Přejít na obsah

PARAMEDIC

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení PARAMEDIC

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. ramrodJe to tak, tak kvalita oproti autům např. před 10 lety a nejen těch šla celkově dolů.
  2. LUKY-007Nová i20 je jiná akorát ve vzhledu, nová kastla a pár drobností, interiér atd..ale vnitřnosti, podvozek a další jsou totožné se starším modelem. Škodovka to dělá taky tak.
  3. Doufám, že můj další příspěvek nebude opět vymazán jako předchozí, který se týkal tématu. i20tka (všeobecně všechny H) má tak akorát pěkný design, víc nic, po 20tis.se drolí kožený volant, vysedí se boční polstrování sedaček, tak že za chvíli sedíte na plechu, plasty ve srovnání s fabkou jsou velmi tenké, náchylné k snadnému praskání, karosářské náhr.díly jsou tenké neopracované, šrouby na podvozku po pár tis.km zreznou, že je v servisu už nikdy nepovolí, motory oproti Škodovce nemají vůbec úsporné, ohled na životní prostředí nic moc, náhr.díly jsou dražší než na fábku. To auto bych nechtěl ani zadarmo, vím o čem píšu! Se škodovkou se nemůže rovnat.
  4. Jo a ještě když jsi 2.majitel, tak doporučuji sundat ten plastový kryt na hlavě a podívat se na vačku a hydraulická zdvihátka, jestli nejsou "2dny před smrtí" (ojeté hydroštely a vačka, příp.kulové čepy na vahadlech), ta vačka je choulostivá na kvalitu oleje, kvůli vysokým tlakům. Jinak tyto motory jsou dříči a spolehlivé.
  5. Na foru 1.4 TDI tento zvuk popisuju. Ten samý zvuk ššš má i můj motor a najeto 229tis.km, zvuk vzniká údajně třením řetězu o napínák v motoru na olej.čerpadlo. Když by byla uvolněná klikovka, to se nějaká blbost, i třeba kdyby tam byla vůle, tak ti svítí kontrolka mazání, nebyl by tlak v kanálcích vzniklou vůlí. Neřešil bych to, pokud se intenzita zvuku nezhoršuje.
  6. Fa 1.4 TDI r.v.2008 219 000km. Akorát měněná vačka, ale za to mohl předchozí majitel. Jinak jede pěkně a pořád, olej nežere. Auta s tímto motorem mají najeto i kolem 400tis.km taxíky a pořád jezdí, a to městský provoz. Pokusím se vyfotit.
  7. Nečetl jsem všechny komentáře, ale není lepší si koupit 59kw a pak nachipovat? 59tka má už pár dílů odlišných od 51ky, což určitě víš, jsou tam poloosy s větším průměrem, takové co jsou na 2.0 z octavie kvuli krouťáku, masivnější vnitřní klouby, turbo s naklápěním lopatek a další... Jako určitě by to šlo předělat, ale....
  8. Je tak, motor musí být ve 2000ot. jinak jede hůř jak trabant. :-D Ale ta spotřeba, to je krása, nic moc nepapká, a to mi dáte za pravdu. Na nové vačce mám najeto zhruba 500km a auto jede líp, o pár deci se snížila spotřeba a motor má hezký zvuk. Toť mé dojmy.
  9. one-z: Jo jo máme to stejné. Nejvíc mě štve za studena ve spojitosti 1.rychl.stupeň a kopeček, jakmile se nerozjedeš, tak nevyjedeš. Hoši z koncernu tu jedničku udělali moc dlóóhó.
  10. one-z: Rozhodně se ti nevyplatí dělat pomalu půl generálku motoru, pokud si motor neuděláš sám, řekněmě, dáš to do servisu, oni ti ten motor opraví, ale víme taky s jakou přirážkou, to se pak opravdu nevyplatí. Dávám ti za pravdu, taky s tím budu jezdit tak dlouho, až se to rozsype. Ano, některé motory, převážně benzínové motory, papkaly a papají olej od nova. Škodovka dokonce na některé motory píše spotřebuje oleje až 500ml/1000km nové auto!
  11. one-z: Težko říct, může to být těma guferama. Kroužkama asi ne, ale na 100% ti to neřeknu, do tvého motoru nevidím. :-)
  12. one-z: Spotřebu oleje nebudeš řešit, nebo se do toho pustíš? Neztrácí se ti třeba olej do nafty přes tandemové čerpadlo? Některé PD motory na tuto závadu trpěly, muselo se pak čerpadlo vyměnit, pozná se to tak, že v palivovém filtru je přítomnost oleje, nafta je špinavá. Je to o náhodě na jaké auto narazíš a jak dlouho vydrží motor, kdo s tím před tebou jezdil, atd... Tak přeji ještě mnoho kilometrů.
  13. Holt nakonec na mě ta výměna padla...Záleží jestli máš auto od nova či ojeté. Pokud pravidelně měníš kvalitní olej dle specifikace, tak vačka s hydroštelama bude ok. Je podivuhodné, že najednou se vyrábí do těchto motorů jiná hydraulická zdvihátka, jsou z černého kovu a jsou tvrdší s vyšší příměsí kovu. Ta původní zdvihátka se promačkala, možná i z důvodu jiných, než materiálu, mohu jen spekulovat a došlo tím k ojetí vačky. Celkem najeto 216 000km, kupoval jsem při 174 000km. Zkusit to můžeš, odšroubovat dekl a podívat se na vačku, budeš mít hned jasno, je to záležitost chvilky a olej ti nepoteče. Plastovej kryt má kolem obvodu gumičku, potom nazpět nasadíš a pěkně dotáhneš, olej nepoteče.
  14. 1.4 TDI 7/2007 najeto 216 000km, výfuk původní, bez ztráty obalu. Já jsem ho celý na zvedáku několikrát nastříkal černým sprayem na 600°C a drží. Plánuju ještě udělat plech jako kryt tlumiče, mezi kolo a tlumič výfuku, u fabek ten bordel z levého zadního kola stříká přímo na tlumič a ten zbytečně trpí.
×
×
  • Vytvořit nový...