Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Někde jsem četl, že Shell s V-Power a později V-Power racing dokázal jak ohromný úspěch může mít chytrý marketing. Aditiva, která Shell inzeruje se přidávají do každého benzínu v množství pár litrů na vagon (vim že to tam nikdo neleje na nádraží - takhle to bylo napsané v tom článku) a Shell jen upozornil na jejech kvalitu a hned prodává ten benzín podstatně dráž. Celý článek vyzněl tak, že je to vlastně tahání peněz z kapes zákazníků a nebýt to markeringový počin, je to skoro podvod :smich: :smich:

Zkusim ten článek pohledat, ale nejsem si jistý jestli jsem ho četl v papíráku, nebo na webu.... Kouknu a uvidim.

Zase na druhou stranu jsem tankoval výše zmíněný benzín do Toyoty Supra a Mišivbuši 3000 a opravdu to bylo znát - motor zněl jinak, byl klidnější, ale nějakého většího tahu z nízkých otáček jsem si teda nikdy nevšiml. Subjektivně mi přišlo že se motor ochotněji vytáčel ve spektru otáček od 5500 - 7000. Takže na tom asi něco bude, no ale fakt nevim. Ted do své dědkovské 1.6-tky tankuju N95 a neřešim :D

No nemám sice RSko, ale 98ku jsem tankoval jenom párkrát, jinak 95ku...Rozdíl jsem ve městě nezaznamenal žádnej, akorát mám pocit, že na 98ku jsem ujel na stejný trase a při stejnym stylu jízdy o něco víc (ale třeba je to pí..vina)...a jelikož a protože jezdim dost po městě, přijde mi 98ka docela zbytečná...jedinej kdo poznal nějakej rozdíl, byla moje prkenice...

Je to trosku mimo..ale zkousel sem do svy octy TDi nacepovat nejakej ten "lepsi" diesel od Shellu, nevim jak se jmenuje neco jako Diesel Power bla bla bla...Jezdim pravidelnou trasu Roudnice - Usti a normalne mam tam i zpet prumer 4,6l/100km...s naftou od Shellu jsem jel v pohode 4,3l/100km. Takze aspon nejakej rozdil tam je..tedy u Dieselu... -_-

  • 2 týdny později...

nechci brát iluze nikomu o kvalitě 98ky, jezdím na plyn, ale když mi přijede auto co má dost velký problém s činností na benzin, mám jednoho staršího pána(55), je to "Pan motorář", opraví i nemožné, s tím jsem se na tuto debatu taky dostal. 98ička je velice dobrá, rozpustí a vyčistí opravdu všechno, ale... vždycky říká: " představ si logr z kafe jak se ti pohybuje v motoru, to je rozpuštěný karbon. Čím je motor starší, tím hůř pro něj. " Takže já to vidím tak,nový motor ano, starší vůbec...

nechci brát iluze nikomu o kvalitě  98ky, jezdím na plyn, ale když mi přijede auto co má dost velký problém s činností na benzin, mám jednoho staršího pána(55), je to "Pan motorář", opraví i nemožné, s tím jsem se na tuto debatu taky dostal.  98ička je velice dobrá, rozpustí a vyčistí opravdu všechno, ale... vždycky říká: " představ si logr z kafe jak se ti pohybuje v motoru, to je rozpuštěný karbon. Čím je motor starší, tím hůř pro něj. " Takže já to vidím tak,nový motor ano, starší vůbec...

A jak starý je starší motor?

nechci brát iluze nikomu o kvalitě 98ky, jezdím na plyn, ale když mi přijede auto co má dost velký problém s činností na benzin, mám jednoho staršího pána(55), je to "Pan motorář", opraví i nemožné, s tím jsem se na tuto debatu taky dostal. 98ička je velice dobrá, rozpustí a vyčistí opravdu všechno, ale... vždycky říká: " představ si logr z kafe jak se ti pohybuje v motoru, to je rozpuštěný karbon. Čím je motor starší, tím hůř pro něj. " Takže já to vidím tak,nový motor ano, starší vůbec...

Neco na tom asi bude....vsak se taky nedoporucuje davat do starych skodovek dobrej motorovej olej...ze to rospusti dosavadni bordel ve vane apod. a muze to udelat vic skody nez uzitku...

nechci brát iluze nikomu o kvalitě  98ky, jezdím na plyn, ale když mi přijede auto co má dost velký problém s činností na benzin, mám jednoho staršího pána(55), je to "Pan motorář", opraví i nemožné, s tím jsem se na tuto debatu taky dostal.  98ička je velice dobrá, rozpustí a vyčistí opravdu všechno, ale... vždycky říká: " představ si logr z kafe jak se ti pohybuje v motoru, to je rozpuštěný karbon. Čím je motor starší, tím hůř pro něj. " Takže já to vidím tak,nový motor ano, starší vůbec...

Neco na tom asi bude....vsak se taky nedoporucuje davat do starych skodovek dobrej motorovej olej...ze to rospusti dosavadni bordel ve vane apod. a muze to udelat vic skody nez uzitku...

Hele chlapy,ja vam nechci brat iluze.Ale v dnesnich motorech skoro zadnej karbon nevznika(pokud nepouzivate M6AD a nemate vybehane krouzky;-))Proto neni co rozpoustet.Tyhle lidovy moudra nesmite brat tak vazne.U starejch Skodovek to samozrejme bylo na denim poradku,protoze motory zraly olej vic nez benzin a prave pri spalovani nekvalitniho oleje v nekvalitnim spalovacim prostredi vznikal onen "zlej" karbon.Ale v dnesnich motorech je to podle me utopije.Jinak do RSa jedine N95.Vsechno ostatni je uplne zbytecny B)

nechci brát iluze nikomu o kvalitě  98ky, jezdím na plyn, ale když mi přijede auto co má dost velký problém s činností na benzin, mám jednoho staršího pána(55), je to "Pan motorář", opraví i nemožné, s tím jsem se na tuto debatu taky dostal.  98ička je velice dobrá, rozpustí a vyčistí opravdu všechno, ale... vždycky říká: " představ si logr z kafe jak se ti pohybuje v motoru, to je rozpuštěný karbon. Čím je motor starší, tím hůř pro něj. " Takže já to vidím tak,nový motor ano, starší vůbec...

Neco na tom asi bude....vsak se taky nedoporucuje davat do starych skodovek dobrej motorovej olej...ze to rospusti dosavadni bordel ve vane apod. a muze to udelat vic skody nez uzitku...

Hele chlapy,ja vam nechci brat iluze.Ale v dnesnich motorech skoro zadnej karbon nevznika(pokud nepouzivate M6AD a nemate vybehane krouzky;-))Proto neni co rozpoustet.Tyhle lidovy moudra nesmite brat tak vazne.U starejch Skodovek to samozrejme bylo na denim poradku,protoze motory zraly olej vic nez benzin a prave pri spalovani nekvalitniho oleje v nekvalitnim spalovacim prostredi vznikal onen "zlej" karbon.Ale v dnesnich motorech je to podle me utopije.Jinak do RSa jedine N95.Vsechno ostatni je uplne zbytecny B)

btw.Ze by benzin s vyssim oktanovym cislem byl silnejsi rozpoustedlo nez benzin s nizsim okt.cislem je hola blbost :angry:

bicouncz ma pravdu, v novodobych motoroch nevznika takmer ziadny karbon. Je to aj vdaka vyvoju motorovych olejov. Kamos daval do fabky asi 200 tkm olej Castrol TXT Softec Plus, ten by nemal vytvarat ziadny karbon... po tych ubehnutych KM mal vsetko ciste.

RSko sežvejká všechno 95 i 98 i 100. Já sem tam nikdy nenalil nic jiného než Shell V-Power racing, ale znám plno lidí co maj na RSku naskákáno 150 tkm bez problémů a lejou tam všechno a kdekoliv.

Tak až jednou vyleješ ze svého miláčka olej tak ho nech týden stát a pak mi napiš jakej sajrajt se usadil dole, asi ten bordel dole je z opotřebení motoru,nebo z kdoví čeho, já ti pak pošlu ten můj co vyleju z plyňáku po 30000 km, ale atˇ ho omylem nenaleješ do svého, ten bude čistý, ale z benzínu? To nemluvím o naftě. Ještě mi někdo popište co je to za termín " nekvalitní olej v nekvalitním spalovacím prostředí ", i můj kluk který se učí prvním rokem na Autotronika se baví....

Tak až jednou vyleješ ze svého miláčka olej tak ho nech týden stát a pak mi napiš jakej sajrajt se usadil dole, asi ten bordel dole je z opotřebení motoru,nebo z kdoví čeho, já ti pak pošlu ten můj co vyleju z plyňáku po 30000 km, ale atˇ ho omylem nenaleješ do svého, ten bude čistý, ale z benzínu? To nemluvím o naftě. Ještě mi někdo popište co je to za termín " nekvalitní olej v nekvalitním spalovacím prostředí ", i můj kluk který se učí prvním rokem na Autotronika se baví....

Ja ale nepsal,ze se nevytvari vubec.Ja napsal "skoro zadny".Ale podle me to stejne karbon neni.btw..Kdyz jezdis na plyn a menis olej az po 30-ti tisicich,tak se nediv,jak ten olej vypada.Ja mel plynaka taky a takovyhle cune jsem nebyl(a nikdy nebudu) ;) Zalezi taky na celkovem stavu motoru,hlavne krouzky a celkova tesnost.Ale to uz sem nepatri...

Já dávám do svého 5W4Oˇ0, ale chtěl jsem tím říct, že při spalování lpg opravdu nevzniká žádný karbon oproti benzínu nebo naftě,obsahuje totiž podle norem pouze do 3% síry, já najel jen prvních 30000 do první servisky, pak jsem si to přešteloval, s servisu mi tvrdili, že jsem si musel už olej měnit, že je tak čistý, auto jsem předělával, když mělo najeto 800 km, FOX to může potvrdit, samozřejmě když se předělá auto co má sto tisíc, tak je motor zaneřáděný,ale i tak když jezdí na plyn tak zze skušenosti vím, že se postupně vyčistí, dnes mám jedníní se zástupcem jedné olejářské firmy, nabízí oleje do motorů spalující lpg, takže provoz motorů bude zas o kousek dál...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.