libero Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 tu máš číslo 028971766 pre druhý krát!!...čísla náhradných dielov sa riešia tu http://forum.skodahome.cz/topic/90113-zji%C5%A1%C5%A5ov%C3%A1n%C3%AD-%C4%8D%C3%ADsel-d%C3%ADl%C5%AF-etka/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repito Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 Zkontrolovat predvstrik, VAG --> jednotka 01 motor --> zakladni nastaveni kanal 000 a policko 2. Ideální hodnota je 56, já měl poprvé 36 (špatné první starty), po špatném seřízení 44 - opět špatné první starty. Ted mám 56 tak uvidim zda budou starty dobré. Jinak ten predvstrik i ovlivnuje spotrebu, dym z vyfuku a vykon. Kdo nema mezi 55 - 60. Doporučuju seřídit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnyy Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 Chci se zeptat, zda má motor AGR čerpadlo v nádrži, nebo je jen čerpadlo u motoru.Dříve mě Felicie startovala špatně kvůli čerpadlu, tak mě napadlo jestli to nemá stejnou souvislost.A neukamenujte mě jsem jen laik tak se ptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 AGR = rotačka = dopravní čerpadlo sdružené se vstřikovacím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnyy Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 ok díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaper Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 prosím o radu jaká je idealní hodnota predvstriku a při jaké tepoltě paliva u motoru 1.9.TDI 81kw ASV? na tomto videu to seřídil na nejakých 60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 http://forum.skodahome.cz/topic/104664-po-rozvodech-tolik-netáhne/?p=1492031 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 Švagrovi na ASV-čku to robí tiež. Bolo to na kompe a má rozhasený predvstrik. Som zvedavý či mu to potom prestane. po úprave predvstriku mu to robí stále, počítam že asi turbo papá olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan672 Vloženo 5. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2014 (editace) Mam problem s rannimi starty 1,9tdi 66kw motor dymi na bilej a stiplavej dym. Auto chytne tah jenom do dva a pul tisice otacek. Pak vykon klesne a dymi to na belo. Auto jinak jezdilo perfektne. Stalo se to najednou. Poradte. Dekuji. Editováno: 5. Červenec 2014, autor: johan672 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Próša1994 Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 A co přisávání vzduchu do palivové soustavy? Nebo přicpaný plovák? A žhavení je OK? Mam ten stejnej problem chci se zeptat jakej na to maj žhavičky vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Žádný, žhaví při podstatně nižších teplotách než jsou teď v létě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuis Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 Ahoj dnes vyreseno mam golf IV 1.9 tdi 66kw ALH stejny problem s nastartovanim i treba po hodine. Pomerne dost koure tedy bilehoa po par vterinach v pohode ani znamka. Takze byl to v mem pripade ventilek Tecko na palivovém filtru je to vlastne zpetak a zaroven termo ventil.. Podstate ten bily kour je nespalena nafta protoze diky tomuto ventilku padala nafta a tedy nektery z valcu vubec nezapalil a pouze odfouknul do vyfuku... pak se tlak paliva srovnal vse bezelo jak ma... Takze jsem jel koupit kvalitni Tecko u elitu SWAG...stalo sice 530kc, ale chodi to v poho. Asi nema smysl kupovat levny kolem 200kc, a pokud mozno do nej nefoukejte protoze ho tim znicite...Ja tedy jeste aby dobre tesnil v nove filtru obaluji ty dva tesnici krouzky uzkou teflonovou paskou nekolik otocek... aby tam zalezl trochu ztuha. Tak snad jsem vam tim trochu pomohl. Zatim Pavel 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejd Vloženo 5. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2016 Dobrý den. Trochu sem pátral,ale to co jsem potřeboval jsem přesně nenašel. 1.Odešlo mi turbo nebo spíš zatuhly klapky a při cca 3000 otáčkách padalo do nouzáku - výměna turba (repasovaného) a jede jak má pěkně táhne,ALE před i po výměně jsem zaznamenal zvýšenou kouřivost (po nastartovaní to neřeším octa má cca 350tis najeto) ,ale ještě cca 4km(potom absolutně bez kouře) po nastartování stále kouří. Už jsem s tím chtěl jet zpět do servisu ,ale o víkendu jsem nejezdil a auto nakopl zas až v pondělí a naráz auto absolutně bez kouře, přijedu do práce cca 8 hodin stojí nakopnu a zas kouř. Auto nechám přes noc v garáži ráno nastartuju a zas bez kouře. Nesetkal se s tím někdo ? Měl jsem podezřeí na těsnění pod hlavou ,nebo že se mi dostává olej někam kam nemá,ale proč to potom po ránu nedýmí ? 2.Jaký máte názor na protáhnutí,vypálení egr/turba ? -cca na 4 rychlost to rozjet po určitý čas na 4500 ot. nebo do omezovače,slyšel jsem že se tím čistí od různého bordelu a jak často by se to mělo dělávat ,pokud teda vůbec. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.