Tonny Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 a je ten vykon realny alebo len oni pisu ze udajne by mal mat lebo potom si niekde 83kW a skdovka s tohoto motora dostala v modely RS ktory sa predava v grecku 85kW (aj to uz len len) a mnohy co chipuju ani nechcu s nim nic robit lebo sami povedia ze ten vykon je uz tak ze sa neda pomaly zvysit. ci mas aj urobene merania na brzde popr. ci si skusal nejake dynamicke zrychlenie pruznost motora a tak. Dle vyjádření jednoho servisáka je ten motor co mají auta v řecku trošku přepracovaný tj. není tam jen softwarová úprava jednotky.Bohužel více se mi zjistit nepodařilo což je škoda protože by mě moc zajímalo jaké upravy provedly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Vyjádření firmy MaxPower: "Výkon po úpravě LOW 80.36 kW Výkon po úpravě MEDIUM 82 kW při 6100 otáčkách/minutu Výkon po úpravě HIGH 83.64 kW Točivý moment po úpravě LOW 139.16 Nm Točivý moment po úpravě MEDIUM 142 Nm při 4180 otáčkách/minutu Točivý moment po úpravě HIGH 144.84 Nm Úprava prodlevy při sešlápnutí pedálu plynu možná je." Tak nevím, někdo tvrdí že to možné není, někdo zase jo.... myslím odstranění té prodlevy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Vyjádření firmy MaxPower:"Výkon po úpravě LOW 80.36 kW Výkon po úpravě MEDIUM 82 kW při 6100 otáčkách/minutu Výkon po úpravě HIGH 83.64 kW Točivý moment po úpravě LOW 139.16 Nm Točivý moment po úpravě MEDIUM 142 Nm při 4180 otáčkách/minutu Točivý moment po úpravě HIGH 144.84 Nm Úprava prodlevy při sešlápnutí pedálu plynu možná je." Tak nevím, někdo tvrdí že to možné není, někdo zase jo.... myslím odstranění té prodlevy. Kam se hrabe Cimbu a Sportmotor, tyhle určitě vědí co (z tebe ) dělají ! Už jen ta přesnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Kam se hrabe Cimbu a Sportmotor, tyhle určitě vědí co (z tebe ) dělají ! Už jen ta přesnost... Již je to nějaký čas co se to tu řešilo přímo s Cimbu (myslím ohledně motoru 1.4 74KW) přikládám komentář cimbu ohledně zvýšení výkonu motoru a odstranění prodlevy. - vše se vztahuje pouze na motor 1.4 74KW Dobrý den, ta prodleva je způsobena cca 15 stupňovým zástihem, otáčky pomalu padají údajně proto, že je to ochrana katalyzátoru. U ostatních motorizací to samozřejmě řešíme. Solidní firma se touto motorizací nezabývá žádná, protože na točivém momentu a tím i na výkonu nejde u tohoto motoru pouze softem nic udělat. Zbývají Vám půjčmidráti s notebookem a technologií Bit Power ( já jim říkám rozBitý Power ) a ti umějí akorát přidat benzín ( kde k tomu vezmou asi více vzduchu ? ) a předstih ( už v sérii je na mezi klepání !!! -proto doporučují používat natural 98). Výsledkem bývá po ujetí několik tisíc km zatavený katalyzátor a hlavně vyšší spotřeba dále dotaz ohledně přehrátí softwaru jednotky (u 1.4 74KW) - ne pro zvýšení výkonu ale odstranění prodlevy: Dobrý den, bohužel Vás musím zklamat, o problému víme, ale u těchto motorizací je cca 16 druhů softwarů a minimální zájem zákazníků. Abychom věděli, kde se v datových polích daný problém nachází, musíme informace zaplatit, vynaložené prostředky se nám však nevrátí.Málokdo by dal např. 6000kč pouze za odstranění prodlevy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Ach ta moje čeština... . Já ten svůj příspěvek slovem "tyhle" směřoval na firmu MaxPower... Něco podobného řekl Cimbu i mě ohledně čipu na 55kW, také se mu do toho nechtělo, ačkoliv to na stránkách prezentuje....skončil jsem tedy u Sportmotoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Vyjádření firmy MaxPower:"Výkon po úpravě LOW 80.36 kW Výkon po úpravě MEDIUM 82 kW při 6100 otáčkách/minutu Výkon po úpravě HIGH 83.64 kW Točivý moment po úpravě LOW 139.16 Nm Točivý moment po úpravě MEDIUM 142 Nm při 4180 otáčkách/minutu Točivý moment po úpravě HIGH 144.84 Nm Úprava prodlevy při sešlápnutí pedálu plynu možná je." Tak nevím, někdo tvrdí že to možné není, někdo zase jo.... myslím odstranění té prodlevy. a hlavne to nezer co ti napisali chlapci si moc veria a este to aj na stotiny presne vedia to su frajeri (Y) krutak zdvihnu o 20Nm a vykon o 10kW (ani skodovka to take jednoduche nemala) nech predaju skodovke ich bohate skusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Ach ta moje čeština... . Já ten svůj příspěvek slovem "tyhle" směřoval na firmu MaxPower...Něco podobného řekl Cimbu i mě ohledně čipu na 55kW, také se mu do toho nechtělo, ačkoliv to na stránkách prezentuje....skončil jsem tedy u Sportmotoru. Myslel jsem že cimbu motor 1.4 16V 55Kw normálně dělá, alespon to má v nabídce a znám pár lidí co má právě od cimbu upravenou 1.4 16V 55KW, bohužel nikoho se mě nepodařilo dostat na měření zda opravdu zvýšil výkon. Ale všichni říkají že auto ožilo v nižších otáčkách tak nevím.......ale drobnou prodlevu tam mají pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Já jsem se ho ptal, a řekl, že se mu do toho nechce, že si lidi pak stěžují a všechny chyby apod. svádějí na to chipnutí... A také, že je prý "management motoru dost poruchový". Dále jsem ho už nepřemlouval. U Sportmotoru se zlepšila pružnost z nižších otáček (od cca2.5 do 3tis.), a ve vyšších (4-5tis) to lépe taky táhne. Ale motor v tahu v oblasti kolem těch 2.5-3 se "zhlučnil". O dost se to ale zlepší (ztišší) používáním Shell V-Power. A to platí i v případě nečiplého motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Já jsem se ho ptal, a řekl, že se mu do toho nechce, že si lidi pak stěžují a všechny chyby apod. svádějí na to chipnutí... A také, že je prý "management motoru dost poruchový". Dále jsem ho už nepřemlouval.U Sportmotoru se zlepšila pružnost z nižších otáček (od cca2.5 do 3tis.), a ve vyšších (4-5tis) to lépe taky táhne. Ale motor v tahu v oblasti kolem těch 2.5-3 se "zhlučnil". O dost se to ale zlepší (ztišší) používáním Shell V-Power. A to platí i v případě nečiplého motoru. Ano máš pravdu motor se fakt hodně utiší při použití shelll v-power hlavně ve vyšších otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Mě přijde, že je tižší i s obyčejnou 98čkou od Agipu,jen ta cena...32,9Kč ale nemůžu srovnávat, Shella sem jesště nebral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 (editace) Mě přijde, že je tižší i s obyčejnou 98čkou od Agipu,jen ta cena...32,9Kč ale nemůžu srovnávat, Shella sem jesště nebral. no já mám porovnání s obyč N98 a shell 100 - u mě dojde opravdu k ztišení motoru N95 netankuju vůbec protože mě pak 3tis ot. motor vůbec netáhne, prostě je strašne línej. No ono shell 100 za 34.90/l je mazec...... Editováno: 10. leden 2008, autor: Tonny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Narazil sem na netu na věcičku nazvanou Sprint Booster.. ktera by údajně měla odstranit tu prodlevu, méte s tím někdo nějaké zkušenosti? Stojí to cca 6tis... tak bych rád věděl nějaký poznatky, před tím než to koupit a pak to jen naštvaně zahodit kuli tomu že to nefunguje a že sem to měl utratit radši za chip... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 O co jde? Nějaký odkaz...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 Je to ale anglicky... http://www.sprint-booster.co.uk/default.as...echeck=yes& A tady česky, ale nic moc info.... http://www.bullock-praha.cz/produkty/vybav...nt-booster.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 29. Červen 2008 Sdílet Vloženo 29. Červen 2008 Nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 Ahoj, mám taky Fabii 1.4 16V 74 KW r.v. 10/2000, po CHIPU od firmy Autochip. Výkon motoru znatelně vzrostl (uvádějí až o 12%) ale prodleva plynového pedálu je pořád. Je sice cca půl vteřiny ale podobné to bylo i před CHIPEM. Zatím ve všech autorizovaných i jiných servisech mi dali jasně najevo že úplné odstranění prodlevy u této motorizace prostě není možné.Tak doufám že někdo z vás dokáže "nemožné" a přijde na to jak to vyřešit. Přišlo by to vhod. Čau, myslíš, že by jsi mohl něco málo napsat o zkušenostech s www.autochip.cz a s tím čipem ? Co spotřeba ? moc dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moldow Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Narazil sem na netu na věcičku nazvanou Sprint Booster.. ktera by údajně měla odstranit tu prodlevu, méte s tím někdo nějaké zkušenosti? Stojí to cca 6tis... tak bych rád věděl nějaký poznatky, před tím než to koupit a pak to jen naštvaně zahodit kuli tomu že to nefunguje a že sem to měl utratit radši za chip... mna by zaujimalo co je na tom take drahe, ked to stoji jak maly notebook. Eee PC 2G Surf (700) - 5700 Kč s DPH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.