Pavel S Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Lidi,Mám octaviji 1.6 74kw.a zajimalo by mě,proč při akceleraci mi teče celkem dost vody z vyfoku. Znamená to že mám v benzínu vodu? Citovat
octavie81 Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 ne,jen "nicis"auto studenymi starty a kratkymi popojizdkami Citovat
stihacka Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Lidi,Mám octaviji 1.6 74kw.a zajimalo by mě,proč při akceleraci mi teče celkem dost vody z vyfoku.Znamená to že mám v benzínu vodu? To je celkem normální v tomhle počasí, kolikrát vidím že to autu přede mnou teče jak z lehce otevřenýho kohoutku... Citovat
paulmack Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Myslím si,že je to kvalitou benzínu.Jestli tankuješ často na neznačkovejch benzínkách tak tam mívají větší obsh vody v benzínu. Citovat
Jakub - škodík Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Myslím si,že je to kvalitou benzínu.Jestli tankuješ často na neznačkovejch benzínkách tak tam mívají větší obsh vody v benzínu. Já bych to neřešil - je to normální. Tankuju jenom SHELL V POWER RECING 100 a nikdy nic jiného a taky mi teče voda z vejfuku. Citovat
krupica Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Možno že sa mýlim ale to je práve funkcia katalyzátora- reakciou výf. plynov za vysokej teploty so vzácnymi kovmi v katalyzátore by mal byť produkt práve voda. Citovat
barbarosa Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Možno že sa mýlim ale to je práve funkcia katalyzátora- reakciou výf. plynov za vysokej teploty so vzácnymi kovmi v katalyzátore by mal byť produkt práve voda. TŘEBA JE PITNÁ Citovat
invader Vloženo 6. Duben 2007 Vloženo 6. Duben 2007 Krupica má pravdu. V katalyzátoru dochází k takové reakci, že z výfukových plynů kromě jiného vzniká i voda. Citovat
divx Vloženo 9. Duben 2007 Vloženo 9. Duben 2007 Krupica má pravdu. V katalyzátoru dochází k takové reakci, že z výfukových plynů kromě jiného vzniká i voda. m ma pravdu predsedo za vsechno muze kat... Citovat
Milan123 Vloženo 10. Duben 2007 Vloženo 10. Duben 2007 Pánové, pokusím se to vysvětlit. Každé výfukové plyny mají určitý obsah vodních par jako produkt spalovacího procesu. Co udělá vodní pára při průchodu studeným výfukovým potrubím? Dojde ke snížení její teploty a tím ke kondenzaci ve vodu. Ta se hromadí v poslední (nejstudenější) části výfuku a při přidání plynu odchází spolu s ostatními spalinami. Pokud tedy s vozem často jen popojíždíš a nestačí se ohřád celý výfuk, voda se v poslední části hromadí. Protože to není "pitná" voda, ale voda s příměsí různých agresivních kyselin, rovněž produktem spalování, dochází ke korozi výfuku ze vnitř a celkem rychlé. Jak jste si někteří jistě všimli, výfuk rezaví zevnitř. Nemá to s obsahem vody v palivu nic společného. Kdyby v palivu bylo tolik vody, co občas i mě vyletí z výfuku, nebyl by to motor zážehový, nýbrž vodní.... Citovat
camron Vloženo 10. Duben 2007 Vloženo 10. Duben 2007 jojo, normální a běžný jev, žádný strach... Citovat
quicksilver Vloženo 10. Duben 2007 Vloženo 10. Duben 2007 jojo, normální a běžný jev, žádný strach... Si kupte TDi a nic z vejfuku nepoteče Ale jakto, že ta voda u vznětovýho motoru nekondenzuje???? Citovat
///M5 Vloženo 10. Duben 2007 Vloženo 10. Duben 2007 jojo, normální a běžný jev, žádný strach... Si kupte TDi a nic z vejfuku nepoteče Ale jakto, že ta voda u vznětovýho motoru nekondenzuje???? Nic? A co ty rakovinotvorné saze? Citovat
bicouncz Vloženo 11. Duben 2007 Vloženo 11. Duben 2007 Jak pravy Wiki......Na nosiči (jemná struktura s velkým povrchem – plochou) z keramiky nebo oceli je tenká katalytická vrstva (platina – oxidační, rhodium - redukční), která při provozní teplotě (400 – 800°C) umožní oxidaci CO a HC na CO2 a H2O a redukci NOX na N2....Proto ta voda...U dieslu nema co vytejkat,nobrz(pokud se nemylim)neprodukuje HC,tudiz nemame vodik v reakci,tudiz zadna voda(jen hromada coudu,siry a sazi ) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.