doktor.j Vloženo 26. Březen 2007 Sdílet Vloženo 26. Březen 2007 (editace) Potřebuji poradit,klima píše chybu 00792 Tlakový spínač klimatizace.Zjistil jsem,že mám 3 pin.konektor. na konektoru je číslo 1J0973703,potřebuji vědět kde popř. za kolik se dá sehnat levněji než v orig.škoda (si myslim,že to bude palka).Nejlépe bych potřeboval číslo toho čidla. Popřípadě mě také zajímá,zda si ho mohu vyšroubovat aniž by unikla klima(předpokladam,že je tam nějaký ventil-kulička)? Editováno: 26. Březen 2007, autor: doktor.j Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 26. Březen 2007 Sdílet Vloženo 26. Březen 2007 Ventilek by tam měl být, i podle DP. Ale máš ho skutečně špatný, nebo máš prázdnou klimu? viz. obr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor.j Vloženo 26. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2007 Klima nedavno naplnena a tlak tam je na 100% to jsem zkousel,takze pravdepodobne asi ten spinac dle vag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destructor Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Ventilek by tam měl být, i podle DP. Ale máš ho skutečně špatný, nebo máš prázdnou klimu? viz. obr. Jenže on tam má G65 a to jen tak nezměříš ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Ventilek by tam měl být, i podle DP. Ale máš ho skutečně špatný, nebo máš prázdnou klimu? viz. obr. Jenže on tam má G65 a to jen tak nezměříš ... Co jako nezměříš, jestli máš dobrej metr-změříš všechno Prázdnou klimu poznáš přece- ty možná ne , ale někdo kdo to dělá úplně s přehledem. Stačí napojit manometry, a hned vidíš, jak je na tom. já samozřejmě nevím , jak ta "tvá"G65 spíná či reguluje, ale zato zase vím, jak se má tlakově a teplotně chovat klima. Takže- změřit tlak-bude-li OK pak je špatný čidlo, nebo špatně vyhodnocovaný - bude-li špatný-pak je chyba v okruhu klimy ps.- to že včera byla plná- neznamená, že je dnes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destructor Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Ventilek by tam měl být, i podle DP. Ale máš ho skutečně špatný, nebo máš prázdnou klimu? viz. obr. Jenže on tam má G65 a to jen tak nezměříš ... Co jako nezměříš, jestli máš dobrej metr-změříš všechno Prázdnou klimu poznáš přece- ty možná ne , ale někdo kdo to dělá úplně s přehledem. Stačí napojit manometry, a hned vidíš, jak je na tom. já samozřejmě nevím , jak ta "tvá"G65 spíná či reguluje, ale zato zase vím, jak se má tlakově a teplotně chovat klima. Takže- změřit tlak-bude-li OK pak je špatný čidlo, nebo špatně vyhodnocovaný - bude-li špatný-pak je chyba v okruhu klimy ps.- to že včera byla plná- neznamená, že je dnes snímač indikuje jak nízký, tak i vysoký tlak a pokud by byl problém s tlakem, tak by nejspíš o tom byl záznam ve VAGu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 29. Březen 2007 Sdílet Vloženo 29. Březen 2007 (editace) Prosím tě! Podívej se na obr. z mé první odpovědi! Je to z DP a tam se mimo jiné píše: VADNÁ NÁPLNˇ V OBĚHU CHLADÍCÍHO OKRUHU copak to asi bude- že by prázdná klima? --Myslím , že ať tak či tak, levněji, než nové čidlo přijde zajet k někomu, kdo mu změří tlak (taková ptákovina by měla být zadara- aspoň u mě je ) Editováno: 29. Březen 2007, autor: Milda.J Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destructor Vloženo 30. Březen 2007 Sdílet Vloženo 30. Březen 2007 (editace) Prosím tě! Podívej se na obr. z mé první odpovědi! Je to z DP a tam se mimo jiné píše: VADNÁ NÁPLNˇ V OBĚHU CHLADÍCÍHO OKRUHU copak to asi bude- že by prázdná klima? --Myslím , že ať tak či tak, levněji, než nové čidlo přijde zajet k někomu, kdo mu změří tlak (taková ptákovina by měla být zadara- aspoň u mě je ) Já neříkám že nemůže být prázdná klima, ale už jsem zažil i vadný tlakový spínač, navíc ten G65 nelze jednoduše změřit a jeho demontáž zabere tak pět minut práce a může si to udělat každý. Navíc píše že tlak je tam na sto procent, tak to Mildo asi už někde měřil. No uvidíme s čím pak příjde ... Editováno: 30. Březen 2007, autor: destructor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 31. Březen 2007 Sdílet Vloženo 31. Březen 2007 ohledně nízkého tlaku VAG většinou niuc nenapíše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 31. Březen 2007 Sdílet Vloženo 31. Březen 2007 (editace) Taky bych nejprve změřil tlak Jinak 1J0 959 126 Sensor tlaku pro vozidla s klimatizací Editováno: 31. Březen 2007, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 31. Březen 2007 Sdílet Vloženo 31. Březen 2007 Je to pozice 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Zdarek kuci, trosku starsi tema, ale je tu o G65, da se nejak otestovat podle Vagcomu? nesepnou mi ani vrtule, ani spojka, jinak kdyz dam test akcnich clenu na budikach, tak mi vrtule sepnou, tak by teoreticky jednotka dochlazovani mela byt OK ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Ahojte.Minuli rok som naplnil klimu. No tento rok uz nechladi. Po napojeni diagnostiky mi pise nieco o spinaci klimatizacii. No ale zistil som, ze vrtula chladenia (ta mensia) je zaseknuta. Teda lepsie povedane zhoral motorcek na nej.Je mozne ze klimu nespusti len vdaka tomu, ze je v prdeli ten ventilator? Alebo je zly ten spinac klimatizacie...Jedna sa o AKL 74kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 Takze som kupil novy ventilator dochladzovania klimatizacie. Ventilator sa vsak nespusti po zapnuti klimy na climatroniku.Poistkou by to byt nemalo, lebo ked auto necham na mieste zohiat nad 90st.C, tak sa roztocia oba normalne. Aj ked nejde mi do hlavy, ze stary ventilator bol na oske roztaveny a vrtula na nej posunuta a ze by poistka bola OK...? Ale kedze ju spina pri vysokej teplote motora tak elektrika do nej ide. Jedine ze by to malo 2 poistky. Jednu spinanu climatronicom a druhu spinanu snimacom teploty chladiacej kvapaliny. Co sa mi moc nezda. Sice mi diagnostika stale pise TLAKOVY SPINAC KLIMATIZACIE (F129), ale to moze pisat aj vtedy ked nedokaze zopnut dochladzovanie ventilatorom. Tak isto ako aj vtedy, ked ma malo klimatizacia malo chladiaceho media. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.