Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dá se jednoznačně určit včem nastal problém?

Váha má tak cca 50tis., ventil N75 jsem již jednou měnil, nebyl tam dávaný nový. Padal jsem při zátěži do nouzáku (přesně takto se mi to stalo i nyní po cca roce a půl) ...

  • 2 týdny později...

pokud mas 81kw tak turbo, je o tom psano tu vsude x-krát

tak pokud si tam nedal nový ventil n75 tak by to mohl být on jinak turbo jak píše vlca 01 je to tady už nekolikrát stačí hledat

  • Autor

Chyba 17958 - Plnící tlak, Regulační odchylka N75 P1550-35-10

Diky za info chlapici ... -_-

Mam 66-ku bez turba a nakl. lopatek -> Tipuji to na ten ventil ... to uz bude druhy ... je to normalni? Da se ten ventil nejak opravit ?

Mam 66-ku bez turba a nakl. lopatek -> ..............

Bez turba? a to se taky vyrabelo?Ja myslel ze se dela jsen SDI 50kW bez turba :D

Jinak jak uz bylo psano.N75,hadicky a turbo.

Zkus projít podtlak. hadičky, rádi praskaj stářím.

  • Autor
Mam 66-ku bez turba a nakl. lopatek -> ..............

Bez turba? a to se taky vyrabelo?Ja myslel ze se dela jsen SDI 50kW bez turba :D

Jinak jak uz bylo psano.N75,hadicky a turbo.

:t:t

turbo tam je .... :D jen jsem to blbe napsal. "turbo bez naklapenych lopatek"

Hadičky,ventil a v nejhorším baňa na turbu.Ta se nedá koupit zvlášť a docela blbě se shání

  • 3 roky později...

cauko vie mi niekto poradit pise mi to na diagnostike chyba 17958 plnici tlak ventil n75.mam 81kw a ked jazdim tak mi to vypina turbo hlavne pri 5 prevodovom stupni a pri 120kmh ale aj na 4 mi ho vypne ked chcem aby mi ho nevyplo musim zacat od 3 roztahovat na vysoke otacky a drzat ho na vyskoch otackach ale ak povolim tak smola zase vypne,cize musim zase vypnut a znova nastartovat motor.mal uz niekto presne toto konkretne?

zdravim vas mam presne tento problem pise mi to na diagnostike,neviem cim mam zacat asi tym ako s auto sprava,na 5 prevodovom stupni ak zoslapnem peal na podlahu tak asi pri 120 mi vypne turbo zrejme mi ho da do nudzoveho rezimu ale uz mi ho vyplo aj na 4 ak som tiez zacal plynulo pridavat,ale ak zacnem na 3 roztahovat do nejakych 3500 otacok tak ide ale kazdu rychlost musim drzat na vyssich otackach.vtedy mi to ide ale hned ak povolim a klesne rychlost kolo 120 a zase pridam a nepodradim tak ho vypne,ked vypnem a nastartujem odzova vsetko ide ale zase dookola to iste a auto ma aj slabsi tah od nizsich otacok skor bolo zivsie,vie mi niekto poradit???Daukejm za odpoved

Na 99,9% je to turbem. Je treba ho nechat vyčistit :palec2:

a ak na tom jazdim moze sa nieco stat?uz som asi najazdil na tom nejakych 15 oookm

Čím déle se na tom jezdí, tím více trpí turbo a zvyšuje se šance na jeho nevratné poškození.

Zbytečně neodkládat a prudce neakcelerovat.

lenze momentalne som ja v zahranici a tu su mechanici ako naozaj im by som tu nedal menit asi ani ziarovku.doma zase neviem komu to mam dat do ruk,lebo mechanikov je vela ale neni mechanik ako mechanik.dokazal by som si to vycistit aj sam?

ja mam kod motora AHF

  • 1 rok později...

Čau všichni

Na Vagu mě to píše tuhle chybu! 17958 plnici tlak regulacni odchylka P1550 35 10. Turbo mám nový tak se modlím ať je to ten ventil! :skoda:

mám oct. 66kw rok 98

Upraveno od Kučik

  • 3 roky později...

Ahoj včera mi začalo padat auto do nouzového stavu.Na dálnici při rychlosti 110 na 5 asi 2500 otáček. Zajel jsem na diagnostiku bohužel pouze stacionární byla tam Chyba 4626 - 17958 tlak přeplňování -regulační rozdíl. Začal jsem to zkoumat a rozhodnul jsem se vyměnit regulalacni ventil N75 to se  ukázalo jako dobrý krok, protože původní byl v kelu. Ale Auto padalo do nouzáku dál.Šel jsem po hadicích a jedna z hadic od ventilu k turbu byla prdlá. Vyměněna a závada odstraněna.

 

 

Tak kdyby to někomu někdy pomohlo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.