Publikováno Únor 24, 200718 r Dobrý den.Pánové mám octavii 1.9 tdi 81kW.Když ji ráno nastartuji(není zas taková zima -5),tak vyjde z výfuku bílej oblak.Pote co se trochu zahrěje už to po nastartování nedělá.Čím to ?Měl jsem před tím Octu 1.9 tdi 66kW a ta to nedělala.A ještě jedna otázka.Jak vypnu motor tak v tomhle na fotce divně pukne nebo lupne.
Únor 24, 200718 r Ten dým je podle mě normální,máme doma TDI 66 kW,stojí venku a ráno to taky udělá,no a v garáži máme TDI 96 kw a ta si taky odfoukne a pěkně to smrdí
Únor 24, 200718 r Autor Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná.
Únor 24, 200718 r čusik doporučil bych seřídit předstřik me to taky kouřiko ale taky mi to dlouho točilo než to chytlo proto ten dým
Únor 24, 200718 r mě to začlo dělat ten oblak po zvednutí startovací dávky,(teply starty se stejně zlepšily a ž s novou baterií) to puknutí/lupnutí je zhášecí klapka - jev normální
Únor 24, 200718 r Může to být žhavička. Třeba jedna nežhaví a pak si to odfoukne. Mám to samé, lehké obláčky cca 5s po startu a jedna je v háji. Ale neřeším to. Startuje to v pohodě, jen je cítit, že jeden válec hůř chytá.
Únor 24, 200718 r Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Zkontroluj žhaviče ale spíš to bude dělat špatně nastavený základní předvstřik
Únor 25, 200718 r Autor Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Zkontroluj žhaviče ale spíš to bude dělat špatně nastavený základní předvstřik Zjistí to VAG ? Tak pánové.Venku je +10 a chytlo to na 1 šus a kouř s výfuku skoro žádný. Upraveno Únor 25, 200718 r od galaher
Únor 26, 200718 r Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Zkontroluj žhaviče ale spíš to bude dělat špatně nastavený základní předvstřik Zjistí to VAG ? Tak pánové.Venku je +10 a chytlo to na 1 šus a kouř s výfuku skoro žádný. Taky mi to zacalo delat, kdyz se ochladilo pod 5 stupnu a byly to zhavicky, byly 3 v haji. Jinak na to VAGem neprijdes, chce to vzit do ruky multimetr a promerit je...
Únor 26, 200718 r Někdy mi přijde jako by startovala na 3 válce a po pár vteřinách se to srovná. Zkontroluj žhaviče ale spíš to bude dělat špatně nastavený základní předvstřik Zjistí to VAG ? Tak pánové.Venku je +10 a chytlo to na 1 šus a kouř s výfuku skoro žádný. Ano Vagem změříš předvstřik. Je to popsánoi v DP a i ve VIsu. pokud neleží v tolerančním poli, upravíš pootočením na čerpadle. Nesmíš povolit středový šroub na řemenici čerpadla!!!!
Únor 28, 200718 r U mě to dělá taky. Předvstřik mám ve 100% stavu. K těm svíčkám se přikláním také. Neřeším to, je to optavdu jen cca 1-1,5s než to chytne, po 3s žhavení. Auto stojí venku.
Únor 28, 200718 r jedna osmdesatky to delaj,u me najetio 50tis od nova,vse ok,predvstrik,star tdavka pridana,zhavice nove,porad top pri 3 st chytlo na tri,pak 4,sice na drb,ale na tri.......vyreseno pridanim doby zhaveni na vagu na 6 st,podivej se na dieselpower forum,tam jsou i kody na vag
Březen 1, 200718 r Přidání doby žhavení? Jdu na to kouknout. Protože i při -5st.C to žhaví 3s. Čas se prodlouží až po 6-7st. C.
Březen 4, 200718 r no brisk normálka.. ale radči bych dal origo bosh... mohu mít trochu levněji.. zda chceš... jinak to začmoudění je uplně normál... vzlášt když je zima tak čerpadlo dává více nafty pro lepší start no a když točíš tak se hned nespálí všechna nafta co tam jde.. taky už motor nemá třeba potřebné tlaky a potřebuje více času na vzplanutí... nafty... skontroloval bych předevstřik jak psaly už víše a ty žhavičky.. aspon překontrolovat... ale pozor ..zda je budeš vyndavat tak opatrně at ji neutrhneš v hlavě... to by bylo dost špatné.... zatím
Březen 5, 200718 r Dělá mi to samé, také 81, předvstřik vpořádku. Ddávku jsem nekontroloval, ale je možné že je vyšší po čipu (i když proč by byla...) a žhavičky kontrolované minulou zimu. Baterka asi stejně tak stará. Startuje, tak neřeším....
Březen 5, 200718 r Myslíš že je to tím? I kdyby bylo všechno ostatní v pořádku? Takže čip vžycky zvedá startovací dávku?
Duben 1, 200718 r moje 81kw TDI to taky dělá, po výměně žhavících svíček to bylo OK. Ikdyž po několika stovkách km to zase trochu zlobilo, nešlo ani moc o teplotu, ale o to jak dlouho auto stálo. Vyměnil jsem palivový filtr a je to horší, jakoby "spadla nafta" chytně hůře zakouří! O víkendu jsem byl 4 dny na chalupě, auto stálo čumákem do kopce a při odjezdu to dobrých 15 s točilo, tak nevím
Duben 14, 200718 r Tak jsem si VAGem kontroloval predvstrik, jelikoz jsem mel menene rozvody a zjitil jsem, ze ho mam mimo to pasmo tolerance (prilis pozdni). Chtel jsem se zeptat, jak presne postupovat, ktere srouby povolit a kam cerpadlem otacet, popripade o kolik (mm, cm...)? Diky! Upraveno Duben 14, 200718 r od VladaTP
Duben 14, 200718 r Tak jsem to nasel v DP a do toho se sam opravdu poustet nebudu :-( Tak jsem si VAGem kontroloval predvstrik, jelikoz jsem mel menene rozvody a zjitil jsem, ze ho mam mimo to pasmo tolerance (prilis pozdni). Chtel jsem se zeptat, jak presne postupovat, ktere srouby povolit a kam cerpadlem otacet, popripade o kolik (mm, cm...)?Diky!
Prosinec 11, 200816 r Čaute,mám octávii 1.9TDi 81Kw,r.v.2002,najeto 170 000km,po nastartování mi to strašně zakouří (bíly dým ),nevíte někdo čím by to mohlo být,díky za radu.
Prosinec 13, 200816 r Nebudu zakladat nove tema, tak to supnu sem. Take po startu hodne zakouri. 1.8 110 Kw, ale asi to bude, ze se tam kondenzuje voda.???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.