Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den!

Mám asi problém na svém Formanu. Dneska mi začal z výfuku čadit bílý kouř. Toto se děje pouze při přidání plynu a když se motor zahřeje, přestane to.Nevíte v čem by mohl být zakopaný pes a jak to řešit? Díky za odpovědi a rady.

Vloženo

"Bily kour" obvykle znamena, ze se dostava voda do motoru, tipoval bych to na tesneni hlavy. Zatim to vypada na malouskulinku, jakmile se motor ohreje, stihne se voda odparovat pri dotyku na teply kov.

Naopak "cerny kour" je pricinou oleje v motoru.

Vloženo (editace)

Je možný, že je zase udělaný.

S tou brzdovkou bych souvislost nehledal. To by nesměl těsnit hlavní brzdovej válec a musel by být poškozenej posilovač, aby se ti přes to dostávala brzdovka do sání. Pokud sis všiml, že máš míň brzdovky až po delší době, tak budou spíš opotřebovaný destičky.

Ještě otázečka: Nemáš náhodou auto na plyn?

Editováno: , autor: inya
Vloženo

Auto na plyn nemám. Co se týče té poruchy zkusil jsem na radu známého vyměnit vzduchový filtr a zdá se, že kouř je pryč. Nechci to zakřiknout. Ještě jsem předtím vypozoroval, že kouř zmizel po zahřátí motoru, ale objevil se po delší jízdě zase po zařazení zpátečky při couvání na park. místo. Tomu těsnění bych věřil. Bylo to vyfrézované a nově usazené a s autem jezdím jen já, takže vím, že nedošlo k žádné zjevné příčině, proč by mělo prdnout zase, tzn. žádné přehřátí ani nic podobného.

Vloženo

u toho formana bych to nevidel tak cerne,vetsinou to tak pari,kdyz je to studene,pokud ti nemizi voda,tak je to normal,mas asi hodne studenych popojizdek po meste,jestli ti mizne brzdovka,tak asi prolina zadni brzd.valecek,neni to moc videt

Vloženo

Jak píše octavie81. Sleduj, jestli neubývá a jak vypadá chladící kapalina, a případně olej. Podívej se i na svíčky, jestli vypadají všechny stejně. Jinak by to byla jen vysrážená voda ve výfuku.

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Porucha odstraněna!

Celý problém spočíval ve vyběhaném těsnění hlavního brzdového válce. (Toho prvního, počítáno od posilovače) Protože mezi hlavním brzdovým válcem a posilovačem není žádné těsnění, ale jen jakási plastová podložka dostávala se brzdová kapalina do posilovače kolem osky brzdového válce a když hladina dostoupila k otvoru, kde je napojena podtlaková mhadice, která je napojena na sání do motoru, a díky které se vytváří podtlak v posilovači došlo k nasání brzdové kapaliny do motoru, jejímu spálení a vytvoření obrovského oblaku bílého, smradlavého kouře. Nikdo komu jsem to vyprávěl takovou poruchu ještě neviděl, ale vycucnul jsem brzdovku zu posilovače, vyměnil těsnění na hl. brzdovém válci aje pokoj.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...