Květen 19, 200916 r Kamarádovo oktávie, 1.9 TDI Elegance, rv. 2000, 250.000 km, 2x bourané na pravé přední kolo. Stává se občas při dojezdu při lehkém dobržďování do nuly, že se začnou ozývat zvuky jako když je v akci ABS (na sněhu, ledě) a i brzdový pedál tluče. Při vyšších rychlostech je to OK a ani při prudkém brždění to nic nedělá. Všechny ŘJ včetně ABS jsou bez chyby. Zusil jsem měřit vagem za jízdy, tak mi vyšel tenhle log a když to proženu grafem, tak je vidět v jednom místě že se jedna čára (předpokládám že jedno kolo) odchyluje od ostatních tří. Takže to tipuju na čidlo na kole, ale netuším které. Co si o tom myslíte? Nebylo moc času na víc pokusů a jako na potvoru to ta oktávka zrovna nedělala. Zas tak moc do toho vagu nedělám a nevím co všechno to měřilo, tak snad se v tom někdo vyzná.
Květen 20, 200916 r Ahoj, neviem ci ti to pomoze, ale mne to robilo pre to ze mi zle dolisovali loziska na prednich kolesach. Po dolisovani islo ABS a ASR ako nove
Září 20, 200915 r Ahoj, mám problém při dobržďování své Octavie (liftback, 1.9 TDI, 66kW, r.v. 2001). Když dojíždím, jedu opravdu pomalu (rychlost před zastavením), mám stočený volant (jedno na jakou stranu a ani nemusí být plný rejd), držím spojku a brzdím, občas mi to zakope do pedálů, stejně jako když zapne ABS. Přitom smyk v této rychlosti můžu vyloučit a navíc je bržděno s citem. Na diagnostice se žádná chyba neobjevuje. Zkoušel jsem i vypnout ASR, ale dělá to stejně. Nevíte, kde mám hledat závadu? Nebo je to normální? Díky Upraveno Září 20, 200915 r od capjackal
Říjen 5, 200915 r Co čidla rychlosti jednotlivých kol, dávají správné hodnoty ? Mě to začlo dělat po výměně ložiska, kdy mi v servisu vyměnili i náboj kola.
Říjen 10, 200915 r Tak jsem si vcera pujcil diagnostiku (KKL USB kabel) ze se na to podivam a dnes vyzkousel s programem VAG COM 304. S autem se mi povedlo spojit jen jednou. Dlouhou dobu mi to neslo, pak se to chytlo, nacetl jsem informace o jednotce motoru a pak uz byl interface zase necinny. VAG COM kabel videl, ale interface auta ne. Nevite nekdo cim to muze byt? Mam kvuli tomu zalozit radsi nove tema ve spravne sekci? Diky Jo a to kopani je stale castejsi a uz to udela i kdyz mam kola rovne Upraveno Říjen 10, 200915 r od capjackal
Říjen 10, 200915 r Půjč si COMovej, laciné USB mívají problémy, třeba můj mi na autě chodí OK, ale na novější Fabce SDI a oktě 1,6 si nepopovídá s ŘJ motoru. Martin80 Asi ti jebli do senzoru... Upraveno Říjen 10, 200915 r od Viktor X
Říjen 23, 200915 r Tak dnes jsem to zkusil na jiném kabelu a už jsem se s autem spojil. Předchozí kabel byl špatný. Zkusil jsem změřit rychlosti na jednotlivých kolech. Spojil jsem se s jednotkou brzd a načetl hodnoty rychlostí jednotlivých kol. Když jsem stál, ukazovala čidla rychlost 255 km/h. Jakmile jsem se rozjel (pomalu, max. 20 km/h). 2-4 hodnota se okamžitě načetla na 2 km/h, první chvíli nic a poté načetla 4 km/h. Nic jiného to neukázalo. Jakmile jsem zastavil, tak zase všude 255 km/h. Chybové kódy nemám žádné. Vytvořil jsem log. Jde otevřít v Excelu. http://uloz.to/2879877/log-03-002-xxx-xxx.csv Je to normální? Ještě jsem zjistil, že se nemůžu spojit s komfortní jednotkou, přitom mám všechna okna v elektrice, elektrická zrcádka a vystřelovací klíče. Zítra se podívám co tam je za jednotku. Ale s tím problém uvedený v tomto tématu snad nesouvisí. Upraveno Říjen 23, 200915 r od capjackal
Říjen 23, 200915 r Mě to začlo dělat po výměně ložiska, kdy mi v servisu vyměnili i náboj kola. Mě to žačalo dělat uplně ze stejného důvodu, ale čidlo v servisu nepoškodili, dal jsem i nové a nic...kopalo to hlavně při parkování... nakonec jsem vypátral větší mezeru mezi čidlem a kroužkem na ABS, čidlo bylo dál než bylo původně stará mezera cca 2-3mm, nová mezera min.5mm závěr je z toho takový, že je to neřešitelné...nalisovaný náboj byl dál od těhlice a to bylo dávané nové ložisko i náboj naštěstí jsem pak dával komplet těhlice z RSa kvůli brzdám a vše ok...
Říjen 28, 200915 r Protože můj příspěvek není poslední, asi se přehlíží. Prosím, mrkněte někdo na něj, jestli jsou ty rychlosti jednotlivých kol v pořádku. Díky
Listopad 16, 200915 r Vyměnil jsem čidlo rychlosti levého předního kola, ale stejně při dobržďování ukazuje špatné hodnoty. Je to vidět na přiloženém grafu. Pokud zítra vyjde počasí, zkusím zkontrolovat impulzní kolo na těhlici. Upraveno Listopad 17, 200915 r od capjackal
Listopad 22, 200915 r na 100% je to čidlo ABS. dělá mi to taky. mě to ale přes zásuvku zjistili. dělalo mi to uplně to stejný. už jsem skoro stál a najednou jako kdyby to přestalo brzdit a kopalo to do pedálu. po výměně čidla OK
Listopad 23, 200915 r Zjistil jsem čím to zřejmě bude. Porovnával jsem impulzní kolo s tím na pravém kole a mezera od čidla je na levém daleko větší, proto to tak kope do pedálu.
Leden 19, 20178 r Dnes sem řešil to samé a bylo to vzdáleností čidla od snímače ,naštěstí byl kroužek na náboji sroubovany tak sme je malými podlozkami posunuly blíž a bylo po problému !!! Ponaučení : nikdy nebrat levné náboje !!!!
Únor 5, 20178 r Mě také dělali přední ložiska, po výměně začalo při dobržďování kopat do pedálů ABS i když auto bylo na suchu , tak jsem hledal měl jsem to na vagu a všechny čidla byli ok. Jen jedno vynechavalo tak jsem ten jeden snímací kroužek co je u čidla drobet přiblížil zhruba na 2mm. A ejhle je to v pohodě takže když to bude tohle dělat píchnout na vag a když budou čidla ok. Tak je to ta velká mezera mezi čidlem a kroužkem snad někomu pomůžu.
Březen 4, 20178 r Takže jsou to ložiska nebo čidla? Dělá mi to od koupě něco hodně podobného? Nebo to může být docela dost možná jedno i druhé??
Říjen 5, 20177 r Zdravim mam podobny problem vymenil sme vidlo abs a lozisko furt to robi zajtra sa ide vymenit naboj dufam ze to uz bude ok...
Prosinec 16, 20186 r V 23. 1. 2008 na 16:03, Viktor X napsal: Takže - "na tupo" jsem oškrábnul cínovou plochu 30A nožových pojistek v pojistkovém bloku na akumulátoru (nové jsem někam zabordelil ), který jsem navíc vyhodil ven, protože pod jeho plastovým nosníkem jsou 2 šrouby s ukostřeným silovým vedením, které jsem odšrouboval, oškrábnul kabelová očka, prostříkal i s pojistkami něčím jako je Kontaktol, vrazil vše zpátky, VAGem vymazal závady, a ABS běhá jako zamlada . Fakt je, že když jsem dělal test akčních členů, to čerpadlo dělalo šílenej bengál (viz. příklepovka), nicméně v provozu normálně běhá... Konečně jsem se dokopal to sem napsat, každý by oznámit, jak svůj problém vyřešil, pro poučení druhých.. měl jsem stejnej problém. Díky za radu s pojistkama,pojistkovou skřínku na aku jsem celou rozebral,očistil,napružil kontakty,vyměnil pojistky...chyba smazána přes DIAG a po testech funguje..30Apojistka měla solidně napálený kontakty.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.