odkud jsou ty schemata? v těch "škodováckejch" malůvkách se nedá vyznat.
Bosch ESI tronic ale jde fakt jen o zvyk,já čučím denně do obojího už víc než dvacet let a přijde mi to tak nějak nastejno.
Zdravím všechny !
Mám problém- dneska mi něco začalo cvakat v palubce; pravidelný rytmus asi jako spínač varovných, ale intenzita o hodně slabší. Nedokážu to přesně lokalizovat, odhadem někde mezi budíkama a schránkou spolujezdce, ale přesněji těžko říct. Dělá to po zapnutí zapalování a cvaká to trvale.Tak jsem začal pátrat , postupně jsem vyndaval pojistky a zkoušel a po vyndání pojistky č.5 to ztichlo ( dle moudré knihy pana Etzolda pojistka 7,5A pro střešní okno a vyhřívání sedadel- střešní okno nemám). Při vypnutém ohřevu sedaček jsem naměřil proud cca 0,2A kolísající přesně v rytmu toho cvakání, po zapnutí ohřevu jedné sedačky se to navýšilo na cca 0,3A. Jinak při osazené pojistce a zapnutí vyhřívání jedné nebo druhé sedačky kolečkem je slyšet cvaknutí a ohřev funguje. Koukal jsem na ta schémata a napadá mě jedině závada v řídicí jednotce- jesli s tím máte někdo zkušenost, tak sem s ní. Taky bych uvítal info o tom, co ta potvora asi tak stojí a kde ji vlastně fyzicky najdu, abych kvůli tomu nerozebral půl auta....Myslím že teď to rozebírat nemá moc cenu- jinou nemám a jestli je to opravdu ona a je v háji, tak s ní stejně nic neudělám. Nebo se pletu ???