Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

dakujem

  • 2 týdny později...

Zkontrolovat predvstrik, VAG --> jednotka 01 motor --> zakladni nastaveni kanal 000 a policko 2. Ideální hodnota je 56, já měl poprvé 36 (špatné první starty), po špatném seřízení 44 - opět špatné první starty. Ted mám 56 tak uvidim zda budou starty dobré. Jinak ten predvstrik i ovlivnuje spotrebu, dym z vyfuku a vykon. Kdo nema mezi 55 - 60. Doporučuju seřídit.

Chci se zeptat, zda má motor AGR čerpadlo v nádrži, nebo je jen čerpadlo u motoru.Dříve mě Felicie startovala špatně kvůli čerpadlu, tak mě napadlo jestli to nemá stejnou souvislost.A neukamenujte mě jsem jen laik tak se ptám.

AGR = rotačka = dopravní čerpadlo sdružené se vstřikovacím.

ok díky

  • 1 měsíc později...

prosím o radu jaká je idealní hodnota predvstriku a při jaké tepoltě paliva u motoru 1.9.TDI 81kw ASV?

na tomto videu to seřídil na nejakých 60 

  • 1 měsíc později...

Švagrovi na ASV-čku to robí tiež. Bolo to na kompe a má rozhasený predvstrik. Som zvedavý či mu to potom prestane.

po úprave predvstriku mu to robí stále, počítam že asi turbo papá olej.

  • 2 měsíce později...

Mam problem s rannimi starty 1,9tdi 66kw motor dymi na bilej a stiplavej dym. Auto chytne tah jenom do dva a pul tisice otacek. Pak vykon klesne a dymi to na belo. Auto jinak jezdilo perfektne. Stalo se to najednou. Poradte. Dekuji.

Upraveno od johan672

  • 3 týdny později...

A co přisávání vzduchu do palivové soustavy? Nebo přicpaný plovák? A žhavení je OK?

Mam ten stejnej problem chci se zeptat jakej na to maj žhavičky vliv.

Žádný, žhaví při podstatně nižších teplotách než jsou teď v létě.

  • 11 měsíců později...

Ahoj dnes vyreseno

mam golf IV 1.9 tdi 66kw ALH stejny problem s nastartovanim i treba po hodine. Pomerne dost koure tedy bilehoa po par vterinach v pohode ani znamka. Takze byl to v mem pripade ventilek  Tecko na palivovém filtru je to vlastne zpetak a zaroven termo ventil.. Podstate ten bily kour je nespalena nafta protoze diky tomuto ventilku padala nafta a tedy nektery z valcu vubec nezapalil a pouze odfouknul do vyfuku... pak se tlak paliva srovnal vse bezelo jak ma... Takze jsem jel koupit kvalitni Tecko u elitu SWAG...stalo sice 530kc, ale chodi to v poho. Asi nema smysl kupovat levny kolem 200kc, a pokud mozno do nej nefoukejte protoze ho tim znicite...Ja tedy jeste aby dobre tesnil v nove filtru obaluji ty dva tesnici krouzky uzkou teflonovou paskou nekolik otocek... aby tam zalezl trochu ztuha. Tak snad jsem vam tim trochu pomohl. Zatim Pavel

  • 11 měsíců později...

Dobrý den. Trochu sem pátral,ale to co jsem potřeboval jsem přesně nenašel.

 

1.Odešlo mi turbo nebo spíš zatuhly klapky a při cca 3000 otáčkách padalo do nouzáku - výměna turba (repasovaného) a jede jak má pěkně táhne,ALE před i po výměně jsem zaznamenal zvýšenou kouřivost (po nastartovaní to neřeším octa má cca 350tis najeto) ,ale ještě cca 4km(potom absolutně bez kouře) po nastartování stále kouří.

Už jsem s tím chtěl jet zpět do servisu ,ale o víkendu jsem nejezdil a auto nakopl zas až v pondělí a naráz auto absolutně bez kouře, přijedu do práce cca 8 hodin stojí nakopnu a zas kouř. Auto nechám přes noc v garáži ráno nastartuju a zas bez kouře.

Nesetkal se s tím někdo ? Měl jsem podezřeí na těsnění pod hlavou ,nebo že se mi dostává olej někam kam nemá,ale proč to potom po ránu nedýmí ?

 

2.Jaký máte názor na protáhnutí,vypálení egr/turba ? 

-cca na 4 rychlost to rozjet po určitý čas na 4500 ot. nebo do omezovače,slyšel jsem že se tím čistí od různého bordelu a jak často by se to mělo dělávat ,pokud teda vůbec.

Děkuji

  • 8 let později...
V 11. 12. 2008 na 21:01, MAXIKK napsal:

Čaute,mám octávii 1.9TDi 81Kw,r.v.2002,najeto 170 000km,po nastartování mi to strašně zakouří (bíly dým ),nevíte někdo čím by to mohlo být,díky za radu.

Zdravím, nevzpomenete si co jste s tím měl za problem? Řeším něco podobného. Díky za info.

Dotyčný tady byl naposledy v květnu 2019...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.