Leden 26, 201411 r tu máš číslo 028971766 pre druhý krát!!...čísla náhradných dielov sa riešia tu http://forum.skodahome.cz/topic/90113-zji%C5%A1%C5%A5ov%C3%A1n%C3%AD-%C4%8D%C3%ADsel-d%C3%ADl%C5%AF-etka/
Únor 5, 201411 r Zkontrolovat predvstrik, VAG --> jednotka 01 motor --> zakladni nastaveni kanal 000 a policko 2. Ideální hodnota je 56, já měl poprvé 36 (špatné první starty), po špatném seřízení 44 - opět špatné první starty. Ted mám 56 tak uvidim zda budou starty dobré. Jinak ten predvstrik i ovlivnuje spotrebu, dym z vyfuku a vykon. Kdo nema mezi 55 - 60. Doporučuju seřídit.
Únor 5, 201411 r Chci se zeptat, zda má motor AGR čerpadlo v nádrži, nebo je jen čerpadlo u motoru.Dříve mě Felicie startovala špatně kvůli čerpadlu, tak mě napadlo jestli to nemá stejnou souvislost.A neukamenujte mě jsem jen laik tak se ptám.
Březen 7, 201411 r prosím o radu jaká je idealní hodnota predvstriku a při jaké tepoltě paliva u motoru 1.9.TDI 81kw ASV? na tomto videu to seřídil na nejakých 60
Duben 16, 201411 r Švagrovi na ASV-čku to robí tiež. Bolo to na kompe a má rozhasený predvstrik. Som zvedavý či mu to potom prestane. po úprave predvstriku mu to robí stále, počítam že asi turbo papá olej.
Červenec 5, 201411 r Mam problem s rannimi starty 1,9tdi 66kw motor dymi na bilej a stiplavej dym. Auto chytne tah jenom do dva a pul tisice otacek. Pak vykon klesne a dymi to na belo. Auto jinak jezdilo perfektne. Stalo se to najednou. Poradte. Dekuji. Upraveno Červenec 5, 201411 r od johan672
Červenec 26, 201411 r A co přisávání vzduchu do palivové soustavy? Nebo přicpaný plovák? A žhavení je OK? Mam ten stejnej problem chci se zeptat jakej na to maj žhavičky vliv.
Červenec 25, 201510 r Ahoj dnes vyreseno mam golf IV 1.9 tdi 66kw ALH stejny problem s nastartovanim i treba po hodine. Pomerne dost koure tedy bilehoa po par vterinach v pohode ani znamka. Takze byl to v mem pripade ventilek Tecko na palivovém filtru je to vlastne zpetak a zaroven termo ventil.. Podstate ten bily kour je nespalena nafta protoze diky tomuto ventilku padala nafta a tedy nektery z valcu vubec nezapalil a pouze odfouknul do vyfuku... pak se tlak paliva srovnal vse bezelo jak ma... Takze jsem jel koupit kvalitni Tecko u elitu SWAG...stalo sice 530kc, ale chodi to v poho. Asi nema smysl kupovat levny kolem 200kc, a pokud mozno do nej nefoukejte protoze ho tim znicite...Ja tedy jeste aby dobre tesnil v nove filtru obaluji ty dva tesnici krouzky uzkou teflonovou paskou nekolik otocek... aby tam zalezl trochu ztuha. Tak snad jsem vam tim trochu pomohl. Zatim Pavel
Červenec 5, 20169 r Dobrý den. Trochu sem pátral,ale to co jsem potřeboval jsem přesně nenašel. 1.Odešlo mi turbo nebo spíš zatuhly klapky a při cca 3000 otáčkách padalo do nouzáku - výměna turba (repasovaného) a jede jak má pěkně táhne,ALE před i po výměně jsem zaznamenal zvýšenou kouřivost (po nastartovaní to neřeším octa má cca 350tis najeto) ,ale ještě cca 4km(potom absolutně bez kouře) po nastartování stále kouří. Už jsem s tím chtěl jet zpět do servisu ,ale o víkendu jsem nejezdil a auto nakopl zas až v pondělí a naráz auto absolutně bez kouře, přijedu do práce cca 8 hodin stojí nakopnu a zas kouř. Auto nechám přes noc v garáži ráno nastartuju a zas bez kouře. Nesetkal se s tím někdo ? Měl jsem podezřeí na těsnění pod hlavou ,nebo že se mi dostává olej někam kam nemá,ale proč to potom po ránu nedýmí ? 2.Jaký máte názor na protáhnutí,vypálení egr/turba ? -cca na 4 rychlost to rozjet po určitý čas na 4500 ot. nebo do omezovače,slyšel jsem že se tím čistí od různého bordelu a jak často by se to mělo dělávat ,pokud teda vůbec. Děkuji
Březen 11Bře 11 V 11. 12. 2008 na 21:01, MAXIKK napsal: Čaute,mám octávii 1.9TDi 81Kw,r.v.2002,najeto 170 000km,po nastartování mi to strašně zakouří (bíly dým ),nevíte někdo čím by to mohlo být,díky za radu. Zdravím, nevzpomenete si co jste s tím měl za problem? Řeším něco podobného. Díky za info.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.