Přejít na obsah

silentbloky


Aidolon

Doporučené příspěvky

Zdar, tak problémy s octavií nekončí, vyteklé řízení poničilo silenbloky na předku (ty zadní) Mám koupit origo (dle ETKY 454,- Kč za 2 ks - realita 442,- Kč za kus), nebo nějakou druhovýrobu, nebo doporučíte nějaké lepšejšejší? :D Hlavně pls rady rychle, zátra to musim shánět. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, tak problémy s octavií nekončí, vyteklé řízení poničilo silenbloky na předku (ty zadní) Mám koupit origo (dle ETKY 454,- Kč za 2 ks - realita 442,- Kč za kus), nebo nějakou druhovýrobu, nebo doporučíte nějaké lepšejšejší? :D Hlavně pls rady rychle, zátra to musim shánět. Dík

Když píšeš zadní silenbloky na předku, předpokládám, že máš na mysli ty v rameni. Příště by to chtělo upřesnit.

Koukni se na www.autodilykrc.cz - mají tam tyhle origo za 85,-Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, tak problémy s octavií nekončí, vyteklé řízení poničilo silenbloky na předku (ty zadní) Mám koupit origo (dle ETKY 454,- Kč za 2 ks - realita 442,- Kč za kus), nebo nějakou druhovýrobu, nebo doporučíte nějaké lepšejšejší? :D Hlavně pls rady rychle, zátra to musim shánět. Dík

Když píšeš zadní silenbloky na předku, předpokládám, že máš na mysli ty v rameni. Příště by to chtělo upřesnit.

Koukni se na www.autodilykrc.cz - mají tam tyhle origo za 85,-Kč

JJ to jsou ony! A mám vyměnit rovnou i ty přední na tom spodním rameni? Mám najeto 80 tis. a silentbloky se ještě nedělaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě vyměň všechny čtyři silbl. na ramenech. Přece to nebudeš dělat na dvakrát! Klonil bych se k názoru koupit origo uložení ramen. Nějaký náhražky bych tam nedával. Já osobně jsem taky dříve dal náhražky Swag za 640,- kč a bylo to k ničemu - jen škoda práce a placení za geometrii.

Varianta II je koupit si drahý Powerflex, ale ty jsou jen na obědnávku. Pokud už máš rozdělaný atuto, tak to by byl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypdá to moc pěkně!!! Na tom odkazu jsem nic nenašel.

Je to tam, ale jen na anglické stránky. Je lepší informovat se přímo na mejlu: info@momocr.cz S p. Křenkem jsem mluvil v pondělí ohledně gum na stabík...

raději dodám celou adr. i s telefonem

Krenek Momo Tuning s.r.o.

Sokolovska 146/150a

Praha 8

tel: +420 284810500

PS: ten odkaz na Pwerfl. tam fakt minulý týden byl!!! Zrovna v tom sloupci nabízených značek zboží.

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta cena 2880,- je za ty silembloky co jsou na obrázku, jestli se nepletu.

Jasně, že ano. Jsou koupené v momotuning za tuto cenu 2880,- kč / sada. Třeba DMdoplňky Brno je mají taky, ale právě za těch již zmiňovaných 4 000,- kč!!!! -Za tu cenu ať si je strčí tím velkým koncem do pr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kolik vyjde Powerflex?

Jen na přední ramena stojí Powerflex (4 kusy) 2880,-kč. Pak gumy stabilizátoru jsou za 787,-kč. Za tuto cenu je prodává: Momocr.cz

A vypadá to takto a ještě líp se s nima jezdí...

A muzu se zeptat,jestli jsou ty powerflexy opravdu znat?Je to docela rana,ale pokud bych mel jistotu,ze to vydrzi hafo dlouho,tak se to vyplati. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znát to určitě je. Potvrdí to i Krysar, taky je má. Auto přesněji reaguje za volantem, při brzdění se silentbloky nemačkají a tím nemění geometrii nápravy. Při zabrzdění na "0" se auto tak debilně nezhoupne, jako s těma měkkýma silbl. A co je u pevnějších Flexů nedůležitější? Že o nic víc nepřenášejí hluk do karoserie, než ty origo!

Co se týká názoru na cenu, tak to záleží na každém jak zhodnotí situaci. Někdo ty prachy prochlastá, někdo prohýří s nějakou šlapkou ( :prc: ), já je varzil do bezpečnějšího auta. V kombinaci Powerflex - brzdy 312 mm o proti starým 280 mm je to vážně nářez. Při prudším brzdění ze 120 km/h se mi točil květák. A to mi ještě Flexy chybí na stabíku a na zadní nápravě. Tento rest budu ihned řešit zároveň se zadníma dutýma 256 mm brzdama rovněž z RS...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to si delate srandu s tou cenou za silenbloky,ja menim silen. na ramenech od febi za 200kc,musise to jen prelisovat,vydrzi jak origos,je to plnohodnotnej nahradni dil,cele rameno - silenblok predni,zadni, s cepem vyjde1700,

Máš to ke mě pár metrů, tak se stav!! Svezu tě tak, že se ti bude z toho točit květák. Sjížďák od Ostravy (Olympie) na Brno pojedeme dolů 90km/h. Ve 180 dvakrát přibrzdím a uvidíš, jak auto skvěle drží směr jízdy! To ty si s Febi nemůžeš dovolit, proto že by ti auto lítalo ze srany na stranu a měl by jsi co dělat, aby jsi to zvládl. Vím o čem píšu, proto že jsem takový problémy se stabilitou měl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pan je pilot........to ja mam auto na dojizdeni do prace,ale je to kazdeho vec,me to jen prekvapilo,ta cena,urcite to sedi,ale ruku na srdce,kdo jezdi tak rychle..._?

Je videt, ze nevis o cem mluvis :) To, co si muzu na svym temer seriovym podvozku dovolit treba na kruhaci, nechava ostatnim myslim otevrenou pusu. Cena je vysoka, ale tech 1500 navic za bezpecnost o 5 trid vys za to rozhodne stoji. Silentbloky z vyroby, co skodovka dava, to je hodne spatnej vtip, jako hodne jinejch dilu jako stahovacky, pakovani steracu, atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové s Powerflexama - myslím, že to zde neříkáte celou pravdu. Kdyby byly silenbloky od Poerflexu skutečně tak úžasný, jak zde mluvíte, mělo by je každý auto. Ten příplatek 2 tisíce navíc by vzhledem k ceně nebyl vůbec poznat. Obávám se ale, že u nich existují i slabé stránky, které opomíjíte zmiňovat.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové s Powerflexama - myslím, že to zde neříkáte celou pravdu. Obávám se ale, že u nich existují i slabé stránky, které opomíjíte zmiňovat.....

Hmmm, zatím o žádných nevím. A co ty Krysar??? Jediná slabá stránka silentbloků je kurz koruny k librám. To je poslední co k Powerflexům píšu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové s Powerflexama  - myslím, že to zde neříkáte celou pravdu. Obávám se ale, že u nich existují i slabé stránky, které opomíjíte zmiňovat.....

Hmmm, zatím o žádných nevím. A co ty Krysar??? Jediná slabá stránka silentbloků je kurz koruny k librám. To je poslední co k Powerflexům píšu.

No já měl na mysli třeba menší pohlcování nárazů.

Ono by to taky mohlo být třeba v ložiscích celé, a žádné výkyvy a změny geometrie by nastat nemohly, ale třeba to taky takhle pohltí dost nárazů, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš to ke mě pár metrů, tak se stav!! Svezu tě tak, že se ti bude z toho točit květák. Sjížďák od Ostravy (Olympie) na Brno pojedeme dolů 90km/h. Ve 180 dvakrát přibrzdím a uvidíš, jak auto skvěle drží směr jízdy! To ty si s Febi nemůžeš dovolit, proto že by ti auto lítalo ze srany na stranu a měl by jsi co dělat, aby jsi to zvládl. Vím o čem píšu, proto že jsem takový problémy se stabilitou měl.

Tocit kvetak jo???Aby pak ten tvuj kvetak nedokoulel do prikopu a nesvitily tam dve svicky!!!!Sorry pilote :D ale par uz takovych znam!Jinak taky uvazuju o Powerflex !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...