Přejít na obsah

Vyhřívání sedaček


Com-aaR

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
a nebo :)

odkud jsou ty schemata? v těch "škodováckejch" malůvkách se nedá vyznat.

Bosch ESI tronic ale jde fakt jen o zvyk,já čučím denně do obojího už víc než dvacet let a přijde mi to tak nějak nastejno. :)

Zdravím všechny !

Mám problém- dneska mi něco začalo cvakat v palubce; pravidelný rytmus asi jako spínač varovných, ale intenzita o hodně slabší. Nedokážu to přesně lokalizovat, odhadem někde mezi budíkama a schránkou spolujezdce, ale přesněji těžko říct. Dělá to po zapnutí zapalování a cvaká to trvale.Tak jsem začal pátrat , postupně jsem vyndaval pojistky a zkoušel a po vyndání pojistky č.5 to ztichlo ( dle moudré knihy pana Etzolda pojistka 7,5A pro střešní okno a vyhřívání sedadel- střešní okno nemám). Při vypnutém ohřevu sedaček jsem naměřil proud cca 0,2A kolísající přesně v rytmu toho cvakání, po zapnutí ohřevu jedné sedačky se to navýšilo na cca 0,3A. Jinak při osazené pojistce a zapnutí vyhřívání jedné nebo druhé sedačky kolečkem je slyšet cvaknutí a ohřev funguje. Koukal jsem na ta schémata a napadá mě jedině závada v řídicí jednotce- jesli s tím máte někdo zkušenost, tak sem s ní. Taky bych uvítal info o tom, co ta potvora asi tak stojí a kde ji vlastně fyzicky najdu, abych kvůli tomu nerozebral půl auta....Myslím že teď to rozebírat nemá moc cenu- jinou nemám a jestli je to opravdu ona a je v háji, tak s ní stejně nic neudělám. Nebo se pletu ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebo :)

odkud jsou ty schemata? v těch "škodováckejch" malůvkách se nedá vyznat.

Bosch ESI tronic ale jde fakt jen o zvyk,já čučím denně do obojího už víc než dvacet let a přijde mi to tak nějak nastejno. :)

Nikdo neporadí ???????????,,

Editováno: , autor: Hari
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to všechno jinak. Vyndal jsem tu pojistku č.5 a říkal si, že bez vyhřívání sedaček chvilku můžu jezdit.....Jenže on bez ní nechodí klimatronik, multifunkční volant, některé údaje na MaxiDotu, po nastartování se objeví hláška "Opravte snímač tlaku oleje"a další už jsem nezkoumal.... To schéma z knihy p. Etholda je lautr k h.... Tak jsem to lehce porozebral a zjistil pohmatem, že cvaká v takovém žlutém plastovém prevítu v úplně spodní části výměníku topení. Ono to vydává zvuky i při přenastavení teploty na klimatroniku, ale jen tak 1-2 vteřinky a pak by to určitě mělo ztichnout, ale mě to zkrátka tiká jako hodinky. Laicky mi to připadá, jako když nějaký servomotorek dostává trvale signál k nějaké akci a nemůže ji provést, takže se to opakuje pořád dokola. Je k tomu zoufalý přístup- musí se vyndat celý středový panel včetně navi a k tomu jsem se ještě nedostal, takže zatím cvakám dál- snad o víkendu. Takhle kdyby dyla DP nebo alespoň ta část o ovládání klimatizace......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...