Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Lidi,Mám octaviji 1.6 74kw.a zajimalo by mě,proč při akceleraci mi teče celkem dost vody z vyfoku.

Znamená to že mám v benzínu vodu? :aggressive:

To je celkem normální v tomhle počasí, kolikrát vidím že to autu přede mnou teče jak z lehce otevřenýho kohoutku...

Vloženo
Myslím si,že je to kvalitou benzínu.Jestli tankuješ často na neznačkovejch benzínkách tak tam mívají větší obsh vody v benzínu.

Já bych to neřešil - je to normální. Tankuju jenom SHELL V POWER RECING 100 a nikdy nic jiného a taky mi teče voda z vejfuku.

Vloženo

Možno že sa mýlim ale to je práve funkcia katalyzátora- reakciou výf. plynov za vysokej teploty so vzácnymi kovmi v katalyzátore by mal byť produkt práve voda.

Vloženo
Možno že sa mýlim ale to je práve funkcia katalyzátora- reakciou výf. plynov za vysokej teploty so vzácnymi kovmi v katalyzátore by mal byť produkt práve voda.

TŘEBA JE PITNÁ :p

Vloženo
Krupica má pravdu. V katalyzátoru dochází k takové reakci, že z výfukových plynů kromě jiného vzniká i voda.

m

ma pravdu predsedo za vsechno muze kat... :p

Vloženo

Pánové, pokusím se to vysvětlit. Každé výfukové plyny mají určitý obsah vodních par jako produkt spalovacího procesu. Co udělá vodní pára při průchodu studeným výfukovým potrubím? Dojde ke snížení její teploty a tím ke kondenzaci ve vodu. Ta se hromadí v poslední (nejstudenější) části výfuku a při přidání plynu odchází spolu s ostatními spalinami. Pokud tedy s vozem často jen popojíždíš a nestačí se ohřád celý výfuk, voda se v poslední části hromadí. Protože to není "pitná" voda, ale voda s příměsí různých agresivních kyselin, rovněž produktem spalování, dochází ke korozi výfuku ze vnitř a celkem rychlé. Jak jste si někteří jistě všimli, výfuk rezaví zevnitř.

Nemá to s obsahem vody v palivu nic společného. Kdyby v palivu bylo tolik vody, co občas i mě vyletí z výfuku, nebyl by to motor zážehový, nýbrž vodní.... lol

Vloženo
jojo, normální a běžný jev, žádný strach... ;)

Si kupte TDi a nic z vejfuku nepoteče lol

Ale jakto, že ta voda u vznětovýho motoru nekondenzuje????

Nic? A co ty rakovinotvorné saze?

Vloženo

Jak pravy Wiki......Na nosiči (jemná struktura s velkým povrchem – plochou) z keramiky nebo oceli je tenká katalytická vrstva (platina – oxidační, rhodium - redukční), která při provozní teplotě (400 – 800°C) umožní oxidaci CO a HC na CO2 a H2O a redukci NOX na N2....Proto ta voda...U dieslu nema co vytejkat,nobrz(pokud se nemylim)neprodukuje HC,tudiz nemame vodik v reakci,tudiz zadna voda(jen hromada coudu,siry a sazi lol )

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...