Přejít na obsah

Bíly kouř po nastartování 1.9 TDI


galaher

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zkontrolovat predvstrik, VAG --> jednotka 01 motor --> zakladni nastaveni kanal 000 a policko 2. Ideální hodnota je 56, já měl poprvé 36 (špatné první starty), po špatném seřízení 44 - opět špatné první starty. Ted mám 56 tak uvidim zda budou starty dobré. Jinak ten predvstrik i ovlivnuje spotrebu, dym z vyfuku a vykon. Kdo nema mezi 55 - 60. Doporučuju seřídit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Mam problem s rannimi starty 1,9tdi 66kw motor dymi na bilej a stiplavej dym. Auto chytne tah jenom do dva a pul tisice otacek. Pak vykon klesne a dymi to na belo. Auto jinak jezdilo perfektne. Stalo se to najednou. Poradte. Dekuji.

Editováno: , autor: johan672
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

Ahoj dnes vyreseno

mam golf IV 1.9 tdi 66kw ALH stejny problem s nastartovanim i treba po hodine. Pomerne dost koure tedy bilehoa po par vterinach v pohode ani znamka. Takze byl to v mem pripade ventilek  Tecko na palivovém filtru je to vlastne zpetak a zaroven termo ventil.. Podstate ten bily kour je nespalena nafta protoze diky tomuto ventilku padala nafta a tedy nektery z valcu vubec nezapalil a pouze odfouknul do vyfuku... pak se tlak paliva srovnal vse bezelo jak ma... Takze jsem jel koupit kvalitni Tecko u elitu SWAG...stalo sice 530kc, ale chodi to v poho. Asi nema smysl kupovat levny kolem 200kc, a pokud mozno do nej nefoukejte protoze ho tim znicite...Ja tedy jeste aby dobre tesnil v nove filtru obaluji ty dva tesnici krouzky uzkou teflonovou paskou nekolik otocek... aby tam zalezl trochu ztuha. Tak snad jsem vam tim trochu pomohl. Zatim Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Dobrý den. Trochu sem pátral,ale to co jsem potřeboval jsem přesně nenašel.

 

1.Odešlo mi turbo nebo spíš zatuhly klapky a při cca 3000 otáčkách padalo do nouzáku - výměna turba (repasovaného) a jede jak má pěkně táhne,ALE před i po výměně jsem zaznamenal zvýšenou kouřivost (po nastartovaní to neřeším octa má cca 350tis najeto) ,ale ještě cca 4km(potom absolutně bez kouře) po nastartování stále kouří.

Už jsem s tím chtěl jet zpět do servisu ,ale o víkendu jsem nejezdil a auto nakopl zas až v pondělí a naráz auto absolutně bez kouře, přijedu do práce cca 8 hodin stojí nakopnu a zas kouř. Auto nechám přes noc v garáži ráno nastartuju a zas bez kouře.

Nesetkal se s tím někdo ? Měl jsem podezřeí na těsnění pod hlavou ,nebo že se mi dostává olej někam kam nemá,ale proč to potom po ránu nedýmí ?

 

2.Jaký máte názor na protáhnutí,vypálení egr/turba ? 

-cca na 4 rychlost to rozjet po určitý čas na 4500 ot. nebo do omezovače,slyšel jsem že se tím čistí od různého bordelu a jak často by se to mělo dělávat ,pokud teda vůbec.

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...