Přejít na obsah

Mates007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mates007

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Porucha odstraněna! Celý problém spočíval ve vyběhaném těsnění hlavního brzdového válce. (Toho prvního, počítáno od posilovače) Protože mezi hlavním brzdovým válcem a posilovačem není žádné těsnění, ale jen jakási plastová podložka dostávala se brzdová kapalina do posilovače kolem osky brzdového válce a když hladina dostoupila k otvoru, kde je napojena podtlaková mhadice, která je napojena na sání do motoru, a díky které se vytváří podtlak v posilovači došlo k nasání brzdové kapaliny do motoru, jejímu spálení a vytvoření obrovského oblaku bílého, smradlavého kouře. Nikdo komu jsem to vyprávěl takovou poruchu ještě neviděl, ale vycucnul jsem brzdovku zu posilovače, vyměnil těsnění na hl. brzdovém válci aje pokoj.
  2. Auto na plyn nemám. Co se týče té poruchy zkusil jsem na radu známého vyměnit vzduchový filtr a zdá se, že kouř je pryč. Nechci to zakřiknout. Ještě jsem předtím vypozoroval, že kouř zmizel po zahřátí motoru, ale objevil se po delší jízdě zase po zařazení zpátečky při couvání na park. místo. Tomu těsnění bych věřil. Bylo to vyfrézované a nově usazené a s autem jezdím jen já, takže vím, že nedošlo k žádné zjevné příčině, proč by mělo prdnout zase, tzn. žádné přehřátí ani nic podobného.
  3. Těsnění je nové někdy v průběhu srpna - září, ale ztrácí se mi brzdová kapalina a nikde není vidět únik, ani po demontáži kol. Je možná souvislost?
  4. Dobrý den! Mám asi problém na svém Formanu. Dneska mi začal z výfuku čadit bílý kouř. Toto se děje pouze při přidání plynu a když se motor zahřeje, přestane to.Nevíte v čem by mohl být zakopaný pes a jak to řešit? Díky za odpovědi a rady.
×
×
  • Vytvořit nový...