Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Tak sem tady delší dobu nebyl.. Pár věcí se změnilo a uvažuju i o benzínů fábce...

Ve hře je 1,2 tam je tuším 40kw a 47kw a pak 1,4 mpi a htp, přiznám se že nevím jaký je v tom rozdíl:-))

1,2 někdo chválí a někdo pomlouvá... Tak zatím nevím, každopádně jede hezky.

Ta spotřeba je důležitá, ale aby se s autem dalo jet i rychleji:-))

Díky za průběžné info o motorech a doporučení. případně srovnání spotřeby. D.

no ked zobereme do uvahy benzinove motory 1,4 MPI (44, 50kW), 1,2 HTP (40,47kW) 1,4 16V (55, 74kW). najuspornejsie je HTP, 16V, MPI. na by som volil asi takto 1,4 MPI (cesky motor z cias este skoro II svetovej) by som nebral. rozhodoval by som sa medzi HTP a 16V. na jazdy po meste a okresky by som bral HTP 47kW. potom by som volil 1,4 16V a tam bud 55kW dostacujuca alebo 74kW ak rad tocis auto v otackach :))

Vloženo

Ano to mpičko se mi zád poněkud staré.

Uvažuju o 1,2 HTP (40,47kW) 1,4 16V (55, 74kW)

ta 1,2 je vždy jen 3válec?? Má někde větší zkušenosti? Jel sem v tom do bratislavy a jízdní vlastnosti dobrý, jen na spotřebu sem se nedíval:-(

Teď pročítám vlákno kde se věnují spotřebě... Obecně ta 1,4 žere asi dost, líbila by se mi ta 74kw, ale to už asi chlpe jak tank. Mám zkušenosti s golfem IV 1,6 16V a to taky pěkně papá když se šlape.

Otázkou je jak ta 74kw jede když se jede dle PP.

:unsure:

Vloženo

Mám 1.4 74KW a tankuji Natural 98 a spotřeba podle PP je 5,9litrů kombinace (60město a 40% okolí) nehoním to ale nejsem ani brzda.Po dálnici jsem při rychlosti 150km/h jel za 7 litrů, ale je pravda že jezdím z 90% sám

Vloženo (editace)

Pročet sem kompletní fórum o spotřebě těchto motorů a došel jsem zatím k závěru že ideální je 1,2 htp (47kw) nebo 1,4 16v 74kw, jen dodám v autě budu jezdit v 95% cestování sám. Auto bude jezdit vesměs 80% město!

Editováno: , autor: dezod
Vloženo

Jo je pravda že HTP je motor do města.Máme ho jako služební a do 80km/h to docela jede ale pak to umře.......a připadá mě že pokud se pak na něho šlape že jen řve a moc nezrychluje a spotřeba letí nahoru jak kdyby to byl 2,5litr (pokud se mu šlape na krk).Alespon u té naší služební fabky

Vloženo
Jo je pravda že HTP je motor do města.Máme ho jako služební a do 80km/h to docela jede ale pak to umře.......a připadá mě že pokud se pak na něho šlape že jen řve a moc nezrychluje a spotřeba letí nahoru jak kdyby to byl 2,5litr (pokud se mu šlape na krk).Alespon u té naší služební fabky

potom by mal zaujem o 1,4 16V 74kW a tam by musel tankovat N98 samozrejme ze moze N95 lenze to bude aj na aute citit to potom nema cenu ist do 74kW verzie.

Vloženo
do mesta a okolie je najlepšia htp 47, 16v 55 tiež nieje zla ale oproti htp 47 je to minimalny rozdiel vo výkone aj to až na dialnici, 74 je do mesta úplne zbytočná.

ta 55kWje taky ideal v meste, mimo a na dialnici keby sa za nu tolko nedoplacalo.

Vloženo

Pro město je opravdu nejlepší 47Kw ale pokud jsi nejezdil s 3 válcem.......někdo si třeba nezvykne na zvuk vysavače a seděl jsem v autě co mělo 170tis km a klepalo se to jako favorit

Vloženo (editace)
Pro město je opravdu nejlepší 47Kw ale pokud jsi nejezdil s 3 válcem.......někdo si třeba nezvykne na zvuk vysavače a seděl jsem v autě co mělo 170tis km a klepalo se to jako favorit

právě že sem psal, že sem v 1,2 jezdil a byl sem překvapenej opravdu dobrý svezení na 3válec.. 100-110Km/h Bratislava a zpět:-)

Jinak ta slabší 1,4 taky uznávám dobrá do města, ale nikde nemůžu sehnat za solidní cenu i 1,2ku protože většinou se prodávaj MPIčka a 1,2 ořezaný jak to jde a 1,4 74kw sem ani nezavadil:-(.. chci PP a el.okna aspoň ve před, r.v. 00-01, s klimou (bonus Dá se sehnat do 110 000,- Kč?? Prej spadly ceny fábek, ale o moc asi ne:-(

Časem přibudou solidní 16ky:-) snad to HTPčko uveze:-)))

Editováno: , autor: dezod
Vloženo
Pro město je opravdu nejlepší 47Kw ale pokud jsi nejezdil s 3 válcem.......někdo si třeba nezvykne na zvuk vysavače a seděl jsem v autě co mělo 170tis km a klepalo se to jako favorit

Presne tak. HTP pro mesto.

Vloženo
Pro město je opravdu nejlepší 47Kw ale pokud jsi nejezdil s 3 válcem.......někdo si třeba nezvykne na zvuk vysavače a seděl jsem v autě co mělo 170tis km a klepalo se to jako favorit

Presne tak. HTP pro mesto.

ahoj, máš nějaký fotky tvojeho autíčka???

Vloženo
Pro město je opravdu nejlepší 47Kw ale pokud jsi nejezdil s 3 válcem.......někdo si třeba nezvykne na zvuk vysavače a seděl jsem v autě co mělo 170tis km a klepalo se to jako favorit

Presne tak. HTP pro mesto.

ahoj, máš nějaký fotky tvojeho autíčka???

viz obrazek

Vloženo
Pro město je opravdu nejlepší 47Kw ale pokud jsi nejezdil s 3 válcem.......někdo si třeba nezvykne na zvuk vysavače a seděl jsem v autě co mělo 170tis km a klepalo se to jako favorit

právě že sem psal, že sem v 1,2 jezdil a byl sem překvapenej opravdu dobrý svezení na 3válec.. 100-110Km/h Bratislava a zpět:-)

Jinak ta slabší 1,4 taky uznávám dobrá do města, ale nikde nemůžu sehnat za solidní cenu i 1,2ku protože většinou se prodávaj MPIčka a 1,2 ořezaný jak to jde a 1,4 74kw sem ani nezavadil:-(.. chci PP a el.okna aspoň ve před, r.v. 00-01, s klimou (bonus Dá se sehnat do 110 000,- Kč?? Prej spadly ceny fábek, ale o moc asi ne:-(

Časem přibudou solidní 16ky:-) snad to HTPčko uveze:-)))

http://skoda-fabia.autobazar.eu/card.php?id=227640

tato myslim splnuje poziadavky

Vloženo
Pro město je opravdu nejlepší 47Kw ale pokud jsi nejezdil s 3 válcem.......někdo si třeba nezvykne na zvuk vysavače a seděl jsem v autě co mělo 170tis km a klepalo se to jako favorit

právě že sem psal, že sem v 1,2 jezdil a byl sem překvapenej opravdu dobrý svezení na 3válec.. 100-110Km/h Bratislava a zpět:-)

Jinak ta slabší 1,4 taky uznávám dobrá do města, ale nikde nemůžu sehnat za solidní cenu i 1,2ku protože většinou se prodávaj MPIčka a 1,2 ořezaný jak to jde a 1,4 74kw sem ani nezavadil:-(.. chci PP a el.okna aspoň ve před, r.v. 00-01, s klimou (bonus Dá se sehnat do 110 000,- Kč?? Prej spadly ceny fábek, ale o moc asi ne:-(

Časem přibudou solidní 16ky:-) snad to HTPčko uveze:-)))

http://skoda-fabia.autobazar.eu/card.php?id=227640

tato myslim splnuje poziadavky

to ano, ale je stále dosti drahá:-(( ale vidím to nejvíce na 1,4 16v 55kw:-)

v krajním případě htp 47kw, ale k 3.valci bohužel nemám důvěru:-(

Vloženo

dezot: Myslim, ze staci 1.4 MPI, v autobazarech okolo 100.000kc sezenes a pak jestli budes chtit, muzes vlozit i nejaky penize do LPG?

Jinak ty 1.4 16V 55kW a 74kW zerou olej, ja mam osobne 1.4 16V 74kW a zere mi to 4000km/1L oleje, takze v lete me ceka vymena pistnich krouzku, tesneni pod hlavou a tesneni driku ventilu a jeste nejake dily....a pak by to uz nikdy zrat olej nemelo a melo byt vse OK.

Vloženo
dezot: Myslim, ze staci 1.4 MPI, v autobazarech okolo 100.000kc sezenes a pak jestli budes chtit, muzes vlozit i nejaky penize do LPG?

Jinak ty 1.4 16V 55kW a 74kW zerou olej, ja mam osobne 1.4 16V 74kW a zere mi to 4000km/1L oleje, takze v lete me ceka vymena pistnich krouzku, tesneni pod hlavou a tesneni driku ventilu a jeste nejake dily....a pak by to uz nikdy zrat olej nemelo a melo byt vse OK.

nemas pravdu olej zeru 1,4 16V 74kW a aj to len niektore hlavne prve rocniky. mam 1,4 16V 55kW 2002 a olej nezere. ale tu uz sa tu riesilo problem 74kW verzii a 55kW nezeru.

Vloženo
dezot: Myslim, ze staci 1.4 MPI,  v autobazarech okolo 100.000kc sezenes a pak jestli budes chtit, muzes vlozit i nejaky penize do LPG?

Jinak ty 1.4 16V 55kW a 74kW zerou olej, ja mam osobne 1.4 16V 74kW a zere mi to 4000km/1L oleje, takze v lete me ceka vymena pistnich krouzku, tesneni pod hlavou a tesneni driku ventilu a jeste nejake dily....a pak by to uz nikdy zrat olej nemelo a melo byt vse OK.

nemas pravdu olej zeru 1,4 16V 74kW a aj to len niektore hlavne prve rocniky. mam 1,4 16V 55kW 2002 a olej nezere. ale tu uz sa tu riesilo problem 74kW verzii a 55kW nezeru.

Mas jen pravdu z casti houmere, prvne mi napis kolik mas najeto a pak se muzem bavit. Ono totiz kazda druha 55kW a 74kW zere olej, vim to, protoze s tema 55kama a 74kama lidi jezdi do servisu, ale ver tomu, ze i s tema 55, vetsinou zerou i ty stare rocniky, to jo, ale i rocniky 2002, znamej ma Seat Leon 1.4 16V 55kW rocnik 2002, najeto cca 60 000km, je to uplne temer stejny motor a papka mu olej jak "tank", vymenil pistni krouzky a dalsi veci a bez problemu, uz mu olej nepapaka a papkat ani snad nebude. Napis kolik mas najeto, pak se uz da neco mluvit, ja jsem jichz v servisu par opravoval a stale jezdi, proste papaji olej jak "tank" i 55kW tak i 74kW. Nechci ti nic vymlouvat, treba prave ta tvoje fabka olej nezer, je to mozny, ale je mozny, ze se s tim nekdy potkas, ja to beru jen z mojich zkusenosti, pokud mas uz krouzky vymeneni, tak to je jina.

Vloženo

Mikosar: je to mozne ze niektore zeru. ale aj tu na forre ty co maju 55kWtak zatial neviem o tom ze by sa stazovali na spotrebu oleja to skor prave 74kW ale to je znama vec. fabca ma uz 88,5tkm najazdene. kruzky menene neboli.

Vloženo
V neděli budu měnit spojku na Felicii 1.9D má najeto 460 000km :-)

:olol to je kurńa auto

Co nechceš, tenhle motor ještě párkrát tu zeměkouli objede - dyť na něm není nic, co by se mohlo rozbít :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...