rcd.net Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 cau kluci..tak deda pred chvili prisel, ze musel roztlacit auto pac mu nechtelo chytnout...(slaba baterka) ja kdyz to slysel tak jsem myslel ze me odvezou..ma hondu civic r.v 99 motor 1.4 66KW..mohlo se s tim neco stat??dikec Citovat
MichalF Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 cau kluci..tak deda pred chvili prisel, ze musel roztlacit auto pac mu nechtelo chytnout...(slaba baterka) ja kdyz to slysel tak jsem myslel ze me odvezou..ma hondu civic r.v 99 motor 1.4 66KW..mohlo se s tim neco stat??dikec Ja myslim, ze pro jednou snad ne Citovat
rcd.net Vloženo 24. Duben 2007 Autor Vloženo 24. Duben 2007 cau kluci..tak deda pred chvili prisel, ze musel roztlacit auto pac mu nechtelo chytnout...(slaba baterka) ja kdyz to slysel tak jsem myslel ze me odvezou..ma hondu civic r.v 99 motor 1.4 66KW..mohlo se s tim neco stat??dikec Ja myslim, ze pro jednou snad ne no ja doufam taky ze ne...bylo to poprvy ale katalyzator mohl odejit ne?? Citovat
Matthes Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 (editace) Jestli u Hondy pouzivaj na rozvody remen tak ste mohli skurvit motor, mohl by se vam potkat, jesi to ale bezi tak se bat nemusite. U novych aut je lepci pouzit dalsi auto a startovaci kabely Kat. trpi samozrejme To sou napady :doh Editováno: 24. Duben 2007, autor: Matthes Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 Dotas na MATTESE jak se sku.. motor ??? když točí startér tak točí klika přez ozubenou řemenici vačkami když roztáčíš motor tím že ho táhneš tak se přenáší sílá přes kola-poloosy-převody-spojku na kliku a dál je to stejný jak kdyby to točil startér. takže může mi to někdo vysvětlit ? Citovat
Matthes Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 Mluvim o rozvodu gumovym remenem, ne ocelovym retezem, to je rozdil Je to otazka nahody nemusi se stat vubec nic nebo muze treba rozvodak poskocit o zub nebo dva a pak ti pisty narazi do ventilu coz neni zrovna dobry Nebo rupne, spadne atd. nasledky jsou stejny. Pokud ma motor malo nalitano nebo pokud delal nedavno rozvody, tak je to malo pravdepodobny, ale jesi maj nalitano sto tisic, tak remen neni co byval a muze se stat jak sem psal vyse Taky zalezi jak to roztahovali, jestli jenom roztlacili tak to zrychleni motoru z klidu neni velky a ani to neni rozdil oproti obycejnemu starteru jak rikas Ale zazil sem taky umelce co auto roztahli na 50kmph a treba na jednicku pustili spojku, to je pak havarie motoru skoro jista Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 (editace) a to vysvětlení ? (jakej je roizdíl mezi točením kliky startérem a přes převodovku ?) neber v úvahu když to roztláčí někdo v 50 km/h na 1 st. Editováno: 24. Duben 2007, autor: Vaša Citovat
Matthes Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 No porad je to o razanci (zrychleni) kterou ma to roztlaceni (tazeni), to nelze srovnavat se starterem Starter normalne zasune kolecko do vence a z klidu to RELATIVNE pomalu roztoci, kdyz to roztahnes tak to ma velky zrychleni. Kdyz neveris tak si sezen filcku 1,6 a zkus to parkrat roztahnout Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 s tou filckou 1,6 bude asi problém (nevím proč teda zrovna 1.6 filcku?) ale jinak v tom nevidím nic smrtelnýho pro motor pokud ten co sedí za volantem je trochu normální. Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 ještě mě napadlo že když pojedu z kopce dejme tomu 80km/h s vyřazenou rychlostí (motor běží cca 700 ot/min) a já zařadím tak je to vlastně to samý akorát teda o 700 ot/min je těch 700ot/min ten rozdíl mezi sku.... a neskur... motoru ? nebo se to už z nějakýho důvodu nestane ? Citovat
gh0 Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 mno tady se bude doslova hodit hlaska "a to se vyplati!" Citovat
Vlasta Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 CHlapi co blbnete když do toho jenom strčil tak se tomu ho..o stane je to skoro to samy jako když to dostane mordu od starteru.Kat zničíš po delším táhnutí při zapnutym zapalovaním s rychlostí ale ne tím že do auta strčíš to samy platí o rozvodech to by to musel rozlačit tak na 20-30km/h a pak to pustit přes jedničku. Citovat
Matthes Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 Proc 1,6 filcka? Protoze ma na 100% remen. Ano jiste zalezi na lidech ... Ale kdyz o tom nekdo nevi ... Kazdopadne bych nic neriskoval a vzal ty kabely a pres dalsi auto nastartoval normlne. Menit celej motor (oprava vetsinou nema vyznam) je docela draha sranda. Ale pro kazdej motor (at s remenem ci retezem) je dulezity menit vcas rozvody jinak to bude mit stejny nasledky ... A pokud nekdo jezdi jako prase, furt to toci do cervenyho pole, tak by si mel interval vymeny zkratit Ale kazdy sveho stesti strujcem zejo Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 no mě je to právě divný co se může tak strašně zničit a hlavně proč pokud neberu v úvahu bezmyšlenkovité zařazení 1st. v 80 km/h Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 (editace) takže se ten pravej důvod (rozdíl) nedovím Editováno: 24. Duben 2007, autor: Vaša Citovat
Matthes Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 Ja na tomhle foru vetsinou jen ctu, ale tohle tema mi nedalo ... Asi sem pischnul do vosiho hnizda Novy auta se nemaj roztahovat, mas to i v navodu. Proste jde o to ze kdyz je motor v klidu a roztocis ho na 3000 otacek skokem, tak je to pro rozvody (motor komplet) obrovsky zrychleni. Pokud jedes, vyhodis qalt a hodis tam mensi tak se nic nestane protoze kdyz roztocis bezici motor z volnobehu (800 tocek cca) na 3500 tocek tak to neni takovy zrychleni. Chce to trochu duvery. Skutecne kdyz neveris vyzkousej. Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 no já už roztáhl, roztlačil mnoho aut a všechny to přežily neviděl jsem auto ktery by skolabovalo po roztažení podle mě je nárůst otáček při jízdě z kopce na neutrál (motor volnoběh) podobný roztahování (rozdíl je jen v těch 700 ot/min) což je cca 20km (podle zařazenýho stupně) takže mi vtŕtá hlavou proč jedno je smrtelný pro motor (roztahování auta) a to druhý dělá většina z nás zcela běžně (jízda z kopce na volnoběch s následným zařazením třeba i v 100km/h) Citovat
rcd.net Vloženo 24. Duben 2007 Autor Vloženo 24. Duben 2007 Proc 1,6 filcka? Protoze ma na 100% remen. Ano jiste zalezi na lidech ... Ale kdyz o tom nekdo nevi ... Kazdopadne bych nic neriskoval a vzal ty kabely a pres dalsi auto nastartoval normlne. Menit celej motor (oprava vetsinou nema vyznam) je docela draha sranda.Ale pro kazdej motor (at s remenem ci retezem) je dulezity menit vcas rozvody jinak to bude mit stejny nasledky ... A pokud nekdo jezdi jako prase, furt to toci do cervenyho pole, tak by si mel interval vymeny zkratit Ale kazdy sveho stesti strujcem zejo a jaky to ma prosim te vliv na rozvodak pokud to budes tocit do plnych??uznavam, ze to nebude asi to prave orechove ale ja v tom zadnou prasarnicku nevidim Citovat
Pepa007 Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 takže se ten pravej důvod (rozdíl) nedovím Vašo to přece nemyslíš vážně. Přece u roztočení starterem je plynulý záběr, ale při roztlačení je můžou nastat rázy . Je to přece přes dost velký převod . Každy velký převod ná určitou vůli a navíc nevíš jak šikovný je ten co je za volanten. Jesti to vzhledem k odpovídající rychlosti plynule pustí , nebo ten pohyb není dostatečný a může dojít k zpětnému rázu a přeskočení rozvodu. Poškození katu bych se nebál pokud to normálně chytne ale pravděpodobnost přeskočení rozvodu je velmi vysoká. Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 podle mě útlum co vytvoří pneu, klouby, převody, spojka je je měnší než ss motor startéru kterej se svým momentem má sice mošnost udělat otáčky motoru do 500 ot/min ale s velkým zrychlením Citovat
Vaša Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 a pak je tu furt ta jízda z kopce s opětovným zařazením Citovat
Matthes Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 (editace) To je tady opravdu pouze jedinej clovek kterej se mnou souhlasi pneu, klouby, převody vytvorej prd utlum, spis naopak s tim este vic cuknou, nez se to tam vsechno porovna ... a pak je tu furt ta jízda z kopce s opětovným zařazením -> pochop ze roztocit trhnutim stojici motor je daleko horsi nez mensim cuknutim zrychlit bezici motor. Kdyz ta "hmota" motoru stoji tak je preci tezsi ji roztocit na vysoke otacky oproti tomu kdyz uz motor bezi a jenom se zrychli A dale - vytacenim motoru do vysokych otacek jsou rozvody vice namahany, benzinovym motorum to nevadi, jen je potreba davat vcas novej remen a vetsinou i kladku. Retez ma aspon vyhodu ze o sobe da vedet zvonenim Editováno: 24. Duben 2007, autor: Matthes Citovat
inya Vloženo 24. Duben 2007 Vloženo 24. Duben 2007 (editace) Vaša pouští spojku citlivě i při roztahování, tak nemá zatím žádnej problém. Starší lidi, co jezdili ve stodvácách a pod., zpravidla pouštěli spojku zprudka - tzn. že vyloženě trhli motorem, což je smrtelné pro motory s řemenem (samo ne vždy). Pro Vašu: Když z volnoběhu zařadíš rychlost a pouštíš spojku pomalu nebo do záběru, motor se rozběhne relativně pomalu. Když budeš pouštět spojku rázem, řemen může přeskočit. Prostě záleží na tom, jakej kopanec ten motor dostane a stavu rozvodovýho řemene. Jinak katu to nevadí, když chytí motor hned. Taky mě ještě napadá, že motor dostává pěknej záhul, když to někdo roztlačí na rychlost chůze, dá za dvě a pustí spojku. To pak motor neví jestli má chytit nebo chcípnout - to jsou teprv rázy... Editováno: 24. Duben 2007, autor: inya Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.