Červen 3, 201015 r Zdarec potřeboval bych poradit.Má někdo z vás zkušenost s chybou 17511? díky Vis píše:
Červen 6, 201015 r Ahoj,nemůžete mi někdo popsat co která ŘJ znamená.Od programu VAG je trochu rozdíl. Nebo adresu stránek ,kde je to popsané. Děkuju 6Y,Skoda Fabia,01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,55,56,69,76 našel jsem to tady obd.ec.cz,ale než jsem si to vytiskl tak už nefunguje. Upraveno Červen 6, 201015 r od Ropyn
Červen 6, 201015 r Jen mne napadlo,jestli ty dvě chyby - 17978 - řídící jednotka motoru zablokovana - 16725 - Snimač polohy vačkových hřídelů:(G40) Mesmyslný signál nemohou souviset s tím,že se mi párkrát v zimě stalo,že jsem dal pří rozjezdu málo plynu a auto zdechlo. Teď už se mi tam neoběvujou. Upraveno Červen 6, 201015 r od vitezslav2
Červen 27, 201015 r Zdravim Napichnul jsem auto na VAG a nasel jsem toto hlaseni 16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal P0106 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 0000 000 Nevi nekdo v cemby mohl byt problem?Nesetkal se stim uz nekdo?Vzhledem k tomu ze cidlo vzduchu stoji cca 3000 kc tak doufam ze tim to nebude.Chyba tam bala jak pred vymenou vzduch. filtru,tak i po vymene za novy.Jinak dik za kazdou radu.Mimochodem jedna se o Fabii 1.2 HTp 47 kW rv.2003
Červen 30, 201015 r Ahoj, poradí někdo s níže uvedenými chybami? Jedná se o Fabii 1.4 74kW r.v.2000 16785 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly P0401 - 35-00 - - 17647 - vstrikovaci ventil valec 3 (N32): preruseni P1239 - 35-10 - - - Sporadická 17648 - vstrikovaci ventil valec 4 (N34): preruseni P1240 - 35-10 - - - Sporadická 17645 - vstrikovaci ventil 1 (N30): preruseni P1237 - 35-10 - - - Sporadická 17646 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31): preruseni P1238 - 35-10 - - - Sporadická 17526 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: preruseni P1118 - 35-10 - - - Sporadická Předem díky za každou radu
Červenec 1, 201015 r sonda za katem v prdeli, vyčistil bych EGR ventil a jeho vyustění pod škrtící klapou + základní nastavení.. a auto je na plyn ne?
Červenec 1, 201015 r Milhausek: Pokud jsi odpovídal na můj dotaz, tak auto je na benzín. Jinak se omlouvám za napsání té první chyby, tu znám a je to tu popsáno tisíckrát. Spíš mi jde o ten zbytek.
Červenec 1, 201015 r poslední chyba je lambda za katem, zbytek bych řekl že byly odpojené vstřiky se zapnutým zapalováním... vymaž všechno, projed a načti znova..
Červenec 7, 201015 r Moc díky za odpověď.Zkusím to nějak pořešit. Tak jsem zjistil,že chyba: 16825 - Systém odvzdušnění palivové nádrže Chybný průtok P0441 - 35-10 - Sporadicky se mi oběvuje po každém natankování (do plnejch).Vymažu ji a do dalšího natankování je klid. Čím to je?
Červenec 16, 201015 r zdravím,co myslíte špatná lambda,nebo to může být i něčím jiným?Vyskočí to jen při svižné jízdě. 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena P1176 - 35-00 - - 16520 - rada 1 -sonda 2 El.zavada v obvodu P0136 - 35-00 - - Upraveno Červenec 17, 201015 r od rokane
Červenec 16, 201015 r Asi to načapuješ aj do nádobky s akt.uhlím:p Jak bych to mohl udělat?Myslim si že tankuju normálně a ne jenom do jednoho auta...
Červenec 17, 201015 r zdravím,co myslíte špatná lambda,nebo to může být i něčím jiným?Vyskočí to jen při svižné jízdě. 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena P1176 - 35-00 - - 16520 - rada 1 -sonda 2 El.zavada v obvodu P0136 - 35-00 - - tak jsem to dnes zkoušel a chvili po vyjetí mi tam skočila chyba 17584 po vymazání jsem najel cca 150 km a nic bez problémů.4ím to může být?A k čemu vlastně slouží ta lambda za katalyzátorem?Díky ze reakce. Upraveno Červenec 17, 201015 r od rokane
Červenec 18, 201015 r Jak bych to mohl udělat?Myslim si že tankuju normálně a ne jenom do jednoho auta... Ked sa pozrieš do plniaceho hrdla nádrže tak je tam taká páčka.Ked ju zatlačíš otvoríš odvzdušnenie a do nádrže sa ti podarí dostať takmer o 10l paliva viac. To má za následok,že sa benzín dostane do nádržky s aktívným uhlím.Po čase sa to uhlie znehodnotí a nie je spätný priechod z motora. To RJ vyhodí ako chybu.
Červenec 21, 201015 r tak jsem to dnes zkoušel a chvili po vyjetí mi tam skočila chyba 17584 po vymazání jsem najel cca 150 km a nic bez problémů.4ím to může být?A k čemu vlastně slouží ta lambda za katalyzátorem?Díky ze reakce. tak dnes lambda vyměněna,tak uvidím,snad bude vše ok.
Srpen 16, 201015 r Neřešil někdo tuto chybu mám podeřzení na kabel ale nevím jestli to třeba ještě nění někde jinde Číslo dílu řídícího modulu: 6N0909901 Komponent a/nebo - verze: Gateway K<->CAN 2S05 Kódodvání softwaru: 00012 Kód opravny: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01309 - rid.jedn. servorizeni (J500) 49-00 - bez komunikace a nejde smazat dam smazat a ona hned naskoci znova
Srpen 28, 201015 r Prezrel by som káble k RJ serva, skontroloval koróziu pinov v konektore, napájanie serva, poistky.
Srpen 29, 201015 r Zdravím!zasvietila mi kontrolka serva,servo funguje a wag mi vypisal 00816-power steering senzoer (G250) 30-00-Open or Short to B+ Servo mam koyo Bude určite vadny snímač,alebo môže byť chyba aj niekde inde(akumulator,dobijanie atd.) vopred ďakujem! Upraveno Srpen 29, 201015 r od birko2
Srpen 29, 201015 r Po zásahu admina (omluva ) sem přesouvám svůj dotaz ze samostatného vlákna. Fabia 1,4 16V 2002 hlásí chybu 17550 a 16407. tu první jsem tady našel, druhou ne. 16407 - přestavování vačkové hřídele rada válců.......... co to může být? Děkuji
Srpen 29, 201015 r dúfam,že určite snímač ,lebo čo čítam fora ohladom serva,tak vymenia cele servo a nakoniec je chyba inde a teraz ked mi svieti,tak ide v nudzovom režime?nieje lepšie odpojit snimač,kym to vymenim?,aby som neodpalil servomotor. ? Upraveno Srpen 31, 201015 r od birko2
Říjen 2, 201014 r Zdar chtel jsem se zeptat proc VAG se mi nechce pripojit na řidici jednotku od Centralniho zam. nelze pripojit k jednotce. mam fabii 1,9TDI 74kW r.v. 2001 max. vybava
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.