Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdarec,asi mam problem.Pri kontrole turba jak se mi hejbou lopatky,jsem zavadil nad turbem o nejakou casti motoru a zustal mi na rukou olej. Sundal jsem kryt na motoru a zjistil ze je trosku oleje jeste na dvou mistech co jsem oznacil cervene na obrazku.Je to normalni , nebo zacina nejakej pruser.Pri prohmatani turba jsem zjisti ze turbo je suche i privod oleje do turba je ok .Ale nad turbem byl olej.

Jinak olej dolejvat mezi vymenou nemusim.Sezere to jen od horni rysky po spodni.Diky vsem za pomoc.

post-26-1173377191_thumb.jpg

Upraveno od octavka19tdi

kdyby jsi vyfotil přímo svůj motor bylo by to lepší ;) ....ale na techto místech je výskyt oleje zcela bežný, a pokud ho nemusíš mezi intervaly dolévat, je to v pohode...

  • Autor

A kde se tam ten olej bere vzdyt by tam mel prochazet jen vzduch ne?

na tvem oznacenem miste je to normal,odvetrani....jesltli ti to vadi,jak me,tak to vycisti i zevnitr ty hadice a mas na 20tis pokoj

  • Autor

Ok diky ,jsem si oddechl ze na tech dvou místech je to normalni,ale jeste me vrta hlavou ten olej nad tim turbem,bohuzel nemam obrazek motoru ze zadu takze nevim co tam nad tim turbem je.

A kde se tam ten olej bere vzdyt by tam mel prochazet jen vzduch ne?

Přesně tak, není normální, že se tady olej objeví. Tady vůbec nemá být, aby se tady tlačil ven. Ale každé auto má nějakou bolest, a tohle je jen bolístka, o které se ví a není ji potřeba řešit. Ale správně by to být nemělo.

  • Autor
A kde se tam ten olej bere vzdyt by tam mel prochazet jen vzduch ne?

Přesně tak, není normální, že se tady olej objeví. Tady vůbec nemá být, aby se tady tlačil ven. Ale každé auto má nějakou bolest, a tohle je jen bolístka, o které se ví a není ji potřeba řešit. Ale správně by to být nemělo.

Co je teda duvodem ze je tam ten olej?Nejake spatne tesneni?

Taky se musím připojit. Mám to zasviněné ve škrticí klapce, když odpojím přilehlou hadici. U kámoše jsme to objevili taky. A to jezdím jako beránek a olej měním poctivě. Vidím, že je to běžné, nemůže to ale odkrádlovat turbo? Podle recenzí občas turba odcházejí, tak jestli to není třeba kvůli tomu a je to pak běžné <_<

Je to bezne.Uplne super to ale neni, protoze to zasira celi saci trakt.Jedine udelat vystup nekam pod auto toho odvetrani ale zatim to neresim a tu klapu chcipaku obces vycistim.

Tesneni se dava do trubky od vyfuku co jde do sani tzv recirkulkace vyfukovych plynu.Samozrejme je to z duvodu ekologie a funguje to kdyz stojis na volnobeh tak si tam motor do sani vpousti vyfukove plyny ktery neprohori.Docela to sani zasere.No a nekteri aby se jim sani nezanaselo dal, tak ucpou tesnenim privod tech splodin.Muze to sice trochu smrdet na volnobeh ale aspon se ti nezasere sani a ver tomu ze to je docela mazec kolik se toho usadi na stenach.Jinac olej co se ti tam obevuje bych spise typoval na to co ti jde z odvetrani.Nasaje ho turbo a vyfoukne do saciho traktu a to se pak ruzne zanese, neco sezere motor a neco ti zustava po stenach a na klape.

Tak abych to uvedl na pravou míru, to co je zakroužkované vpravo je vyústění odvětrávání kliky do sacího potrubí, takže olejové výpary se zpětně nasávají motorem a spalují. Nedoporučuju se moc dívat do zbytku sacího potrubí, páč ten olej najdete od toho vyustění po celé délce sání až k sacímu ventilu, dramatičtějí to už bývá až od EGR ventilu, což je ten to zakroužkované vlevo. Tam se k těm olejovejm vejparům dostávají ještě saze a to pak udělá v sacím potrubí takovej Sajgon, že se vám o tom nedá ani vyprávět. Takže ve zkratce hromada mastnejch sazí, které se problematicky ze sacího potrubí dostávaj. Já osobně použil vypálení se kterou to celkem šlo. Jinak pokud to někde sákne na těch dvou místech, u EGR to může být těsnění případne vadný ventil, u toho druhého to může být prasklá hadička, já osobně sem jí prasklou měl, origo mě stála kolem 350,- myslím, ale taky může být jen špatně zacvaklá... Jinak doporučuju mrknout ještě >> SEM << podělil sem se o čištění sání na webu dieselpower, tak se na to můžete mrknout

  • Autor

Tak ty fotky to je sila,sem netusil ze i auto muze mit choresterol :D No asi to resit nebudu,je videt ze to tam hold bude furt ,ikdyz to vycistim.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.