Pepa... Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Škodovka mě začíná zrazovat. Mám najeto 66tisíc a při jízdě na čtyřku a hlavně na pětku, když sešlápnu plyn se ozve takové kolísavé hučení, pokud sundám nohu z plynu, tak to stichne. A taky se přenáší vibrace i do řadící páky. Ložiska kol jsou OK. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Je to dost nepříjemné, hlavně tím jak ten hluk kolísá, po hodině jízdy je to ke zblbnutí, pomůže snad jedině zesílit rádio, ale to není zrovna dobré řešení . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa... Vloženo 23. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Nikdo nic? To mám takovéhle "štestí" jenom já? Musím říct, že mě to dost znechutilo, i když nic není dokonalé, tak aby byly v 60ti tisících problémy s převodovkou, to je paráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Nikdo nic? To mám takovéhle "štestí" jenom já? Musím říct, že mě to dost znechutilo, i když nic není dokonalé, tak aby byly v 60ti tisících problémy s převodovkou, to je paráda. Zkus se podivat na ulozeno motoru a prevodovky (silenbloky), cely agregat motor a prevodovka, jsou ulozeny na trech mistech, z vrchu vpravo vlevo a dole, kdyz ti vybruje radicka, zkus ze predu na leve strane povolit sylenblok, tam jsou tri srouby, ale motor ze spod podepri. Jako to je tezky, ja nevim co tam na tym aute je, treba muze byt spatna pneumatika, ze se to rozchveje, to je tezky. Mozna je to treba ten sylenblok. Pozn. u nas v servisu jsme kdysi meli fabiu 1.2 HTP, na volnobeh se to auto nepredstavitelne trepalo, proste nevyvazena klikova hradil, trpalo se to jak vybracni valec. U nekterych novych 1.2 jek jde citit jemne chveni a jako by se to prenaselo na karoserii, no holt, je to trivalec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa... Vloženo 23. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 (editace) Zkus se podivat na ulozeno motoru a prevodovky (silenbloky), cely agregat motor a prevodovka, jsou ulozeny na trech mistech, z vrchu vpravo vlevo a dole, kdyz ti vybruje radicka, zkus ze predu na leve strane povolit sylenblok, tam jsou tri srouby, ale motor ze spod podepri. Jako to je tezky, ja nevim co tam na tym aute je, treba muze byt spatna pneumatika, ze se to rozchveje, to je tezky. Mozna je to treba ten sylenblok. Pozn. u nas v servisu jsme kdysi meli fabiu 1.2 HTP, na volnobeh se to auto nepredstavitelne trepalo, proste nevyvazena klikova hradil, trpalo se to jak vybracni valec. U nekterych novych 1.2 jek jde citit jemne chveni a jako by se to prenaselo na karoserii, no holt, je to trivalec. Tak teď jsem absolvoval prohlídku, silentbloky OK, přezul jsem na letní pneu-nové a beze změny. To klepání na volnoběh jsem měl i v době kdy to bylo nové, tak jsem si taky myslel, že to bude u tříválce normální.Ložiska v kolech taky v pořádku. Jo a ještě jsem koukal na nějakou diskusi na autorevue.cz a někdo tam má stejný problém, sice to tam nevyřešili, ale je vidět, že to nebude ojedinělý případ. No a výsledek je, že to bude určitě ložisko v převodovce, z čehož mám fakt radost . Editováno: 24. Únor 2007, autor: Pepa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Black7 Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 Ahoj, teď jsme v práci řešili to samé. Nkonec to byla ložiska v převodovce. Oprava cca 12 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa... Vloženo 17. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2007 Dík za info, to je pěkné. Nějak se mi do výměny zatím nechce, tak s tím budu jezdit dál(asi dokud se to nevysype). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.K. Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Abych taky přispěl svou trochou do mlýna: Mám 3,5 roku starou Fabii 1,2 Combi, najeto 71000km. Teď je zrovna v servisu - zničená ložiska na diferenciálu! Kompletní sada ložisek do převodovky 5900,-Kč!!!!! Myslím, že u takhle starého auta a tolika kilometrů je to ostuda Škodovky! Mám ještě Felicii 1,9D combi, najeto 270000km a bez poruchy za deset let. Holt vývoj jde vpřed mílovými kroky ! Vždy jsem byl zastáncem českých aut, ale tohle je trochu silná káva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klingacik 01 Vloženo 7. Únor 2022 Sdílet Vloženo 7. Únor 2022 Taktiež rozsypané ložisko diferenciálu. Pri nájazde 250 tkm, 1,4 16V ročník 2005. Prejavovalo sa to búchaním pri nízkych rýchlostiach pri prejazde nerovnosťami, podobne ako pri tyčkách stabilizátora, alebo zo spodu, rukou vôľa polosí na výstupe z prevodovky. Pod obalom spojky boli štyri ložiská, z toho dve na diferenciály, ďalšie dve na hriadeľoch. Každé bolo inej značky. Príčina poruchy je podľa mňa v tom, že na oboch stranách diferáku sú rôzne ložiská a od rôznych výrobcov. Jedno som mal SKF a druhé bolo Poľské. Skúste hádať ktoré sa rozsypalo. Oprava sa dá urobiť aj "doma" ale problém je vybrať vonkajší krúžok ložiska z obalu prevodovky. Treba na to vhodný sťahovák. Dôležité je správne vymedziť vôľu novým ložiskám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.