Návštěvník Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Jeste bych zkusil znova nakodovat vsechny klice - a pouzivat ten klic co byl v zaloze pokud by blbnul ten co pouzivas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
free.hacker Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Zdravím,chci se zeptat jestli se dá obpojit imobilizer,docela mě to už ser*e.Skoro pokaždé když chci nastartovat otočim klíčkem a rozblika se mi kontrolka na palubovce a nejde nastartovat respektive jde ale za 5 vteřin to vypne.Několikrát musím tytahnout klič než to přestane dělat a pak ok.Tak by mě zajímalo jestli to jde odpojit.Oct I 1.6 55kw 1998 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Vyměń vedení mezi čtečkou a budíky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
free.hacker Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 ok ještě prosimtě jak to vypadá ana kolik to přijde díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 vypadá to jak dva dráty a stojí to co dva dráty s piny na konci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
free.hacker Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 vypadá to jak dva drátya stojí to co dva dráty s piny na konci jj díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Inhibit Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 A jak se ty dva dráty poznaj? Nějaký konkrétní barvy? Vždyť je tam káblů úplná spousta. Kamarád má totiž taky takovej problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 vede to od čtetcí cívky (černej kroužek na spínačce) do budíků je to stočená dvojce drátů, zelená a černá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
free.hacker Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 vede to od čtetcí cívky (černej kroužek na spínačce) do budíkůje to stočená dvojce drátů, zelená a černá zitra na to kuknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dada Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 zitra na to kuknu Zdravim, prosím o pomoc, zakoupil jsem třítlačítko na fabii, dálka jde, jedná se o imobilizer, jak rozloupnout to třítlačítko, a ještě jeden dotaz, půjde tento klíč třeba po roku imobilizer přizpůsobit i k jinému vozidlu??? nebo to jde jen jednou a musí se koupit nový imo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 Zdravim, prosím o pomoc, zakoupil jsem třítlačítko na fabii, dálka jde, jedná se o imobilizer, jak rozloupnout to třítlačítko, a ještě jeden dotaz, půjde tento klíč třeba po roku imobilizer přizpůsobit i k jinému vozidlu??? nebo to jde jen jednou a musí se koupit nový imo... klíč má pod znakem šroubek (znak zničíš) immo 3.generace jde přispůsobit jen k jednomu autu, k jinému ho už neuděláš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dada Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 (editace) Hm, dá se ten znak škodovky koupit jako náhradní díl??? už tam mám pěknej vryp v novym kliču(su hovádko), chtěl bych jenom přehodit imo a ten co je ted´v klíči skovat pro jiný vůz, škoda ho ničit, a prosimtě zkoušel jsem pomocí VIS kodovat tento klíč ale nepodařilo se to, myslim si že ten návod je pro starší typy, já mám ř.j. 6Y0 920 863 E FABIA 1,4TDi 06/2007, díval jsem se do ní (ř.j.) podruhé a je tam tzv. rozsypaný čaj, co s tím ??? dik za info KRAJANE... 774 766 062 Editováno: 8. Duben 2008, autor: dada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 Hm, dá se ten znak škodovky koupit jako náhradní díl??? už tam mám pěknej vryp v novym kliču(su hovádko), chtěl bych jenom přehodit imo a ten co je ted´v klíči skovat pro jiný vůz, škoda ho ničit, a prosimtě zkoušel jsem pomocí VIS kodovat tento klíč ale nepodařilo se to, myslim si že ten návod je pro starší typy, já mám ř.j. 6Y0 920 863 E FABIA 1,4TDi 06/2007, díval jsem se do ní (ř.j.) podruhé a je tam tzv. rozsypaný čaj, co s tím ??? dik za info KRAJANE... 774 766 062 znaky kdosi scháněl, ale nevím že by ted někdo prodával fábia 2007 se dělá na adrese 25 (imobilizér) a je tam 5 ti minutová blokace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dada Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Tzn. že se spojím s 25 imobilizer a ne se 17kou a po 5ti minutách se mě teprve rožne na přístrijovce symbol imo... a pak teprve přizpůsobit všechny 3 klíče??? to asi zničím raději znak škodovky a ušetřím imobilizer(tyčinku z novyho kliča),akorát nevím co s tím rozsypanym čajem, je to ve všech jednotkách, nic tam nepřečtu, že by to chtělo udělat gateway??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Tzn. že se spojím s 25 imobilizer a ne se 17kou a po 5ti minutách se mě teprve rožne na přístrijovce symbol imo... a pak teprve přizpůsobit všechny 3 klíče??? to asi zničím raději znak škodovky a ušetřím imobilizer(tyčinku z novyho kliča),akorát nevím co s tím rozsypanym čajem, je to ve všech jednotkách, nic tam nepřečtu, že by to chtělo udělat gateway??? měl bys dát 25 (immob.) - login (PIN) - 21 (počet klíčů) 5 ti minutová blokace je u přispůsobování budíků nevím jesti i u klíčů ale myslím že jsem čekal než mě to pustilo nevím o jakym rozsypanym čaju je řeč - nevím asi jsem to neviděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dada Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Rozsypaný čaj jsou nesmyslné čárky a háčky a nesmyslné písmena a vše je zamotané do sebe a nic nedává smysl, (imo přehozen), znak zničen šroubek je v levo ve znaku, to kdybych věděl tak bych ho skoro celej zachránil, co už , všechno je jednou poprvní, ale dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kysmen Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Zdravím,chci se zeptat jestli se dá obpojit imobilizer,docela mě to už ser*e.Skoro pokaždé když chci nastartovat otočim klíčkem a rozblika se mi kontrolka na palubovce a nejde nastartovat respektive jde ale za 5 vteřin to vypne.Několikrát musím tytahnout klič než to přestane dělat a pak ok.Tak by mě zajímalo jestli to jde odpojit.Oct I 1.6 55kw 1998 nemáš na svazku klíču ještě nějaké další klíče s imobilizerem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
free.hacker Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 nemáš na svazku klíču ještě nějaké další klíče s imobilizerem? ne ne to nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OCTAVIA 98 Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Zdravím,chci se zeptat jestli se dá obpojit imobilizer,docela mě to už ser*e.Skoro pokaždé když chci nastartovat otočim klíčkem a rozblika se mi kontrolka na palubovce a nejde nastartovat respektive jde ale za 5 vteřin to vypne.Několikrát musím tytahnout klič než to přestane dělat a pak ok.Tak by mě zajímalo jestli to jde odpojit.Oct I 1.6 55kw 1998 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 nejspíš máš chybu na drátech ke snímací cívce, dost častý problém, pohledej tu a najdeš, jak na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OCTAVIA 98 Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Zdravím,chci se zeptat jestli se dá obpojit imobilizer,docela mě to už ser*e.Skoro pokaždé když chci nastartovat otočim klíčkem a rozblika se mi kontrolka na palubovce a nejde nastartovat respektive jde ale za 5 vteřin to vypne.Několikrát musím tytahnout klič než to přestane dělat a pak ok.Tak by mě zajímalo jestli to jde odpojit.Oct I 1.6 55kw 1998 JÁ MĚL TEN SAMÝ PROBLÉM,POŘÁD BLIKALA KONTROLKA IMOBILIZERU,TRVALO TO VÍCE JAK PŮL ROKU,NĚKDY BLIKLA 2KRÁT A POTOM V POHODĚ,NĚKDY BLIKALA I PŮL HODINY,NECHAL JSEM UDĚLAT NOVÝ KLÍČ+NAKODOVÁNÍ V SERVISE ŠKODA,PROBLÉM ALE PŘETRVÁVAL DÁLE,TED MĚ POPRVÉ AUTO ZRADILO,ZAČALA BLIKAT KONTROLKA A BLIKALA ASI VÍCE JAK HODINU,POTOM NEVÍM,DOMŮ JSEM MUSEL JÍT PĚŠKY,NAŠTĚSTÍ NE,DALEKO U BARÁKU,NA DRUHÝ DEN BYLO VŠE O.K.NASTARTOVAL A JEL,JENOMŽE PO DVOU DNECH OPĚT BLIKAL A BLIKAL CELÝ DEN,AJI NÁSLEDUJÍCÍ DEN POŘÁD BLIKAL,DOMLUVIL JSEM SE V SERVISE ŽE MĚ TAM ODTÁNOU NA 3 DEN,JENŽE AUTO ZASE CHYTLO,TAK JSEM DOJEL DO SERVISU,MECHANIK ŘÍKAL ŽE JE TO VELICE ČASTÝ PROBLÉM U OKTÁVEK A VYMĚNÍ CELÝ SVAZEK IMOBILIZERU,VČERA TO DĚLAL A DNES MÁM AUTO DOMA,OPRAVA STÁLA NECELÝCH 800KČ,SVAZEK KABLIKŮ STÁL 130KČ+PRÁCE,NESTÁLO MI ZA TO,TAK DLOUHO ČEKAT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OCTAVIA 98 Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 (editace) A JEŠTĚ DODÁVÁM ŽE JSEM CHTĚL NECHAT ODPOJIT CELÝ IMOBILIZER,JENŽE JE TO PREJ HODNĚ SLOŽITÉ, A NEBO ODPOJIT NEJDE,POPKUD BYL MONTOVÁM IMO PŘÍMO PŘI VÝROBĚ, Editováno: 3. Listopad 2008, autor: olisoft necituj svoj vlastny prispevok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
free.hacker Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 Tak po dlohe odmlce jsem kukl na forum a vydím tu samé rady.Já jsem to taky řešil výměnou teho kabliku stalo to 130kč a vyměnu jsem si udělal sám a od té doby ok.Jen jednou se mi stalo že to bliklo,ale to kvuli temu že jsem tam dal dodatečně vyráběnej klíč.Prostě parádička taková blbina a tolik starosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 5. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2008 me to dela taky, proste obceas musim treba trikrat vyndat klic, ale mam uz docela najeto a zda se mi docela vyklechtanej zamek,nebo jak to nazvat, proste to do ceho se strka klic , kdyz zasunu klicek tak je to docela volny do vsech stran . nemuze to byt taky v tom? popripade jak je to s vymenou... kablik zkusim, ale myslim ze problem nude jinde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
free.hacker Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 (editace) Určitě to bude na 99% v tom kablíku,pokud používáš origo klič tak stačí vyměnit káblik.No akorát musiš kdaž ro vyměňujes vytahnout budiky odpojif ty dvě svorkovnice a prohodit ty káblíky mesi sebou starej za novej mě to trvalo zhruba 30 minutek.Já jsem ten starej drátek ucvakl protože vede v kabelovým svazku a ten novej sem tam protáhl od spínací skříňky k te svorkovnici a stahl el. páskama.Roman Editováno: 7. Listopad 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.