Prosinec 14, 201212 r Zdravim toto mi dneska vyšlo z diagnostiky a svítí kontrolka "motoru", je to fabia 1,4 74kw rok 2001, poradíte co s tím? VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 036 906 034 BK Komponent: MARELLI 4LV 3700 Kódování: 00031 Opravna #: WSC 13765 TMBHD26Y323321788 SKZ7Z0A0996400 2 Nalezeny chyby: 16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly P0401 - 35-00 - - 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana P1570 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 0000 0000 Adresa 03 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 907 379 D Komponent: ABS/ASR 5.7 FRONT V00 Kódování: 00124 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 44 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 423 156 G Komponent: Lenkhilfe 0004 Kódování: 00110 Opravna #: WSC 00000 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 46 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 959 433 C Komponent: 08 Komfortgerát 0003 Kódování: 00067 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01134 - Houkacka alarmu (H12) 49-00 - bez komunikace Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Y1 919 880 B Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDO V09 Kódování: 18142 Opravna #: WSC 02421 TMBHD26Y323321788 SKZ7Z0A0996400 1 Nalezeny chyby: 01176 - Klicek 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
Prosinec 14, 201212 r Tak ty sporadické vymaž, a ten EGR ventil je buď KO nebo je ucpaný, případně zoxidovaný konektor.
Prosinec 14, 201212 r a jak zistím v jakem stavu je EGR ventil? nebo jak to nejlépe a nejlevněji opravit?
Prosinec 14, 201212 r Vahu vzduchu nemam, neni to diesel ani nemam turbo. Jedna se o HTP 40kW - vykonove to je porad stejne jak jsem psal.
Prosinec 14, 201212 r Mám tady 1.8 T s váhou vzduchu, proč myslíš že benzin nemá váhu vzduchu. páč do fábií se 1,8T nedávalo , ano turba mají váhu, ale ne HTP, MPI a 16V a tady jsme kde? ... v sekci Fábia
Prosinec 14, 201212 r a jak zistím v jakem stavu je EGR ventil? nebo jak to nejlépe a nejlevněji opravit? EGR, bohužel neopravíš, maximálně vydělat, prohlédnout, popř. vyčistit a vyčistit trubku co vede od něj do klapky a samo klapku, může to být přicpané pod klapkou u ústí té trubky. Pokud nepomůže a nemá to negativní projevy ve formě cukání, můžeš nechta tak a smířit se se svítícím checkem, nebo pokud cuká, tak zaslepit a smířit se se svítící kontrolkou ... no a pokud se ti žádné řešení nelíbí, tak koupit new za cca 2700,-
Prosinec 14, 201212 r U benzínu zaslepit EGR? Už si slyšel o podpálených ventilech? BoBo len popletieš ludi takymito vyrokmi že zaslepenie ma vplyv na podpalenie ventilov.
Prosinec 14, 201212 r no právě, já furt marně přemýšlím čím by se měly jako ty ventily podpálit, když to akorát vrací v určitém režimu otáček spaliny zpět do sání k dalšímu "spálení", kvůli snížení emisí ... jinak je to akorát další kurvítko v autě, které s rádo kazí ... a že bych mohl vyprávět
Prosinec 15, 201212 r To jsem si také myslel dokud mně na školení v Mladé Boleslavi nějaký technik nevyvedl z omylu, ukázal mi simulaci přicpaného katalyzátoru, kdy je průtok snížený a vzniká vysoká teplota nad 800 stupňů (připomínám že 1000 stupňů je pro kat likvidační) kdy EGR ventil neplní jen ekologickou funkci, ale také dočasné snížení spalin před vstupem do katu, nevím jestli je tomu opravdu tak, ale animaci měli slušnou.
Prosinec 15, 201212 r Ked nad tym poriadne pouvažuješ sam začneš mať pochybnosti nie? Ked si premietneme ako to funguje priemer trubky kolko percent pušťa ten EGR atd. (a myslim že od 06 to aj fabrika prestala montovať na fabie chvala bohu. Malta by o trapeni vedel knihu napisať)
Prosinec 15, 201212 r A také BME používá jiný katalyzátor že jo? Protože přišli na to kde byla ta chyba. V celku mi odpověz na to proč benzín potřebuje EGR nebo dvě lambdy? Vždyť ta druha ti je maximálně schopná říct že ti odešel kat nebo máš netěsný výfuk, jakou jinou funkci plní lambda za výfukem. Chtěl jsem říct že benzín kvůli emisím nepotřeboval nikdy EGR ventil, protože neprodukuje saze a zbytek jde regulovat na bohatostí směsi, tak proč tam byl? Věříte tomu že kvůli emisím? Upraveno Prosinec 15, 201212 r od VAG BoBo
Prosinec 16, 201212 r V čom mysliš že je inakši ked tak isto umieraju ako u FI. Roomster mi umrel kat pri 120tis. bez podpalenia ventilov.
Prosinec 17, 201212 r Zdravím, našel by se někdo v Praze, kdo by vymazal chybu bagu řidiče na Fabce? Díky Pavel 737489292
Prosinec 17, 201212 r Nejaky tip na chybu 16556? System odmerovani paliva - priliz bohata smes. Jedna se o sporadickou chybu. Nesviti kontrolka....auto se chova stejne, lambdy dle grafu funguji spravne. Nejaky napad? Dekuji za rady. Máš zanesenou lambdu mikrosazemi. Asi jezdíš krátké trasy se studeným motorem. Chce to 10 minut projet se 3000 otáčkami a lambda se vypálí. Pak bude vše OK. Dělal jsem to již několikráte a preventivně to dělám před každou STK, aby nebyl problém
Prosinec 17, 201212 r Psejcek: da se nekde pobliz prahy kols: to prave ze nejezdim...dlouho jsem nejel kratkou trasu. Do prace to mam 30km
Prosinec 18, 201212 r Psejcek: da se nekde pobliz prahy kols: to prave ze nejezdim...dlouho jsem nejel kratkou trasu. Do prace to mam 30km Však to zkus, za to nic nedáš. Tohle číslo závady znám nazpaměť a vždy mi to pomohlo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.