Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
nemá to na to vliv ;)

Je pravda, že s vozílem jsem to nezkoušel. Dle mého názoru to nemůže mít vliv na tvrdnutí betonu, bo se jenom zvýší proud, který teče přes kontakty relé a ty jsou na 15A .Otestuji a podám informaci.

Vloženo

diky za info tet se se jeste musim rozhodnout jestli si to zbastlim nebo koupim (potrebuju 2ks jeden do oktavky a jeden do VW G2) ale asi si to koupim a bude to bez problemu a rychlejsi.

Vloženo
tady ten tripling je supr vec ale jelikoz to nefunguje s taznym tak je pro me lepsi objednat origo skoda za 650 vymenim kus za kus a neresim

Jestli to Škodovka dodává za 650, tak to nemá cenu doma bastlit, protože to vyjde cenově stejně a nemáš žádnou záruku. Bohužet toto jsem nevěděl, proto jsem bastlil.

Vloženo
Jestli to Škodovka dodává za 650, tak to nemá cenu doma bastlit, protože to vyjde cenově stejně a nemáš žádnou záruku. Bohužet toto jsem nevěděl, proto jsem bastlil.

je to tak pokud by nekdo chtel muzu napsat cislo dilu

Vloženo (editace)
To je celá montážna sada aj s kabelážou že?

Nemáš číslo len toho relé?

000953227A je to aj na tech fotkach proste prehodis kus za kus a je to a jaktoze o tom nikdo nevite je divne ja uz o tom vim hooodne dlouho loljasne ze ve skodovce to koupis

Editováno: , autor: foxdivemaster
Vloženo (editace)
000953227A je to aj na tech fotkach proste prehodis kus za kus a je to a jaktoze o tom nikdo nevite je divne ja uz o tom vim hooodne dlouho loljasne ze ve skodovce to koupis

Jak jako kus za kus? Podle tech obrazku to chapu tak, ze se osadi nove rele a prerusi se origo kabelaz co vede z packy blinkru. Ale i tak je to "cista prace" bez letovani a jinych zasahu. Podle me je tedy potreba rele (komfort blinkr), patice a kabelaz se dvouma blinkrama. Vi nekdo kolik stoji tahle vec ve skodovce?

Co jsem koukal, tak primo pro octavku jsem to nenasel. Jen pro Volkswagen i v Etce. Cena za sadu, tedy rele + kabelaz by mela byt cca 1000Kč. Myslite ze to pujde bez uprav i do octavky? Ma nekde pobliz rele boxu takovy konektor jako je na obrazku? Predpokladam, ze to bude konektor od packy blinkru.

Editováno: , autor: tomina
Vloženo

to je zaujímavé to riešenie origo s použitím dekadického čítača ako je to na tých fotkách

Každopádne pokial si to kúpite nie na OI tak minimálne zásahy budú ale myslím ten systém smeroviek je ten istý ako na passate aj na OI takže by to mohlo ísť

Vloženo

Chtelo by to zjistit, kam se pripojuje ta kabelaz. Jestli je to jen za packu blinkru, tak to bude na 99% procent chodit, dyt packy na golfa a octu jsou naprosto stejny ne? Potom bude stejna i kabelaz a i konektor. Podle toho obrazku se rele komfort blinkru pripojuje paralelne..

Vloženo

Takze mi dnes dorazil origo VW tripling puvodne urceny do Passata B5 nebo Golfa IV. Obejdnal sem si verzi s kabelazi a konektorama. Protoze nemam poradnej vypichovak, konektor jsem stejne ustrih a draty naletoval na puvodni vedeni. Ale pokud mate vypichovak, da se vse udelat ciste a bez letovani, prilozeny navod temer sedi, jen ma Golf jinou barvu vodice se stalym plus. Vse se pripojuje tesne za trojuhelnik vystraznych svetel, tedy za prerusovac. Neni potreba tahat zadny jiny kablik. Jediny co me trosku stve je, ze puvodni kabelaz je kratka a bez nastavovani nedosahne az k releboxu pod volantem i kdyz dodavana patice by tam urcite pasovala. I v navodu je napsano, ze se rele prichyti za rele prerusovace a ne do releboxu. takze pokud to nekdo budete delat, je dobre kabelaz prodlouzit tak, aby se dalo rele dat do releboxu. Vse fungovalo napoprve a spolehlive. Jen ta cena. Rele vcetne kabelaze a konektoru stalo ve Skode 1100Kč. Mozna by stacilo samotne rele a kabelaz si udelat doma, pokud se vam doma vali patice, je to nejjednodussi zpusob...

Jen nechapu proc se tripling nenabizi i do octavky, kdyz tam bez uprav pasuje ten z originalniho prislusenstvi pro VW. Hold VW musi mit vzdycky neco navic oproti Skode.

Vloženo
Takze mi dnes dorazil origo VW tripling puvodne urceny do Passata B5 nebo Golfa IV. Obejdnal sem si verzi s kabelazi a konektorama. Protoze nemam poradnej vypichovak, konektor jsem stejne ustrih a draty naletoval na puvodni vedeni. Ale pokud mate vypichovak, da se vse udelat ciste a bez letovani, prilozeny navod temer sedi, jen ma Golf jinou barvu vodice se stalym plus. Vse se pripojuje tesne za trojuhelnik vystraznych svetel, tedy za prerusovac. Neni potreba tahat zadny jiny kablik. Jediny co me trosku stve je, ze puvodni kabelaz je kratka a bez nastavovani nedosahne az k releboxu pod volantem i kdyz dodavana patice by tam urcite pasovala. I v navodu je napsano, ze se rele prichyti za rele prerusovace a ne do releboxu. takze pokud to nekdo budete delat, je dobre kabelaz prodlouzit tak, aby se dalo rele dat do releboxu. Vse fungovalo napoprve a spolehlive. Jen ta cena. Rele vcetne kabelaze a konektoru stalo ve Skode 1100Kč. Mozna by stacilo samotne rele a kabelaz si udelat doma, pokud se vam doma vali patice, je to nejjednodussi zpusob...

Jen nechapu proc se tripling nenabizi i do octavky, kdyz tam bez uprav pasuje ten z originalniho prislusenstvi pro VW. Hold VW musi mit vzdycky neco navic oproti Skode.

Aký si objednával diel aj s kabelážou?(čislo)

Vloženo
Takze mi dnes dorazil origo VW tripling puvodne urceny do Passata B5 nebo Golfa IV. Obejdnal sem si verzi s kabelazi a konektorama. Protoze nemam poradnej vypichovak, konektor jsem stejne ustrih a draty naletoval na puvodni vedeni. Ale pokud mate vypichovak, da se vse udelat ciste a bez letovani, prilozeny navod temer sedi, jen ma Golf jinou barvu vodice se stalym plus. Vse se pripojuje tesne za trojuhelnik vystraznych svetel, tedy za prerusovac. Neni potreba tahat zadny jiny kablik. Jediny co me trosku stve je, ze puvodni kabelaz je kratka a bez nastavovani nedosahne az k releboxu pod volantem i kdyz dodavana patice by tam urcite pasovala. I v navodu je napsano, ze se rele prichyti za rele prerusovace a ne do releboxu. takze pokud to nekdo budete delat, je dobre kabelaz prodlouzit tak, aby se dalo rele dat do releboxu. Vse fungovalo napoprve a spolehlive. Jen ta cena. Rele vcetne kabelaze a konektoru stalo ve Skode 1100Kč. Mozna by stacilo samotne rele a kabelaz si udelat doma, pokud se vam doma vali patice, je to nejjednodussi zpusob...

Jen nechapu proc se tripling nenabizi i do octavky, kdyz tam bez uprav pasuje ten z originalniho prislusenstvi pro VW. Hold VW musi mit vzdycky neco navic oproti Skode.

Nemáš nějaké fotky?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...