Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

po nastartovani mi 3x zapipa ale nesvieti ziadna kontrolka.

Na VAG mám takéto kódy:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
   Controller: 036 906 034 DF
   Component:  MARELLI 4MV G      5020
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 13765
   TMBGD46Y044137560     SKZ7Z0D2545030
1 Fault Found:
17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal
            P1569 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
   Controller: 6Q0 907 379 S
   Component: MABS 8.0 front  H03 0001
   Coding: 0000005
   Shop #: WSC 13765
No fault code found.
 
Vie mi niekto povedat, co znamenaju a ako odstranit pipanie? Vdaka.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

ta fábka už mě vážně s**e :( Řeším problém s pravou poloosou, budu jí měnit. Tak když jsem dnes přijel na dvůr, zastavil jsem a chtěl jsem kola stočit do levého rejdu, jestli to není náhodou zase uložení tlumičů (před měsícem měněné) a najednou volant ztuhnul, rozsvítila se kontrolka volantu a konec. Zkoušel jsem vícekrát nastartovat, nic. Vyměnil jsem pojistku na baterce na pozici číslo 3 (50A) a na pozici 7 v pojistkovce auta a stále nic. Vag mě vypsal chyby, ale nejdou smazat.

Vím, že se tady servo řeší neustále dokola, ale už jsem z toho tak zmatený, že fakt nevím, čím dalším začít :-(

Jinak dneska bylo tedy extra vedro (33°C a auto celý den na slunci), motor jsem umýval cca před dvěma týdny, před týdnem měněny stabilizační tyčky a už si nic dalšího nevybavuju, radši to píšu jestli to s něčím nemůže souviset.

EDIT: 6Q0 423 155AJ to je číslo serva které mám na fábce, dočetl jsem se že se jedná o KOYO montované od 2005, já mám auto 2002. Takže bylo už nejspíš asi měněné. Tedy pokud to co jsem se dočetl o datech výroby není kec ? :(

 

Přikládám výpis:

 


 

Adresa 09    
-------------------------------------------------------



   Řídící jednotka:
6Q1 937 049 B 



   Komponent:
BORDNETZ-SG.        1S31



   Kódování: 25786



   Opravna #: WSC
13765



1 Nalezeny chyby:



01309 - rid.jedn. servorizeni (J500)



            49-00 -
bez komunikace




 

Adresa 19    
-------------------------------------------------------



   Řídící
jednotka:  6N0909901 



   Komponent: Gateway
K<->CAN    1S31



   Kódování: 00014



   Opravna #: WSC
33456



1 Nalezeny chyby:



01309 - rid.jedn. servorizeni (J500)



            49-00 -
bez komunikace



 

Editováno: , autor: Jizera-CZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a) kabeláž k jednotce serva (Can vedení je uložený ve známým problémovým motorovým svazku), b) servočerpadlo odešlo, c) nemá referenční napětí (po zapnutí klíčku), d) samotný servomotor nemá napětí. Takže jako první bych proměřil obyč multimetrem napětí na hlavním napájení servomotoru (prostřední velkej konektor, tam je +12 a kostra) a pak levej konektor (pohledem zpředu vozu), tam má jít do jednoho pinu +12 po zapnutí klíčku. 

 

Taky je otázka, jestli ti servo nejde vůbec a nebo v nouzáku. Kdyby nešlo vůbec, skoro se nedá jet. Kdyby šlo v nouzáku, neni to při jízdě moc poznat, až při parkování, když otáčíš volantem rychleji. 

 

Takže když to shrnu, tak buď některá kabeláž (krom senzoru na řízení) a nebo samotná jednotka servočerpadla. Nic jinýho to bejt asi nemůže. 

Editováno: , autor: SpeederBB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj a díky za odpovědi.

Ano, motor jsem umýval jako po každé zimě, ale svazek mám odmotaný, ale stát se mohlo. Servo nejde vůbec, po zapnutí spínačky kontrolka volantu naběhne asi po vteřině, po startu stále svítí. V nouzáku mě určitě nejde, jde to strašně ztuha, ale mám silné ruce, tak se to dá ukočírovat.

Servo přestalo fachat zničeho nic, prostě jsem chtěl zatočit na místě, trochu jsem pohnul volantem a konec. Jinak mám zabudovaný voltmetr v palubovce na spínané + od klíčku a dřív tam bývalo před startem asi 11,5-8V teď před startem ukazuje 12V a víc.

Dnes jsem ještě sundal mlhovku a kryt, vytáhl tři konektory, očistil a prostříkal kontaktolem, to samé s ukostřením serva na kastli, to už spíš jen z nouze, výsledek 0.

Mechaniku ještě jo, ale elektriku to už je na mě moc, dám to pánům do servisu ať se předvedou, já už na to nemám ani chuť :( Počítám i s tím nejhorším, nové servo, no uvidíme.

Rovnou jim tam fouknu i tu novou poloosu ať to mám z krku.

Každopádně díky za pomoc a až bude (doufám) vyřešeno, ozvu se co s tím bylo.

J-CZ

Editováno: , autor: Jizera-CZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do servisu jsem se už objednal, čas mají až za dva týdny, tak to nějak s tím težkým volantem musím tu dobu přežít. Jinak koukal jsem na ceny čerpadel a jsou to docela palby. Pokud bych nakonec měl platit čerpadlo někde za 11 táců, koupím za dvanáct rovnou celé nové řízení i s čerpadlem od TRW. Komplet TRW za KOYO přehodit jde, samotné čerpadlo nikoliv. Jen jsem zvědavý, co si řeknou maníci za práci :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, ale já mám KOYO jak jsem psal. Tohle je TRW. Buď dám komplet TRW i s řízením, nebo jen samotné čerpadlo od KOYO. To samostatné KOYO na cc-autodílech stojí 11700Kč :(

Koukám i na inzeráty s repasy, ale moc důvěru v některé ty "soukromníčky" nemám. No uvidím co řeknou v servisu, ale mám pocit, že to bude právě to co nebudu chtít slyšet :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak žádnou ověřenou neznám,ale inzerátů na repas je vážně dost. Já osobně bych koupil z vrakáče z dovezeného a rozdělaného auta. Těch inzerátů na bazošu a sbazaru je vážně hodně. Nedávno jsem tam četl servo KOYO -2,5tis. Z vozu co má najeto 70tis. Se zárukou. Samo zřejmě,že i tyhle nabídky se musí brát trošku s rezervou jak se říká,ale do nového bych nešel. Ta cena nového není vůbec hezká. Ale nechci tě k něčem přemlouvat a jíní budou mít třeba jiný názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne tiez odislo servo cca pred rokom...vypisalo mi to chybu ze jednotka ma defekt,vsetko som popozeral,premeral...stava do neho isla,ale ani sa nezatocilo...:( no tak davaj na Bazos,nasiel som z havarky,stalo cca 250€,vzhladovo ako nove...Tak si hovorim,ze skusim...a vyplatilo sa...Stare cerpadlo malo nabehane cca 2500 hodin,to ktore som kupil malo 207...:) takze ako nove.A dostal som ku nemu aj snimac natocenia kolies,takze ho mam v rezerve...Stare servo mam na ND,nakolko mame doma este jednu fabku,tak je v zalohe.Aj som ho vykuchal,elektronike fyzicky nic nebolo,nakolko som elektrotechnik som zistil,ze je v prdeli svab,co riadi cerpadlo...ostatne bolo ok.

Takze moje skusenosti s bazarmi su ok..

Tolko moje postrehy k danej tematike :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak nakonec je opravdu čerpadlo K.O. Vyřčená cenovka za kompletní nové řízení (čerpadlo, řízení, spojovačky, čidlo, hadice...) od TRW s prací do 20 000Kč. Nakonec jsem dnes sehnal také komplet nové, jen bez snímače za 10500Kč.

O víkendu ho budu mít doma a příští týden jim to hodim do servisu, ať to namontují. Tak doufám, že od těch nejhorších věcí bude už u fábky klid :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych poprosit o radu.Začala se mi objevovat  na VAG chyba ,,snímač teploty chladící kapaliny ,špatný signál " sporadicky.Čidlo jsem vyměnil a nteď se mi ukazuje ,,snímač teploty chladící kapaliny (G62) signál příliš velký" taky sporadicky.Nevíte ze zkušenosti co by to mohlo být za problém?Děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tim servem zacinam mit taky problemy. kdyz sem menil termostat a vyila se kapalina tka se rozsvitilo a slo tak napul. zkusil sem novy start a stale neslo. tak sem asi 1éx nastartoval a vymizelo to,ale chyba   ve VAG zadna. a ted se mi to stalo zase kdyz sem cistil klimatizaci tim penovym cisticem tos jako nechapu kdyz bych umyval motor vodou a vs epolil,ale ja s tim jen tak prasil na chladic ani nevim vlastne proc:D,protoze popravde nevim co je a dke je vyparnik. nesmejte senikdy sem nemel klimu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dnes som napichol moju fabku na VAG a vypísalo mi v RJ motora toto:

 

16556 system priliš bohaty-sporadická

 

17511 - Shareware verze .Pro zobrazení všech kódú.

             P1103 - 35-10-Prosím registraci/aktivaci - Sporadicky

 

čo znamená to 17511,s tým som sa ešte nestretol.

Editováno: , autor: kimmi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17511 - rada valcu - lamda sonda 1 - obvod vyhrivani prilis maly

 

příčina: prerusene vedeni mezi RJ motorem a lamdou, vadna lmbda sonda,

projevy: nepravidelny volnobeh, spatne startovani

 

Zkontroluj kabely k lambdě, zda jsou oka, případně zkus vyměnit lambdu.

 

16556 - bohatá směs - to bude souviset s lambdou - špatně ti reguluje bohatost směsi

 

Jinak vygoogli si keygen na vag com a budeš mít zobrazený všechny chyby ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po poslednom reinstale notebooku som zabudel aktivoval fuul verziu,už to mám,no chybu 16556 mi vypísalo asi 2x častejšie sa mi objavovala 16555,ale to bolo spájné s LPG a asi aj 16556.Nedávno sa mi stalo že som šiel asi 40km na benzín a auto naraz stratilo ťah asi na 2 sekundy a potom zasa všetko ok,nemôže to súvisieť to 17551.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...