Přejít na obsah

Hari

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Hari

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím ! Podívej se na http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry531795 ; taky jsem si musel nechat poradit....
  2. Takže popořadě: Určitě tam bylo Werkstatt - jen jsem to blbě opsal. On problém není ani tak v překladu, a v tom, co tím bylo míněno.... Myslel jsem jestli už jste se s tím někdo nesetkal a neřešil to. Jinak čeština by byla super ( auto je dovoz z Německa ), ale kde to mám zadat ( Přizpůsobení,kanál04,dej tam 8 a je to) ???????. Zběžně jsem to prohlédl- na víc nebyl čas, odpojil jsem baterii, zapojil a zatím ( jen na zkoušku jsem ujel cca 10km ) se to znovu neobjevilo. Uvidím zítra na delší štrece. Nicméně pokud by někdo v popsaném regionu ( Rakovník, Kladno, Praha ) mohl udělat tu diagnostiku, byl bych moc rád.
  3. Zdravím ! Před pár minutami se mi za jízdy objevilo na maxíku hlášení "Abgas verkstatt" , zapískalo to a od té doby mi trvale svítí kontrolka diagnostiky elektoniky motoru. Auto jede, ale zítra potřebuji jet cca 300km. Poradí někdo co s tím ????? Můžu s tím jet nebo ne ?????, Ono by to vůbec asi chtělo hodit na VAG, ale do Škodovky se mi nechce; už jsem jim párkrát zaplatil za to že nic nezjistili.... Není někdo z okolí Rakovníka nebo Kladna a ne byl by schopen a ochoten tu diagnostiku udělat ???? Octa I combi, 96kW, r.v.2004
  4. Je to všechno jinak. Vyndal jsem tu pojistku č.5 a říkal si, že bez vyhřívání sedaček chvilku můžu jezdit.....Jenže on bez ní nechodí klimatronik, multifunkční volant, některé údaje na MaxiDotu, po nastartování se objeví hláška "Opravte snímač tlaku oleje"a další už jsem nezkoumal.... To schéma z knihy p. Etholda je lautr k h.... Tak jsem to lehce porozebral a zjistil pohmatem, že cvaká v takovém žlutém plastovém prevítu v úplně spodní části výměníku topení. Ono to vydává zvuky i při přenastavení teploty na klimatroniku, ale jen tak 1-2 vteřinky a pak by to určitě mělo ztichnout, ale mě to zkrátka tiká jako hodinky. Laicky mi to připadá, jako když nějaký servomotorek dostává trvale signál k nějaké akci a nemůže ji provést, takže se to opakuje pořád dokola. Je k tomu zoufalý přístup- musí se vyndat celý středový panel včetně navi a k tomu jsem se ještě nedostal, takže zatím cvakám dál- snad o víkendu. Takhle kdyby dyla DP nebo alespoň ta část o ovládání klimatizace......
  5. odkud jsou ty schemata? v těch "škodováckejch" malůvkách se nedá vyznat. Bosch ESI tronic ale jde fakt jen o zvyk,já čučím denně do obojího už víc než dvacet let a přijde mi to tak nějak nastejno. Nikdo neporadí ???????????,,
  6. odkud jsou ty schemata? v těch "škodováckejch" malůvkách se nedá vyznat. Bosch ESI tronic ale jde fakt jen o zvyk,já čučím denně do obojího už víc než dvacet let a přijde mi to tak nějak nastejno. Zdravím všechny ! Mám problém- dneska mi něco začalo cvakat v palubce; pravidelný rytmus asi jako spínač varovných, ale intenzita o hodně slabší. Nedokážu to přesně lokalizovat, odhadem někde mezi budíkama a schránkou spolujezdce, ale přesněji těžko říct. Dělá to po zapnutí zapalování a cvaká to trvale.Tak jsem začal pátrat , postupně jsem vyndaval pojistky a zkoušel a po vyndání pojistky č.5 to ztichlo ( dle moudré knihy pana Etzolda pojistka 7,5A pro střešní okno a vyhřívání sedadel- střešní okno nemám). Při vypnutém ohřevu sedaček jsem naměřil proud cca 0,2A kolísající přesně v rytmu toho cvakání, po zapnutí ohřevu jedné sedačky se to navýšilo na cca 0,3A. Jinak při osazené pojistce a zapnutí vyhřívání jedné nebo druhé sedačky kolečkem je slyšet cvaknutí a ohřev funguje. Koukal jsem na ta schémata a napadá mě jedině závada v řídicí jednotce- jesli s tím máte někdo zkušenost, tak sem s ní. Taky bych uvítal info o tom, co ta potvora asi tak stojí a kde ji vlastně fyzicky najdu, abych kvůli tomu nerozebral půl auta....Myslím že teď to rozebírat nemá moc cenu- jinou nemám a jestli je to opravdu ona a je v háji, tak s ní stejně nic neudělám. Nebo se pletu ???
  7. Hari

    Navigace MIO C 520

    Zdravím všechny ! Pánové, na podporu Mia se vůbec nespoléhejte ! Jezdím s Miem ( C250 nebu C520) už nějaký čas a jsem spokojen, ale upravit k obrazu svému jsem si ho musel sám. Mio vyrábí, prodává a dál se nestará. Naštěstí je ale na netu k této značce spousta kvalitních diskuzních fór a věcí ke stažení, takže při troše úsilí se najde. Jinak jsem jezdil i s jinými navigacemi- origo škodovácká DX, Garmin, TomTom, ale Mio mi z toho pořád vychází nejlíp.
  8. Takže po týdnu: Opravu jsem dělal dle dřívějšího popisu- očištění, přilepení příložky z hliníkového plechu ( lepil jsem to tímhle: http://www.loctite.as/?p=productsMore&...ove-lepidlo-HTA ), úprava té plastové kapsy tak, aby se opírala pouze v krajích IC a ne o lamely. Najeto 960km a zatím to super drží; nevím jak dlouho, ale vypadá to nadějně.......Možná inspirace pro někoho s podobným problémem. Jinak všem díky za odpovědi a názory.
  9. Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.
  10. Díky za vaše příspěvky a rady. Zítra to porozebírám a skouknu; teď jsem se díval na cenu nového IC a jdou na mě mdloby......
  11. Zdravím všechny ! Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady !
  12. Takže asi nikdo neumí nebo neví.............
  13. Pozdravení všem ! Neumíte někdo nebo snad nevíte o někom kdo umí do navigace DX v Octavii I nahrát češtinu ? Nejlépe kolem Rakovníka nebo Kladna; po Praze se motám fakt nerad....Předem díky za rady !
  14. Díky za odpověď; dotaz to byl asi dost laický, ale Vaše zpráva mě uklidnila. Inu člověk se pořád učí.......
  15. Zdravím všechny ! Dotaz- mám Octavii combi 1.9 TDI 96kw výroba 2004, dovoz z Německa. Překvapilo mě, že při nastaveni climatroniku na režimy Auto nebo režim na rozmrazení skla trvale běží oba ventilátory na chladiči a to ihned od zcela studeného motoru, při režimu Econ ventilátory neběží a zapnou se až při ohřátí motoru nad danou mez (např. při delším stání). Octávky už jsem měl 2 dříve, ale bez klima a tak mě ten trvalý běh ventilátorů dost překvapit. Je to normální nebo je to závada ? Díky za Vaše odpovědi !
×
×
  • Vytvořit nový...