Přejít na obsah

Problém s Imobilizérem


Jurajus

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím,chci se zeptat jestli se dá obpojit imobilizer,docela mě to už ser*e.Skoro pokaždé když chci nastartovat otočim klíčkem a rozblika se mi kontrolka na palubovce a nejde nastartovat respektive jde ale za 5 vteřin to vypne.Několikrát musím tytahnout klič než to přestane dělat a pak ok.Tak by mě zajímalo jestli to jde odpojit.Oct I 1.6 55kw 1998

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zitra na to kuknu

Zdravim, prosím o pomoc, zakoupil jsem třítlačítko na fabii, dálka jde, jedná se o imobilizer, jak rozloupnout to třítlačítko, a ještě jeden dotaz, půjde tento klíč třeba po roku imobilizer přizpůsobit i k jinému vozidlu??? nebo to jde jen jednou a musí se koupit nový imo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, prosím o pomoc, zakoupil jsem třítlačítko na fabii, dálka jde, jedná se o imobilizer, jak rozloupnout to třítlačítko, a ještě jeden dotaz, půjde tento klíč třeba po roku imobilizer přizpůsobit i k jinému vozidlu??? nebo to jde jen jednou a musí se koupit nový imo...

klíč má pod znakem šroubek (znak zničíš)

immo 3.generace jde přispůsobit jen k jednomu autu, k jinému ho už neuděláš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, dá se ten znak škodovky koupit jako náhradní díl??? už tam mám pěknej vryp v novym kliču(su hovádko), chtěl bych jenom přehodit imo a ten co je ted´v klíči skovat pro jiný vůz, škoda ho ničit, a prosimtě zkoušel jsem pomocí VIS kodovat tento klíč ale nepodařilo se to, myslim si že ten návod je pro starší typy, já mám ř.j. 6Y0 920 863 E FABIA 1,4TDi 06/2007, díval jsem se do ní (ř.j.) podruhé a je tam tzv. rozsypaný čaj, co s tím ??? dik za info KRAJANE... 774 766 062

Editováno: , autor: dada
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, dá se ten znak škodovky koupit jako náhradní díl??? už tam mám pěknej vryp v novym kliču(su hovádko), chtěl bych jenom přehodit imo a ten co je ted´v klíči skovat pro jiný vůz, škoda ho ničit, a prosimtě zkoušel jsem pomocí VIS kodovat tento klíč ale nepodařilo se to, myslim si že ten návod je pro starší typy, já mám ř.j. 6Y0 920 863 E FABIA 1,4TDi 06/2007, díval jsem se do ní (ř.j.) podruhé a je tam tzv. rozsypaný čaj, co s tím ??? dik za info KRAJANE... 774 766 062

znaky kdosi scháněl, ale nevím že by ted někdo prodával

fábia 2007 se dělá na adrese 25 (imobilizér) a je tam 5 ti minutová blokace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tzn. že se spojím s 25 imobilizer a ne se 17kou a po 5ti minutách se mě teprve rožne na přístrijovce symbol imo... a pak teprve přizpůsobit všechny 3 klíče???

to asi zničím raději znak škodovky a ušetřím imobilizer(tyčinku z novyho kliča),akorát nevím co s tím rozsypanym čajem, je to ve všech jednotkách, nic tam nepřečtu, že by to chtělo udělat gateway???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tzn. že se spojím s 25 imobilizer a ne se 17kou a po 5ti minutách se mě teprve rožne na přístrijovce symbol imo... a pak teprve přizpůsobit všechny 3 klíče???

to asi zničím raději znak škodovky a ušetřím imobilizer(tyčinku z novyho kliča),akorát nevím co s tím rozsypanym čajem, je to ve všech jednotkách, nic tam nepřečtu, že by to chtělo udělat gateway???

měl bys dát 25 (immob.) - login (PIN) - 21 (počet klíčů)

5 ti minutová blokace je u přispůsobování budíků nevím jesti i u klíčů ale myslím že jsem čekal než mě to pustilo

nevím o jakym rozsypanym čaju je řeč - nevím asi jsem to neviděl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozsypaný čaj jsou nesmyslné čárky a háčky a nesmyslné písmena a vše je zamotané do sebe a nic nedává smysl, (imo přehozen), znak zničen šroubek je v levo ve znaku, to kdybych věděl tak bych ho skoro celej zachránil, co už , všechno je jednou poprvní, ale dík za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zdravím,chci se zeptat jestli se dá obpojit imobilizer,docela mě to už ser*e.Skoro pokaždé když chci nastartovat otočim klíčkem a rozblika se mi kontrolka na palubovce a nejde nastartovat respektive jde ale za 5 vteřin to vypne.Několikrát musím tytahnout klič než to přestane dělat a pak ok.Tak by mě zajímalo jestli to jde odpojit.Oct I 1.6 55kw 1998

nemáš na svazku klíču ještě nějaké další klíče s imobilizerem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
Zdravím,chci se zeptat jestli se dá obpojit imobilizer,docela mě to už ser*e.Skoro pokaždé když chci nastartovat otočim klíčkem a rozblika se mi kontrolka na palubovce a nejde nastartovat respektive jde ale za 5 vteřin to vypne.Několikrát musím tytahnout klič než to přestane dělat a pak ok.Tak by mě zajímalo jestli to jde odpojit.Oct I 1.6 55kw 1998
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,chci se zeptat jestli se dá obpojit imobilizer,docela mě to už ser*e.Skoro pokaždé když chci nastartovat otočim klíčkem a rozblika se mi kontrolka na palubovce a nejde nastartovat respektive jde ale za 5 vteřin to vypne.Několikrát musím tytahnout klič než to přestane dělat a pak ok.Tak by mě zajímalo jestli to jde odpojit.Oct I 1.6 55kw 1998

JÁ MĚL TEN SAMÝ PROBLÉM,POŘÁD BLIKALA KONTROLKA IMOBILIZERU,TRVALO TO VÍCE JAK PŮL ROKU,NĚKDY BLIKLA 2KRÁT A POTOM V POHODĚ,NĚKDY BLIKALA I PŮL HODINY,NECHAL JSEM UDĚLAT NOVÝ KLÍČ+NAKODOVÁNÍ V SERVISE ŠKODA,PROBLÉM ALE PŘETRVÁVAL DÁLE,TED MĚ POPRVÉ AUTO ZRADILO,ZAČALA BLIKAT KONTROLKA A BLIKALA ASI VÍCE JAK HODINU,POTOM NEVÍM,DOMŮ JSEM MUSEL JÍT PĚŠKY,NAŠTĚSTÍ NE,DALEKO U BARÁKU,NA DRUHÝ DEN BYLO VŠE O.K.NASTARTOVAL A JEL,JENOMŽE PO DVOU DNECH OPĚT BLIKAL A BLIKAL CELÝ DEN,AJI NÁSLEDUJÍCÍ DEN POŘÁD BLIKAL,DOMLUVIL JSEM SE V SERVISE ŽE MĚ TAM ODTÁNOU NA 3 DEN,JENŽE AUTO ZASE CHYTLO,TAK JSEM DOJEL DO SERVISU,MECHANIK ŘÍKAL ŽE JE TO VELICE ČASTÝ PROBLÉM U OKTÁVEK A VYMĚNÍ CELÝ SVAZEK IMOBILIZERU,VČERA TO DĚLAL A DNES MÁM AUTO DOMA,OPRAVA STÁLA NECELÝCH 800KČ,SVAZEK KABLIKŮ STÁL 130KČ+PRÁCE,NESTÁLO MI ZA TO,TAK DLOUHO ČEKAT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po dlohe odmlce jsem kukl na forum a vydím tu samé rady.Já jsem to taky řešil výměnou teho kabliku stalo to 130kč a vyměnu jsem si udělal sám a od té doby ok.Jen jednou se mi stalo že to bliklo,ale to kvuli temu že jsem tam dal dodatečně vyráběnej klíč.Prostě parádička taková blbina a tolik starosti :smich::smich::smich::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me to dela taky, proste obceas musim treba trikrat vyndat klic, ale mam uz docela najeto a zda se mi docela vyklechtanej zamek,nebo jak to nazvat, proste to do ceho se strka klic :kuk: , kdyz zasunu klicek tak je to docela volny do vsech stran . nemuze to byt taky v tom? popripade jak je to s vymenou... kablik zkusim, ale myslim ze problem nude jinde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě to bude na 99% v tom kablíku,pokud používáš origo klič tak stačí vyměnit káblik.No akorát musiš kdaž ro vyměňujes vytahnout budiky odpojif ty dvě svorkovnice a prohodit ty káblíky mesi sebou starej za novej mě to trvalo zhruba 30 minutek.Já jsem ten starej drátek ucvakl protože vede v kabelovým svazku a ten novej sem tam protáhl od spínací skříňky k te svorkovnici a stahl el. páskama.Roman

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...