starman Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Někde jsem narazil, že ve fábii je konstrukční chyba torzní tyče.. je to pravda.. co to je, a kde? díky za odpo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirit.rk Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 hm zeby stabilizator??? dost caste na starych fabkach,odchadzali tie ulozenia,ale musi tu byt o tom vela popisane,tak len hladat a hladat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Presúvam do časti Podvozok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 pokud vím,Fábie Torzu nemá. Torzní tyč je zpravidla kovová tyč, pružná na zkrut. Používá se např. jako pérování u některých vozidel. Princip pérování pomocí torzní tyče byste si mohl představit zjednodušeně jako vodorovně položené L upevněné na dlouhém konci (to je torzní tyč) s kolmo napíchnutým kolem na druhé kratší nožce. Kolo pak může kmitat, jako by bylo na péru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 je to stabilizator,do model. roku 2001 praskaji ........ .Kdyz butete menit gumy stabiku,tak jestli u toho dorazu je to z umele hmoty,tak to rupne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starman Vloženo 6. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2007 stabilizátor klepal ted na fabce kombi, RV 2004,auto od tchýně...,musel jsem ho nechat vyměnit... takže stabilizátor = torzní tyč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starman Vloženo 6. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2007 pokud vím,Fábie Torzu nemá.Torzní tyč je zpravidla kovová tyč, pružná na zkrut. Používá se např. jako pérování u některých vozidel. Princip pérování pomocí torzní tyče byste si mohl představit zjednodušeně jako vodorovně položené L upevněné na dlouhém konci (to je torzní tyč) s kolmo napíchnutým kolem na druhé kratší nožce. Kolo pak může kmitat, jako by bylo na péru. pokusím to o té torzní tyči najit... bylo to v odborném článku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. Březen 2007 Sdílet Vloženo 6. Březen 2007 Torzní tyč je úplně něco jiného než stabilizátor. Torzky maj třeba Pougeoti na zadních nápravách, torzky má Olcit, ale také formule1. Torzka je na jednom konci pevně uchycená v rámu a na druhém jejím konci obvykle začiná klasické rameno, vtip je v tom že přes torzní tyč auto tlumí a pruží. Stabilizátor jak má Fabia tak spojuje uchycení obou kol a zajišťuje lepší stabilitu v zatáčkách. To že někdy nazval torzní tyč stabilizátorem svědčí pouze o jeho neznalosti dané problematiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 6. Březen 2007 Sdílet Vloženo 6. Březen 2007 no ve skutecnosti kdyz si predstavis stabilizator, tak kosti stabiku slouzi jako tahla a zpusobuji, ze stabik se krouti...driv se stabilizator nazyval zkrutny stabilizator...resp.ta tyc ze ktere je se proste krouti...tim zpusobi ze prenese jiste sily a to je vlastne ucinek stabiku...no a protoze krouceni je jinak receno torze..tak mozna proto nekdo nazyva torzni tyc stabilizatorem...jinak spravny vyznam torzni tyce popsal cosby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starman Vloženo 8. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Torzní tyč je úplně něco jiného než stabilizátor.Torzky maj třeba Pougeoti na zadních nápravách, torzky má Olcit, ale také formule1. Torzka je na jednom konci pevně uchycená v rámu a na druhém jejím konci obvykle začiná klasické rameno, vtip je v tom že přes torzní tyč auto tlumí a pruží. Stabilizátor jak má Fabia tak spojuje uchycení obou kol a zajišťuje lepší stabilitu v zatáčkách. To že někdy nazval torzní tyč stabilizátorem svědčí pouze o jeho neznalosti dané problematiky. nedaří se mi najít ten článek, takže myslíš že to byl kec,... že torzní tyč se na fábách kazí... ok.. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Jednak jí nemaj, ale jsou problémy se stabilizátory u prvních modelů. Já jsem ho měnil protože jeho uložení bylo totál KO, původní měl 16mm průměr a ten nový měl víc, ale nevím kolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starman Vloženo 9. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 Jednak jí nemaj, ale jsou problémy se stabilizátory u prvních modelů.Já jsem ho měnil protože jeho uložení bylo totál KO, původní měl 16mm průměr a ten nový měl víc, ale nevím kolik. před nedávnem jsem na jedné fábce kombi 2004 měnil levý stabilizátor, "Já jsem ho měnil" myslíš stabilizátor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 Jo komplet stabilizátor + jeho uložení a kosti stabilizátoru, tedy ty tyčky s čepama co spojujou stabík s de facto kolama pro zejdnodušení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starman Vloženo 9. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 Jo komplet stabilizátor + jeho uložení a kosti stabilizátoru, tedy ty tyčky s čepama co spojujou stabík s de facto kolama pro zejdnodušení. ok, dík za info a čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.