johnk Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 jo a pozor, pri 150.000km se meni rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin791203 Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 jo a pozor, pri 150.000km se meni rozvody To bolo pre mna tie rozvody?Mam v servisnej za sa menili pri 90 tis.Knizku som dal overit a vsetko by malo sediet.Ten olej mysliš tento: http://www.oleje-pema.cz/oleje-motorove/automobily-osobni/5w-40/valvoline-5w-40-durablend-diesel-5l-vl-5w-40-dbd-5_34167.html Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 Jestli můžu, tak chci jen říct, že rozvody se mění u předface fabia po 90 tis. km, po faceliftu 120 tis. km. 150 tis. km je naprostý blábol. Při samotné výměně se mění i vodní pumpa a co je s tím i spojeno, fridex, napínací kladky. Olej je jedno jakou má viskozitu, musí splnovat danou normu. Což je 505.01 nebo 507.00. Viskozitu si určuje sám řidič. podivej se do dilenske prirucky od rv 2006 ted nevim z hlavy mesic, se rozvody delaji ve 150.000km!!!!!!"!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 (editace) Prosím Tě, v které? V servisní knížce mám 120 tis. no esli ono to nebude tim, ze ty urcite nemas min. MR2007, jasne jsem psal, ze 150.000km se tyka az od nejakeho mesice 2006 domam nemam Elsu, tak jsem ti vyfotil moji servisku Editováno: 13. Červenec 2011, autor: johnk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 Prosím Tě, v které? V servisní knížce mám 120 tis. ono totiz neni 1.4tdi jako 1.4tdi ty mas nejspis kod AMF - 55kW - a to je nejstarsi 1.4ka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 jo a pozor, pri 150.000km se meni rozvody To bolo pre mna tie rozvody?Mam v servisnej za sa menili pri 90 tis.Knizku som dal overit a vsetko by malo sediet.Ten olej mysliš tento: http://www.oleje-pema.cz/oleje-motorove/automobily-osobni/5w-40/valvoline-5w-40-durablend-diesel-5l-vl-5w-40-dbd-5_34167.html Dik sorry, jo to je von Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majra21 Vloženo 22. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2011 ja mam 51kW vyladenou na cca 100 koniku a jede pekelne, se serii se to neda srovnat čau, hele a kolik si s tím čipem už najezdil? nebojíš se toho, že to ten motor nevydrží? přece jenom z 51kW na 70kW se mi zdá moc... já mám ten samej motor a zrovna včera jsem byl také na chipu, ale nechal jsem si zvednout pouze na 60kW a i tak je to sakra znát... snad něco vydrží ten motor... Měj se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 22. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2011 čau, hele a kolik si s tím čipem už najezdil? nebojíš se toho, že to ten motor nevydrží? přece jenom z 51kW na 70kW se mi zdá moc... já mám ten samej motor a zrovna včera jsem byl také na chipu, ale nechal jsem si zvednout pouze na 60kW a i tak je to sakra znát... snad něco vydrží ten motor... Měj se. no v realu tam je asi jeste vic nez 70kW, ono totiz motor 51kW je uplne stejnej jako 59kW verze!!!!!! Blok, pisty, hlava, vstriky, turbo je uplne stejne, jen spojka je jina. Takze pokud mas u 51kW chip na 60kW, tak si se vlastne pouze dostal na tovarne nastavenej standardni vykon a defacto se o chiptuning nejedna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Ahoj, já mám Fabii combi rv. 2006 1,4 TDI 59 kW. Má najeto cca 86500 km a teď jsem bohužel měnil váhu vzduchu. Ve Škodovce mi řekli, že to má za vinu neoriginální vzduchový filtr, který by moc malý, tudíž netěsnil tak, jak by měl a dostala se do váhy nečistota, tím pádem okamžitě odešla. Jinak za celou dobu jsem do auta investoval pouze garanční prohlídky, jednou výměna přední brzd (při 63 tis. km) a na STK mi neprošla kvůli předním ramenům, takže taky výměna (prý na to jsou nafty u Fabie náchylné, páč je ten motor moc těžký a ty ramena na to nejsou stavěná, tím pádem odchází). A teď ta váha vzduchu, ale jinak musím říct, že za celou dobu ani prd. Prostě super motor, který jezdí skvěle, nízka spotřeba (podle PC jsem se dlouhodobou spotřebuou ještě nedostal na 5 litrů na 100 km a to jí taky moc nešetřím) V Praze se mi kolikrát povede jet i se spotřebou 3,8 litru nafty na 100 km. Kdyby to auto bylo jen trochu větší, tak bych jí snad už nikdy neměnil, je to fakt úžasný auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 (editace) no v realu tam je asi jeste vic nez 70kW, ono totiz motor 51kW je uplne stejnej jako 59kW verze!!!!!! Blok, pisty, hlava, vstriky, turbo je uplne stejne, jen spojka je jina. Takze pokud mas u 51kW chip na 60kW, tak si se vlastne pouze dostal na tovarne nastavenej standardni vykon a defacto se o chiptuning nejedna Opravdu je tolik poznat nárůst výkonu? Taky nad tím uvažuji, že bych si ze své 59 kW udělal 75 kW, což je rovných 100 koníků. Už takhle to auto jezdí suprově Editováno: 15. Srpen 2011, autor: mc2uba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Opravdu je tolik poznat nárůst výkonu? Taky nad tím uvažuji, že bych si ze své 59 kW udělal 75 kW, což je rovných 100 koníků. Už takhle to auto jezdí suprově po CHIPu je to uplne jinej motor - doporucuji, za tech par korun to za to stoji neni to o 10 koniku ale o 22 koniku a peknej narust kroutaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Jsem se upsal, nemělo být o 10 koníků, ale že to je 100 koníků na přepočet z kW jo, právě že za těch pár korun je to fajn. Pak už mi bude chybět jen tempomat v autě ten tam asi taky někdy dám, páč ty dálnice mě ubíjejí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Jsem se upsal, nemělo být o 10 koníků, ale že to je 100 koníků na přepočet z kW jo, právě že za těch pár korun je to fajn. Pak už mi bude chybět jen tempomat v autě ten tam asi taky někdy dám, páč ty dálnice mě ubíjejí Ahoj, nejsi nahodou z Prahy? mrkni na tohle:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 Zkoušel ste někdo u 1.4 Tdi zaslepit EGR??? Má to smysl?? v čem je to lepší?? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 (editace) Zkoušel ste někdo u 1.4 Tdi zaslepit EGR??? Má to smysl?? v čem je to lepší?? Díky za odpovědi mam, lepe se sbira z nizkych otacek a asi mensi spotreba, mam to mecanicky odpojene a v ECU EGR OFF a nezasira to sani Editováno: 4. Říjen 2011, autor: johnk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 Aha, a kam si dával záslepku?? mám verzi s chlaidčem výfukových plynů tak nevim jestli záslepku na konec toho chladiče k EGR nebo hned na výfukový svod. Jinak někde sem četl že když se zaslepí EGR tak při chcípání ten motor trpí. Co je na tom pravdy? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 Aha, a kam si dával záslepku?? mám verzi s chlaidčem výfukových plynů tak nevim jestli záslepku na konec toho chladiče k EGR nebo hned na výfukový svod. Jinak někde sem četl že když se zaslepí EGR tak při chcípání ten motor trpí. Co je na tom pravdy? díky nemam zaslepku, ta je na prd, svitila by kontrolka chyby ECU, mam to odstavene softwarove (upravene mapy v ECU) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 aha, a co stačí odpojit?? a motor se ohřívá déle??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 aha, a co stačí odpojit?? a motor se ohřívá déle??? odpojit podtlakovou hadicku, co vede do EGRu, ale znova opakuji, bez upravy SW bude svitit kontrolka motoru!!! motor se ohriva asi stejne, nepozoruji rozdil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 aha, takže když odpojim tu hadičku co vede na EGR tak ho to uvede mimo provoz tedy OFF, takže to mohu zkusit normal zaslepit ale bude svítiti kontrolka, potom když to opšt vrátím bude vše zase jako před tím? nebo bude kontrolka svítiti pořád? díky, tak to zkusim s tou hadičkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 aha, takže když odpojim tu hadičku co vede na EGR tak ho to uvede mimo provoz tedy OFF, takže to mohu zkusit normal zaslepit ale bude svítiti kontrolka, potom když to opšt vrátím bude vše zase jako před tím? nebo bude kontrolka svítiti pořád? díky, tak to zkusim s tou hadičkou po odpojeni hlavne volnou hadicku zaslep, at ti neutika podtlak, po case se ti rozsviti kontrolka (je to ruzne, jednou se mi rozla po asi 500km a podruhe asi po 50km - dle stylu jizdy) po opetovnem pripojeni zase sama po case zhasne jedine mozne dlouhodobe odstaveni (bez svitici kontrolky) pouze upravou map v ECU (stejny princip jako chiptuning) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 jjo určitě ji zaslepím. Tak to vyzkouším a uvidím. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Včera jsem se stal majitelem Fabie combi 1.4 tdi 55kw, má najeto 234 tisíc, než jsem to koupil, byli jsme s tím v servise, jsou tam na výměnu silentbloky na spodních ramenech, malý únik oleje a vody, jinak vše v pořádku. V nejbližší době mě čekají rozvody, byly měněnypo 120 tis. tak se pak zase ozvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 25. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2011 já mám také 1.4 tdi ale silnější 59kw a najeto už přez 224tis a musím zatukat že bez problémů. myslím si že ten motor vydrží hodně když budeš řádně měnit náplně a filtry atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PARAMEDIC Vloženo 27. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2011 Já si před měsícem kupoval fabii combi 1.4 TDI 59kW z bazaru, předtím jsem uvažoval o 1.9 SDI z bazaru kvůli nenáročnosti a výdržnosti (prostě traktorový motor), ale těch (dobrých) SDI je pomálu, nedostatkové zboží :-) , uvažoval jsem ještě o 1.2 HTP, kvůli nenáročnosti, ale s těmi auty jsou takové problém, že bych HTP nebral, hlučný motor při startu, časté podpalování ventilů, u 12 ti ventilu přeskakování řetazu, nedokonale vyrobený motor, nedejbože když se naloží v 5-ti lidech tak žere i trávu kolem cesty (průměrná tak 7l/100km) , také těchto aut je v bazaru 3 pr*ele, takže nakonec zvítězila 1.4 TDI, ač jsem si nebyl jistý, jestli do toho jít, ale mohu říct, že si tento motor nemůžu vynachválit, je to sice 3 válec, ale odveze mě všude, při opatrné jízdě 3,5-4,0l/100km, město max do 5,5l/100km průměrná spotřeba, naprosto bez problémů, olej nežere....akorát ty diesely jsou dražší na náhradní díly, než benzíňák, to je jasné... Jako je to vcelku podařený motor, velmi slušně jede, žádná hrůza. Jdi do diesela jestli často jezdíš. ad finance - tu o které přemýšlím je výbava ambiente s automatickou klimatizací za 334.000,- což se mě nezdá takový rozdíl, když si vezmete že benzín 1,2 HTP s podobnou výbavou i klimatizací stojí určitě okolo 290.000,- Všem děkuji za příspěvky. Ještě podotázka: řekněme že průměr 1,4TDi je 5,5l/100km, kolik má reálný průměr ta 1,2HTP? 6,5l/100km? Pak by se sotva vyplatila ta investice cca 40.000 do dieselu. Pod slovy průměr jsem měl představu 50% město, 25% dálnice a 25% ostatní silnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.