aless Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Zdravím vás....Včera jsem byl u svého mechanika dělat rozvody na oktavce 1,9TDI -81kw,vše proběhlo hladce ovšem při nasazování hadice od interkoleru směrem k sání které vede přes (nějaky)ventil a jde dále k hlavě je uplně zacpany olejem nebo naftou suchou...nevím jak to popsat snad karbon ,je to takova husta usazenina a z původního průměru asi 8cm je tam jen 2cm.Jakou příčinu to může mít?co s tím ted udělat?sundat cele sani až k hlavě a vyčistit ?? alespon nějake reakce mi tady napište diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aless Vloženo 18. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Asi jste mě nepochopili co? Nebo jsem se úplně špatně vyjádříl já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 pochopil.Dost se o tom psalo na diesel power fóru.Musíš sundat celé sání,myslím,že jsem tady dokonce dával kdysi foto.jinak je to pěkný humus,budeš od šmíru špinavý měsíc,nejde to moc dobře umýt.Čistit spíš mechanickou cestou.Hledej na dieselpowr fóru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aless Vloženo 18. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 dík moc .Jdu hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 19. Březen 2007 Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 Mrkni na tenhle odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aless Vloženo 19. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 Matrix-díky moc ,vše jsem prostudoval a fakt pomohlo.DÍKY! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...