Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

jo a pozor, pri 150.000km se meni rozvody

Jestli můžu, tak chci jen říct, že rozvody se mění u předface fabia po 90 tis. km, po faceliftu 120 tis. km. 150 tis. km je naprostý blábol. Při samotné výměně se mění i vodní pumpa a co je s tím i spojeno, fridex, napínací kladky. Olej je jedno jakou má viskozitu, musí splnovat danou normu. Což je 505.01 nebo 507.00. Viskozitu si určuje sám řidič.

podivej se do dilenske prirucky

od rv 2006 ted nevim z hlavy mesic, se rozvody delaji ve 150.000km!!!!!!"!!

Prosím Tě, v které? V servisní knížce mám 120 tis.

no esli ono to nebude tim, ze ty urcite nemas min. MR2007, jasne jsem psal, ze 150.000km se tyka az od nejakeho mesice 2006

domam nemam Elsu, tak jsem ti vyfotil moji servisku

post-36356-0-15684800-1310589548_thumb.j

Upraveno od johnk

Prosím Tě, v které? V servisní knížce mám 120 tis.

ono totiz neni 1.4tdi jako 1.4tdi ;)

ty mas nejspis kod AMF - 55kW - a to je nejstarsi 1.4ka

ja mam 51kW vyladenou na cca 100 koniku a jede pekelne, se serii se to neda srovnat :)

čau, hele a kolik si s tím čipem už najezdil? nebojíš se toho, že to ten motor nevydrží? přece jenom z 51kW na 70kW se mi zdá moc... já mám ten samej motor a zrovna včera jsem byl také na chipu, ale nechal jsem si zvednout pouze na 60kW a i tak je to sakra znát... snad něco vydrží ten motor...

Měj se.

čau, hele a kolik si s tím čipem už najezdil? nebojíš se toho, že to ten motor nevydrží? přece jenom z 51kW na 70kW se mi zdá moc... já mám ten samej motor a zrovna včera jsem byl také na chipu, ale nechal jsem si zvednout pouze na 60kW a i tak je to sakra znát... snad něco vydrží ten motor...

Měj se.

no v realu tam je asi jeste vic nez 70kW, ono totiz motor 51kW je uplne stejnej jako 59kW verze!!!!!!

Blok, pisty, hlava, vstriky, turbo je uplne stejne, jen spojka je jina.

Takze pokud mas u 51kW chip na 60kW, tak si se vlastne pouze dostal na tovarne nastavenej standardni vykon a defacto se o chiptuning nejedna ;)

  • 4 týdny později...

Ahoj, já mám Fabii combi rv. 2006 1,4 TDI 59 kW. Má najeto cca 86500 km a teď jsem bohužel měnil váhu vzduchu. Ve Škodovce mi řekli, že to má za vinu neoriginální vzduchový filtr, který by moc malý, tudíž netěsnil tak, jak by měl a dostala se do váhy nečistota, tím pádem okamžitě odešla.

Jinak za celou dobu jsem do auta investoval pouze garanční prohlídky, jednou výměna přední brzd (při 63 tis. km) a na STK mi neprošla kvůli předním ramenům, takže taky výměna (prý na to jsou nafty u Fabie náchylné, páč je ten motor moc těžký a ty ramena na to nejsou stavěná, tím pádem odchází). A teď ta váha vzduchu, ale jinak musím říct, že za celou dobu ani prd. Prostě super motor, který jezdí skvěle, nízka spotřeba (podle PC jsem se dlouhodobou spotřebuou ještě nedostal na 5 litrů na 100 km a to jí taky moc nešetřím) V Praze se mi kolikrát povede jet i se spotřebou 3,8 litru nafty na 100 km.

Kdyby to auto bylo jen trochu větší, tak bych jí snad už nikdy neměnil, je to fakt úžasný auto.

no v realu tam je asi jeste vic nez 70kW, ono totiz motor 51kW je uplne stejnej jako 59kW verze!!!!!!

Blok, pisty, hlava, vstriky, turbo je uplne stejne, jen spojka je jina.

Takze pokud mas u 51kW chip na 60kW, tak si se vlastne pouze dostal na tovarne nastavenej standardni vykon a defacto se o chiptuning nejedna ;)

Opravdu je tolik poznat nárůst výkonu? Taky nad tím uvažuji, že bych si ze své 59 kW udělal 75 kW, což je rovných 100 koníků. Už takhle to auto jezdí suprově :)

Upraveno od mc2uba

Opravdu je tolik poznat nárůst výkonu? Taky nad tím uvažuji, že bych si ze své 59 kW udělal 75 kW, což je rovných 100 koníků. Už takhle to auto jezdí suprově :)

po CHIPu je to uplne jinej motor - doporucuji, za tech par korun to za to stoji ;)

neni to o 10 koniku ale o 22 koniku a peknej narust kroutaku

Jsem se upsal, nemělo být o 10 koníků, ale že to je 100 koníků na přepočet z kW :D jo, právě že za těch pár korun je to fajn. Pak už mi bude chybět jen tempomat v autě :D ten tam asi taky někdy dám, páč ty dálnice mě ubíjejí :D

Jsem se upsal, nemělo být o 10 koníků, ale že to je 100 koníků na přepočet z kW :D jo, právě že za těch pár korun je to fajn. Pak už mi bude chybět jen tempomat v autě :D ten tam asi taky někdy dám, páč ty dálnice mě ubíjejí :D

Ahoj, nejsi nahodou z Prahy? mrkni na tohle:)

  • 1 měsíc později...

Zkoušel ste někdo u 1.4 Tdi zaslepit EGR??? Má to smysl?? v čem je to lepší?? Díky za odpovědi

Zkoušel ste někdo u 1.4 Tdi zaslepit EGR??? Má to smysl?? v čem je to lepší?? Díky za odpovědi

mam, lepe se sbira z nizkych otacek a asi mensi spotreba, mam to mecanicky odpojene a v ECU EGR OFF

a nezasira to sani

Upraveno od johnk

Aha, a kam si dával záslepku?? mám verzi s chlaidčem výfukových plynů tak nevim jestli záslepku na konec toho chladiče k EGR nebo hned na výfukový svod. Jinak někde sem četl že když se zaslepí EGR tak při chcípání ten motor trpí. Co je na tom pravdy? díky

Aha, a kam si dával záslepku?? mám verzi s chlaidčem výfukových plynů tak nevim jestli záslepku na konec toho chladiče k EGR nebo hned na výfukový svod. Jinak někde sem četl že když se zaslepí EGR tak při chcípání ten motor trpí. Co je na tom pravdy? díky

nemam zaslepku, ta je na prd, svitila by kontrolka chyby ECU, mam to odstavene softwarove (upravene mapy v ECU)

aha, a co stačí odpojit?? a motor se ohřívá déle???

aha, a co stačí odpojit?? a motor se ohřívá déle???

odpojit podtlakovou hadicku, co vede do EGRu, ale znova opakuji, bez upravy SW bude svitit kontrolka motoru!!!

motor se ohriva asi stejne, nepozoruji rozdil

aha, takže když odpojim tu hadičku co vede na EGR tak ho to uvede mimo provoz tedy OFF, takže to mohu zkusit normal zaslepit ale bude svítiti kontrolka, potom když to opšt vrátím bude vše zase jako před tím? nebo bude kontrolka svítiti pořád? díky, tak to zkusim s tou hadičkou

aha, takže když odpojim tu hadičku co vede na EGR tak ho to uvede mimo provoz tedy OFF, takže to mohu zkusit normal zaslepit ale bude svítiti kontrolka, potom když to opšt vrátím bude vše zase jako před tím? nebo bude kontrolka svítiti pořád? díky, tak to zkusim s tou hadičkou

po odpojeni hlavne volnou hadicku zaslep, at ti neutika podtlak, po case se ti rozsviti kontrolka (je to ruzne, jednou se mi rozla po asi 500km a podruhe asi po 50km - dle stylu jizdy)

po opetovnem pripojeni zase sama po case zhasne

jedine mozne dlouhodobe odstaveni (bez svitici kontrolky) pouze upravou map v ECU (stejny princip jako chiptuning)

jjo určitě ji zaslepím. Tak to vyzkouším a uvidím. Díky

  • 2 týdny později...

Včera jsem se stal majitelem Fabie combi 1.4 tdi 55kw, má najeto 234 tisíc, než jsem to koupil, byli jsme s tím v servise, jsou tam na výměnu silentbloky na spodních ramenech, malý únik oleje a vody, jinak vše v pořádku. V nejbližší době mě čekají rozvody, byly měněnypo 120 tis. tak se pak zase ozvu.

já mám také 1.4 tdi ale silnější 59kw a najeto už přez 224tis a musím zatukat že bez problémů. :palec2: myslím si že ten motor vydrží hodně když budeš řádně měnit náplně a filtry atd..

Já si před měsícem kupoval fabii combi 1.4 TDI 59kW z bazaru, předtím jsem uvažoval o 1.9 SDI z bazaru kvůli nenáročnosti a výdržnosti (prostě traktorový motor), ale těch (dobrých) SDI je pomálu, nedostatkové zboží :-) , uvažoval jsem ještě o 1.2 HTP, kvůli nenáročnosti, ale s těmi auty jsou takové problém, že bych HTP nebral, hlučný motor při startu, časté podpalování ventilů, u 12 ti ventilu přeskakování řetazu, nedokonale vyrobený motor, nedejbože když se naloží v 5-ti lidech tak žere i trávu kolem cesty (průměrná tak 7l/100km) , také těchto aut je v bazaru 3 pr*ele, takže nakonec zvítězila 1.4 TDI, ač jsem si nebyl jistý, jestli do toho jít, ale mohu říct, že si tento motor nemůžu vynachválit, je to sice 3 válec, ale odveze mě všude, při opatrné jízdě 3,5-4,0l/100km, město max do 5,5l/100km průměrná spotřeba, naprosto bez problémů, olej nežere....akorát ty diesely jsou dražší na náhradní díly, než benzíňák, to je jasné... Jako je to vcelku podařený motor, velmi slušně jede, žádná hrůza. Jdi do diesela jestli často jezdíš.

ad finance - tu o které přemýšlím je výbava ambiente s automatickou klimatizací za 334.000,- což se mě nezdá takový rozdíl, když si vezmete že benzín 1,2 HTP s podobnou výbavou i klimatizací stojí určitě okolo 290.000,-

Všem děkuji za příspěvky.

Ještě podotázka:

řekněme že průměr 1,4TDi je 5,5l/100km, kolik má reálný průměr ta 1,2HTP? 6,5l/100km? Pak by se sotva vyplatila ta investice cca 40.000 do dieselu.

Pod slovy průměr jsem měl představu 50% město, 25% dálnice a 25% ostatní silnice.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.