.raily co to bude zač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora

Ty rozvody asi budou do budoucna taky řešit provedením navždy, třeba koncernový pětivál 2,5TDI má ozubená kola už teď.

Jinak 1,8 TSI se bude prodávat nejspíš hodně dobře, taky bych mu dal přednost před TDI a cena rozumná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...