Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

Aky je rozdiel medzi Fabiou Junior a clasic?H

Do Juniora sa nedava posilovac a priprava na radio, samozrejme cierne narazniky, mozno chyba nastavenie volantu a sedadla vodica.

Su tam ale aj nejake ine konstrukcne rozdiely napr ine brzdy, napravy, karoseria, motorizacia atd?

Dakujem za info.

Ado

Vloženo

Výbava

Fabia Junior 1.2 HTP 40 kW 5-stup. mech.

Exteriér

Nárazníky v černé barvě

Ocelová kola 5J x 13

Pneu 155/80 R13

Rezervní kolo ocelové

Stříbrné krytky středů kol

Interiér

Interiér Dance šedý

Přístrojová deska Onyx-šedá

Bezpečnost, funkčnost, komfort

ABS+MSR+Dual Rate

Airbag řidiče s přitahovači předních bezpečnostních pásů

Čirá skla

Hlavové opěry vzadu - 3ks

Intervalový spínač stěračů, seřiditelný - 4 stupně

Imobilizér, štítek s VIN kódem

Klíček bez osvětlení

Kotoučové brzdy vpředu

Kryty podběhů vpředu i vzadu

Mechanické ovládání oken

Mechanické uzamykání dveří

Mechanicky stavitelná vnější zpětná zrcátka

Odkládací schránka spolujezdce - standard

Odrazová světla v předních výplních

Popelník vpředu

Prosvětlení přístrojů bez stmívání

Příprava pro střešní nosič

Sklopné madlo vpředu s háčky

Topení s mechanickou regulací

Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu

Vysokotónová houkačka

Vloženo (editace)

Fabia Classic

Exteriér

Lakované nárazníky v barvě vozu

Ocelová kola 5J x 14"

Pneu 165/70 R 14

Rezervní kolo ocelové

Velkoplošné kryty kol Duron

Interiér

Interiér Fresh šedý

Přístrojová deska Onyx-Onyx

Bezpečnost, funkčnost, komfort

ABS+MSR+Dual Rate

Airbag řidiče s přitahovači bezpečnostních pásů

Hlavové opěry vzadu - 3ks

Imobilizér, štítek s VIN kódem

Intervalový spínač stěračů, seříditelný - 4 stupně

Klíček bez osvětlení

Kotoučové brzdy vpředu

Kryty podběhů vpředu i vzadu

Make-up zrcátko vpravo

Mechanické ovládání oken

Mechanické uzamykání dveří

Mechanicky nastavitelná vnější zpětná zrcátka

Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce

Odrazová světla v předních výplních

Ozdobný kryt motoru (mimo 1,2/40kW a 1,4TDI/51kW)

Popelník vpředu a vzadu

Posilovač řízení

Prosvětlení přístrojů bez stmívání

Příprava pro střešní nosič

Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa)

PTC - přídavný topný element (pro dieselové motory)

Sklopné madlo vpředu s háčky

Tónovaná skla

Topení s mechanickou regulací

Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu

Volant nastavitelný ve dvou osách

Vysokotónová houkačka

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Zadní sedadlo dělené

Zakrytí zavazadlového prostoru

Vše najdeš kde jinde než v konfigurátorovi :D

Editováno: , autor: Jarekk
Vloženo

Ešte môžu byť iné brzdy, FSII dostali najprv Juniori a neskôr aj Classic a Ambiente 1.2 40kw...

Na Slovensku bola aj verzia Easy, to bolo niečo medzi Juniorom a Classicom - nárazníky boli lakované, boli zakryté schránky, ale neboli tónované sklá a ešte nejaké drobnosti.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...