Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli tady není někdo zasvěcenější a nemohl mi podat bližší informace o funkci vstřikovačů u motoru 1,4 mpi, popř. jiného. Potřeboval bych vědět s jakým tlakem paliva pracují, dále napětové úrovně pro plné uzvaření a otevření vstřiku a charakteristiku tvaru signálu, který musím přivést, aby vstřikovač fungoval tak jak má. Snad se tady někdo najde, kdo o tom něco ví a byl by ochoten poskytnout tyto informace nebo místo, kde bych se k ním mohl dosta. Děkuji za odpovědi.

Snad ti pomôže toto-je to z AUTODATA:

post-10-1173124079_thumb.jpg

Zdravím,

standardní vstřikovač je cívka, která ovládá jehlu. Bez signálu je vstřik zavřený, jehlu přitlačuje pružina. Vstřiky jsou zapojené proti zapalovaní (+12V) ŘJ je postupně v pořadí přizemňuje, někde jsem viděl i průběhy napětí. Jsou to klasické obdelníky. Na spínaném konci je v klidu 12V, při sepnutí 0. Po skončení impulsu je zajímavé, že se to nechá překmitnout i na 80V. Pomáhá to rychlému uzavření ventilu. Vstřik se tak rychle zbaví energie. Víc mě nenapadá...

Jíra

je to tak nejak jak pise kolega JIRA 82 ,jen bych doplnil ze doba otevreni ventilu - vstriku se pohybuje v jednotkach msec a vetsinou je v ridici jednotce v serii se vstrikem nejaky maly odpor,tj. skutecne napeti byva nizsi cca 9-10V

Možná se přes ten odpor měří proud. Když se zadře jehla, tak proud v impulsu rychle roste a RJ tak pozná, že je vadný, nevím, každopádně možnost by to byla...

Jíra

zjistovani stavu ventilu - lepe receno jehly se provadi sledovanim napeti na ventilu (A/D prevodnik) a tam lze zjistit podle tvaru pri vypnuti jak jehla funguje - vytvori se na charakteristice schod a to je OK.

podle me je odpor v serii na omezeni proudu,ochranu fetu.

  • Autor

Díky všem za odpovědi snad z toho něco vykoumám. Dostal jsem za úkol pomocí obvodu LM1949 uvést do chodu vstřikovač z fábky. Kdybych obvod nesehnal, tak ho nahradit něčím jiným, proto mě zajímají ty průběhy napětí, abych je mohl v případě nějak natvarovat. Ještě jsem se ve Vašich odpovědich nedočet s jákým tlakem paliva vstřikovač funguje nebo jestli funguje i bez tlaku. Budu vděčný za každou radu, díky.

nejaké tlaky máš v tých AUTODATACH :o-_-

fungovat bude i bez tlaku,ale je otazka k cemu to bude slouzit ?

je to jen elektromagneticky ventil,takze pro jeho funkci staci tranzistorovy spinac (vzhledem k proudu asi lepe nejaky polem rizeny tranzistor ala IFR..)

  • Autor

Ty tlaky jsem nějak přehlid :p, děláme na jednom projektu, každý ma udělat něco, někdo se zabývá měřením tlaku v sacím potrubí, další snímačem polohy klik. hřídele apod. Nakonec by se to mělo nějak spojit dokupy a snad to bude fungovat . :D-_-

Jaký projekt, samotného mě to zajímá, no ták, přeháněj....??

Jíra

  • Autor

Ten projekt ma být vývin el. vtřikování pro Jawu, od Jawy dostala škola nějakou motorku a k ní má udělat celou elektroniku motoru. Víc o tom nevím, až budu chytřejší určitě se o to podělím -_-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.